Manning is de heart-and-soul van Indy, haal dat weg en de boel stort als een kaartenhuis in elkaar. Ze hebben er ook zelf om gevraagd met Painter als back-up, die gast is at best een matige 3rd stringer, investeer dan in een half decent back-up. O-Line heb ik nooit geweldig gevonden en running-gamequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef Terreros85 het volgende:
En hier weer verder. Schrok vanmorgen wel toen ik de uitslag van de Colts zag: 62-7. Dat ligt niet alleen aan de afwezigheid van Peyton.
En de defense staat ook zo'n 40 minuten op het veld, wat ook niet helpt natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Manning is de heart-and-soul van Indy, haal dat weg en de boel stort als een kaartenhuis in elkaar. Ze hebben er ook zelf om gevraagd met Painter als back-up, die gast is at best een matige 3rd stringer, investeer dan in een half decent back-up. O-Line heb ik nooit geweldig gevonden en running-game.
Defense zal ook wat minder zijn, je speelt toch anders als je weet dat je die stop moet maken zodat Manning een game-winning drive kan opzetten. Dit team is gewend om elke week te winnen en een lead te beschermen of met een kleine achterstand het 4e kwart in te gaan.
Persoonlijk vind ik het jammer dat ze met één minder jaar ineens één van de beste QB-prospect in jaren kunnen binnenhalen. Ik hoop dat Miami die #1 pick pakt.
Ik heb het idee dat het niveau een stuk lager ligt dit seizoen. Packers zijn heel goed, Colts zijn heel slecht. De andere teams liggen allemaal heel dichtbij elkaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef rgras het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn er dit jaar al een abnormaal hoge hoeveelheid abnormale wedstrijden geweest?
Die was idd waardeloos. Rivers wist niet dat het 4th down wasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:21 schreef zjroentje het volgende:
Net Chargers-Jets gekeken. Die 2-minute drill van San Diego op het laatst. Wtf.
Hij was ook de hele tijd zijn schouders op aan het halen en in paniek naar de zijlijn aan het kijken. Hij was het even helemaal kwijt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die was idd waardeloos. Rivers wist niet dat het 4th down was
Zo lang hij dat maar niet in de Superbowl heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:46 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Hij was ook de hele tijd zijn schouders op aan het halen en in paniek naar de zijlijn aan het kijken. Hij was het even helemaal kwijt.
Daar zal hij toch echt eerst moeten komen. Ik zie het nog niet 1,2,3 gebeuren, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zo lang hij dat maar niet in de Superbowl heeft.
Ik ben ook sceptisch hoor. Maar aan de andere kant, waarom niet? Ik zie geen enkel team in de AFC dat er absoluut bovenuit stijgt. Tot maandag dacht ik dat de Ravens de beste waren, maar ook die verliezen heel merkwaardig van de Jags. Chargers hebben het materiaal, de ervaring en de juiste kicker (Kaeding is geblesseerd). Ik geef ze een goede kans.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Daar zal hij toch echt eerst moeten komen. Ik zie het nog niet 1,2,3 gebeuren, eerlijk gezegd.
Dat is dus gebaseerd op het verleden. Steelers hebben nog niet geimponeerd en de defense van de Pats moet eerst maar eens op stoom komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef BusterPosey het volgende:
Nou, ik schat de Patriots en de Steelers in een play-off game vooralsnog toch hoger in als de Chargers. Texans zijn ook niet slecht bezig.
Chargers hebben nou niet echt het team om de Steelers/Patriots te verslaan in een cold-weather game in Januari. Dan zullen ze toch echt home-field advantage moeten hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:06 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik ben ook sceptisch hoor. Maar aan de andere kant, waarom niet? Ik zie geen enkel team in de AFC dat er absoluut bovenuit stijgt. Tot maandag dacht ik dat de Ravens de beste waren, maar ook die verliezen heel merkwaardig van de Jags. Chargers hebben het materiaal, de ervaring en de juiste kicker (Kaeding is geblesseerd). Ik geef ze een goede kans.
Over het winnen van de Superbowl gaat het nu even niet trouwens
Als het er op aan komt, verwacht ik dat beide teams er zullen staan. Ze zijn inderdaad niet altijd even solide geweest, maar dat kun je nu ook niet echt zeggen van de Chargers, lijkt me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat is dus gebaseerd op het verleden. Steelers hebben nog niet geimponeerd en de defense van de Pats moet eerst maar eens op stoom komen.
Vind ik ook wat overtrokken. Alsof dat het enige is wat telt. Jacksonville versloeg de Pats op hun terrein een paar jaar terug ook in de playoffs.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Chargers hebben nou niet echt het team om de Steelers/Patriots te verslaan in een cold-weather game in Januari. Dan zullen ze toch echt home-field advantage moeten hebben.
Daarom zeg ik dat ik ook zelf sceptisch ben. Het was nog niet imponerend Maar ik wil er wel in geloven. Zeker in de AFC.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:23 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Als het er op aan komt, verwacht ik dat beide teams er zullen staan. Ze zijn inderdaad niet altijd even solide geweest, maar dat kun je nu ook niet echt zeggen van de Chargers, lijkt me.
De wedstrijden die de Chargers wél hebben gewonnen, waren nu ook niet tegen echte hoogvliegers. (Minnesota, Kansas City, Miami en Denver.) Tegen de Jets en de Pats hebben ze verloren, ook beide AFC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |