quote:
Ik heb al meer dan 100 lakjes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb alleen nude lakjes, mat en glanzend. En ik heb 1 potje zwarte lak, die binnenkort in het weekend eens op doen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb al meer dan 100 lakjes.En vandaag 5 untrieds weggewerkt, yay voor layering.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef Mss het volgende:
O HalloLove is a racket, een prachtige rode shimmer die praktisch in één laag dekt
Hihi, weet ook wel dat het vergeleken met het merendeel van jullie niet zoveel is. Zo verantwoord ik het ook naar familie enzo.quote:
Zoveel lakjes als jullie hebben, heb ik aan make-upjes...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al meer dan 100 lakjes.En vandaag 5 untrieds weggewerkt, yay voor layering.
quote:Pinky: "Gee, Brain, what do you want to do tonight?"
The Brain: "The same thing we do every night, Pinky—try to take over the world!"
Naja, het probleem is dat toen die nagellakverzameling wat rustiger ging, het verschoof naar make up.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zoveel lakjes als jullie hebben, heb ik aan make-upjes...![]()
Maar behalve Sleekjes nu ook even een soort van koop-stop.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind deze ook altijd zo leuk, laat ik altijd bij klinische lessen zien (vooral omdat ik hem zelf zo leuk vind)
Whoeiquote:
In zo'n helmer zie je er niks van.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whoeien dan te bedenken dat mijn vriend al klaagt over mijn verzameling!
UIquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het probleem is dat toen die nagellakverzameling wat rustiger ging, het verschoof naar make up.
Ik ben gewoon écht een hoarder.
see no evil hear no evilquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In zo'n helmer zie je er niks van.
Darkwing Duckquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben hoofd opleider van mijn vakgebied in de organisatie. Heb vandaag mijn leerling uitgelegd wie Darkwing Duck is![]()
En daarvoor nog vertelt dat ze zwaar d'r best moet doen omdat ze het anders no way gaat halen...
Iedereen gaat altijd huilen bij mij
Ikke (lin) ben ook een hoarder... helaasquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het probleem is dat toen die nagellakverzameling wat rustiger ging, het verschoof naar make up.
Ik ben gewoon écht een hoarder.
Pica's, I want them NOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ikke heb een halloween-jurk!!!!!
Puckzzz is een held
(oh, dit is Lindy dus, bij Puckz)
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Puckzzz is een held
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Puckzzz is een held
+1quote:
Hehehe, ik heb er al 1 gekocht. Voorzorgsmaatregelenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In zo'n helmer zie je er niks van.
Kende ze niet want ze mocht geen tv kijkenquote:
Mwehehehehe.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb er al 1 gekocht. Voorzorgsmaatregelen
Is dat die stagiaire van je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kende ze niet want ze mocht geen tv kijken![]()
Maar ik was blij want ik dacht eerst dat het door het leeftijdsverschil kwam
Of je houdt het geheim, dan zal hij zich altijd afvragen wat er in dat 'mysterieuze kastje' zit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehehe.
En een ding scheelt: volgende vent moet er maar mee dealen, lak was er eerder dan hij.(Hypothetisch gezien. Forever Alone enzulks.
)
Meh, de meeste van m'n kennissen weten ondertussen van m'n verzameling, dus ooit zal de link wel gelegd gaan worden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of je houdt het geheim, dan zal hij zich altijd afvragen wat er in dat 'mysterieuze kastje' zit.
Dan denkt hij dat die kast vol zit met dildo's, zweepjes en kinky-zooiquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of je houdt het geheim, dan zal hij zich altijd afvragen wat er in dat 'mysterieuze kastje' zit.
Hahahaha mijn broertje is 18 en die kent m ook! (weet niet hoe oud jij bentquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kende ze niet want ze mocht geen tv kijken![]()
Maar ik was blij want ik dacht eerst dat het door het leeftijdsverschil kwam
En dan komt er nagellak uit!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan denkt hij dat die kast vol zit met dildo's, zweepjes en kinky-zooi
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan denkt hij dat die kast vol zit met dildo's, zweepjes en kinky-zooi
Aber naturlich...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat die stagiaire van je?
28quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahahaha mijn broertje is 18 en die kent m ook! (weet niet hoe oud jij bent)
Het is Masja d'r schuld.quote:
Nagellak op zijn pikkie smeren? Misschien best kinky, vooral met glitters of een matte topcoat!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan komt er nagellak uit!
Wat een afknapper.
?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef Puckzzz het volgende:
Peekshur of Evil Lindy!!
[ afbeelding ]
Zie je, Darkwing Duck is tijdloosquote:
Dat zal je leren om een leven te hebbenquote:
Nice! Netjes in elkaar gezet zeg! Hulde voor jullie!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef Puckzzz het volgende:
Peekshur of Evil Lindy!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nagellak op zijn pikkie smeren? Misschien best kinky, vooral met glitters of een matte topcoat!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef Puckzzz het volgende:
Peekshur of Evil Lindy!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |