Dat snap ik, en dat mag natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:25 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik ook zelf sceptisch ben. Het was nog niet imponerend Maar ik wil er wel in geloven. Zeker in de AFC.
Jaguars/Ravens zijn allebei geen finesse teams zoals de Chargers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Vind ik ook wat overtrokken. Alsof dat het enige is wat telt. Jacksonville versloeg de Pats op hun terrein een paar jaar terug ook in de playoffs.
-edit- dat waren de Ravens natuurlijk :p
Zo, hopen voor de Bills dat 'ie zo blijft spelen. Zou mooi zijn.quote:Quarterback Ryan Fitzpatrick(notes) agreed to terms of six-year, $59 million contract on Friday in a deal that secures him as the Buffalo Bills long-term starter
Dat zou inderdaad mooi zijn. Al vind ik 6 jaar wel wat lang voor een speler zoals Fitzpatrick.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo, hopen voor de Bills dat 'ie zo blijft spelen. Zou mooi zijn.
Ah, goed dat je me daar even op wijstquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:30 schreef DjMark het volgende:
Alles begint vanavond 1 uurtje eerder.
Amerika is nog niet over naar de wintertijd.
Ik kijk altijd op p2p4u.net. Daar staan goede streams voor wedstrijden. Ik vind gamepass ook te duur en ik vind het een beetje zonde om alleen voor NFL zo'n kabelpakket aan te schaffen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:03 schreef Whutzur het volgende:
Even een vraagje, wat gebruiken jullie om jullie games te kijken?
ik gebruik soms veetle, maar die heeft vaak niet de games die ik wil.
(ik gebruik geen nfl gamepass vanwege financiele redenen.)
bedanktquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op p2p4u.net. Daar staan goede streams voor wedstrijden. Ik vind gamepass ook te duur en ik vind het een beetje zonde om alleen voor NFL zo'n kabelpakket aan te schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |