Die wilde ze vannacht natuurlijk....snap dat dan :pquote:
2500 resilience is niets mis mee, ik heb op mn ret pally nog maar 2233, en met een healer er bij is t tot nu toe geen probleem. Enigste probleem wat ik heb is m'n spec, aangezien ik ook nog een beetje wil PvE'en met mn retri spec en ik daar Divine Storm toch echt voor nodig hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:40 schreef Silmarwen het volgende:
Hihi 3 v 3 aan het doen nu. Met mn resi 2500![]()
50/50 so far.
Disc priest/demo lock/ret pally
Daar heb je toch dual spec voor?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:59 schreef lifeblind het volgende:
Enigste probleem wat ik heb is m'n spec, aangezien ik ook nog een beetje wil PvE'en met mn retri spec en ik daar Divine Storm toch echt voor nodig heb
Ja als je Breakloose in je party hebt zitten, 200% change on survival...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Is er overigens een cap op resilience?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een hard cap op resilience, maar die kan je niet halen met de huidige gear, anders zou je ook 100% damage reduction hebben en dan worden de arenas wat saai ^^quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Is er overigens een cap op resilience?
*flashbacks naar match van gisterenavond krijgt*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Er is een hard cap op resilience, maar die kan je niet halen met de huidige gear, anders zou je ook 100% damage reduction hebben en dan worden de arenas wat saai ^^
Ik zou helemaal geen moeite hebben met 100% dmg reductionquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef Pixell het volgende:
Er is een hard cap op resilience, maar die kan je niet halen met de huidige gear, anders zou je ook 100% damage reduction hebben en dan worden de arenas wat saai ^^
Iets van 9.5k en een beetje was de resill cap dacht ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou helemaal geen moeite hebben met 100% dmg reduction(als ik maar de enige ben)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:56 schreef redboyke het volgende:
3G netwerk heeft storing en op EDGE valt er niet te gamen
was ik gisteren en vandaag heel de tijd pvp aan het doen om een bow te kopen
en kan ik die ni kopen omdat je 7250 honor of zoiets moet hebben en ik geraak maar tot 4000
Gast je kan toch gewoon iets kopen en dan meteen weer door farmen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:18 schreef redboyke het volgende:
en is huidig seisoen al lang bezig? wil weten of ik die bow nu kan kopen als ik nog veel tijd heb k'wil ni echt zo een maand met die bow rondlopen en dan zien dat er een nieuw seizoen is
Dit. Maar er zat een verschil van 1 of 2 weken ofzo tussen. Toen 4.2 uitkwam was Season 9 wel afgelopen, maar season 10 niet begonnen geloof ik. Dat was een week later.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef TwyLight het volgende:
Elke nieuwe patch is ook een nieuw seizoen. Dit seizoen begon bij de launch van 4.2, het volgende zal beginnen wanneer 4.3 uit komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |