Kan dat al een paar maanden vtv ?quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dan ga je nu toch keuren, zoveel laat je dan ook niet vallen
Je mag in rpincipe elke dag je auto aanbieden voor een APK, alleen geldt de '2 maanden' regeling dan niet, dwz: je mag je auto 2 maanden voor je eind datum ter apk aanbieden, als hij dan goed gekeurd word, blijft de oude datum gehandhaaft (+ 1 jaar)quote:
eerst keuren, dan ontschorsen. je mag wel geschorst naar de keuring rijden (neem altijd een bewijs mee dat je een afspraak hebt en zorg dat je verzekerd bent). bij goedkeuring vervolgens even langs postkantoor en laten ontschorsen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:55 schreef junkiexp het volgende:
Bedankt voor de uitleg, helder !
We zijn eruit, de auto wordt geschorst en komt op een stallingsruimte van een autobedrijf te staan.
In April oid uit de schorsing halen en gelijk laten keuren !
De auto komt op 30 meter van een garage te staan dus ik zal niet zo'n risico lopen.quote:Op maandag 7 november 2011 09:57 schreef powerflux het volgende:
[..]
eerst keuren, dan ontschorsen. je mag wel geschorst naar de keuring rijden (neem altijd een bewijs mee dat je een afspraak hebt en zorg dat je verzekerd bent). bij goedkeuring vervolgens even langs postkantoor en laten ontschorsen.
ik heb hier eerder een topic over geopend en ook later uitleg over gegeven nadat ik met het RDW en de politie had gebeld. indien nodig zal ik alle info voor je terugzoeken.
maar, let op: bij afkeur mag je echter niet terugrijden, en zal de auto dus eerst bij die garage moeten worden gerepareerd.
als je eerst ontschorst heb je een zeer aannemelijke kans op direct een boete wegens verlopen APK.
Nee, is geen probleem.quote:Op maandag 7 november 2011 22:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
De auto komt op 30 meter van een garage te staan dus ik zal niet zo'n risico lopen.
Maar een geschorste auto keuren is dus geen probleem ?
hopelijk niet, maar laat het me even weten van te voren.. het is een charmant wagentje!quote:Mocht hij echt helemaal doorgerot zijn gooi ik hem op MP
Zal niet meevallen als de ontsteking ook stroomloos gezet word!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Dalijk slaat je auto op hol doordat je iets vergeten bent waardoor ie volgas geeft..
Ik vond het meevallen, veel foto's gemaakt van hoe alles zit.quote:
Komt wel goed hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 10:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Dalijk slaat je auto op hol doordat je iets vergeten bent waardoor ie volgas geeft..
Moet lukken met de choke tochquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:31 schreef Herr.Flick het volgende:
Open luchtfilter zou ik niet doen, dit ivm de winterstand die je dan niet meer hebt, en deze is met kouder weer toch wel wenselijk.
Niet als je carburateur bevriest!quote:Op zondag 12 februari 2012 02:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moet lukken met de choke toch?
En daarbij gaat deze auto in de winter amper rijden, daar hebben we en daily voor!
Daar heb jij gelijk in!quote:Op zondag 12 februari 2012 08:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Niet als je carburateur bevriest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |