Ja begint altijd 1 week laterquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:59 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dit. Maar er zat een verschil van 1 of 2 weken ofzo tussen. Toen 4.2 uitkwam was Season 9 wel afgelopen, maar season 10 niet begonnen geloof ik. Dat was een week later.
En qua leveling 80 tot 85, ook fury of juist arms? Ben nu prot met arms OS. Zal ik die switchen voor fury?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Fury is wel leuk ja. Of warrior tanks, ook leuk. Maarja vooral fury, lomp door heroics hakken.
Hoe erg is het?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik weet nu wel hoe je stem klinkt twy
En vervolgens verliezen nadat we dik voorstonden met 3 bases.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Goed, totdat hij een heel lang telefoon gesprek gaat voeren terwijl we een BG doen :"D
Jij dan, Almeloooooquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik weet nu wel hoe je stem klinkt twy
Ja sorryquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Goed, totdat hij een heel lang telefoon gesprek gaat voeren terwijl we een BG doen :"D
lolwutquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:03 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
En vervolgens verliezen nadat we dik voorstonden met 3 bases.
Ik vond vanaf het moment dat je titan's grip kon nemen (69 geloof ik) fury fijner levellen dan arms.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
En qua leveling 80 tot 85, ook fury of juist arms? Ben nu prot met arms OS. Zal ik die switchen voor fury?
Ik ook hoorquote:
Bornequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Borne jonge, fuck almelo :c. Kutstad
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Borne jonge, fuck almelo :c. Kutstad
Ik had vandaag iets nuttigs. Voor het eerstquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef TwyLight het volgende:
nooit krijg ik wat tofsin die satchel of exotc goods
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |