Tebow zit er anders niet veel vanaf momenteel.quote:Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef kidkash19 het volgende:
Ja elk jaar staat er wel weer iemand klaar met ik heb in al die jaren dat ik football kijk toch niet zo'n hypemachine gezien als dit
Inderdaad een heldquote:
Met zulke teams is dat juist heel voorspelbaar. Helaas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef BusterPosey het volgende:
49'ers kunnen zich al vast op gaan maken voor de play-offs. Eigenlijk onvoorstelbaar dat je met 3 andere teams in een divisie speelt en dan na 8 wedstrijden al 5 punten los staat.
SF 7-1
Sea 2-6
Arz 2-6
StL 1-7
Had wel wat meer verwacht van de Rams, maar die hebben wel veel blessures (gehad).quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Met zulke teams is dat juist heel voorspelbaar. Helaas.
Ik ook. Van mij mag Tebow succesvol zijn, ik gun het hem van harte.quote:Op maandag 7 november 2011 16:38 schreef kidkash19 het volgende:
Nou meer in de negatieve vorm, Luck word al als een HOF QB gezien met 6 Superbowls op zn naam en Tebow word ongelofelijk en onnodig bekritiseerd in pas zijn 5e start, zelfs de commentatoren beginnen het op te merken.
Daarom vind ik het zo leuk (behalve dat ik fan van hem ben) dat hij wel wat vooruitgang laat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |