abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104304277
En hoe is dit afgelopen?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_107631243
Nog steeds geen reactie op dit topic? Het tis toch al 3,5 maand geleden. Wat is de uitkomst geworden na overleg met buurman? Heeft ie zijn plannen nog aangepast?
pi_107632216
Ik woon in de randstad, om mijn woning staat van alle soorten bebouwing van 2,5 tot 12m hoogte. Ik zie dus het probleem niet zo. Lichtinval genoeg.

Snap zowiezo die behoefte niet om in Nederland op een postzegel grond te wonen en dan klagen over wat de buren op hun postzegel gaan bouwen.
.
pi_107635550
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 15:40 schreef Fer het volgende:
Ik woon in de randstad, om mijn woning staat van alle soorten bebouwing van 2,5 tot 12m hoogte. Ik zie dus het probleem niet zo. Lichtinval genoeg.

Snap zowiezo die behoefte niet om in Nederland op een postzegel grond te wonen en dan klagen over wat de buren op hun postzegel gaan bouwen.
Ik snap het punt wel.... je koopt een kavel, orienteert wat voor een huis de buren bouwen, ontwerpt een huis rekening houdend met alles wat je weet (omliggende bebouwingen, lichtinval enz). Dan is het wel heel zuur als je plan anders uitpakt doordat de buurman een hoge garage bouwt.

Nu zijn er regels, en als men daar binnen blijft, kun je er weinig aan doen, maar het blijft zuur om tegen een hoge muur of garage aan te kijken en de lichtinval niet te hebben waarop je wel gehoopt had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')