altijd toch? maar ik luister bijna nooitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoi iedereen! Wat een verlepte megatop 5 vandaag.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat? Volg je mij ook nog eens terug of moet ik Roel ook op jouw dak sturen?
Sterktequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:33 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Dalijk Roda - Ajax
Nooo dat meen je niet! wtf zeg, dat is kut..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben blut, Essent heeft per ongeluk 9000 Euri's van m'n rekening afgeschreven en ik heb nu dus nog geen cent om m'n bips mee te krabben. Ik geef mezelf 24 uur om er nog om te lachen en als het daarna niet teruggestort is ga ik met brandende fakkels naar Den Bosch.
DM gestuurdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
geef me ff je account dan volg ik je terug. Wist niet dat je mij volgde? [/schaam mode]
iets voor tienen mag Michiel altijd een iets alternatief plaatje draaien jaquote:
Meh, ik heb niet zoveel te meldenquote:
FOK! Knokploeg verzamelen!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ben blut, Essent heeft per ongeluk 9000 Euri's van m'n rekening afgeschreven en ik heb nu dus nog geen cent om m'n bips mee te krabben. Ik geef mezelf 24 uur om er nog om te lachen en als het daarna niet teruggestort is ga ik met brandende fakkels naar Den Bosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |