abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103505547

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_103505937
Trouwens, hoe weten mensen nou wanneer iemand een ban heeft? Las net dat firefly alweer een ban heeft van anderen, maar waar lezen zij dat dan? :?
pi_103505998
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, hoe weten mensen nou wanneer iemand een ban heeft? Las net dat firefly alweer een ban heeft van anderen, maar waar lezen zij dat dan? :?
Kreeg een pm van hem ;)
Do what you love, love what you do!
pi_103506054
Ach, wat jammer nou van die ban

not :D

Okay, over tot de orde van de dag dan maar
pi_103506098
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ach, wat jammer nou van die ban

not :D

Okay, over tot de orde van de dag dan maar
Oh nouja moet zeggen dat ik niet echt moeite met hem had.
In het topic komt ie slechter over als via PM, maargoed dat is aan de mods om te beslissen ;)
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:15:58 #6
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103506174
Vanwaar die kloon als we toch al weten wie je bent? :P
Je moeder is een hamster
pi_103506176
Nee nee, gister kreeg ik meteen al een belediging naar m'n hoofd geslingerd waar ik bloedserieus was. Nope, geen grijntje meelij krijgt hij van me *O*
pi_103506204
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Crutch het volgende:
Kloon?
pi_103506222
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kloon?
Ja die snapte ik ook effe niet ;)
pi_103506241
Idem, ik ben niemands kloon :P
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:17:57 #11
118585 Crutch
pi_103506254
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kloon?
TS.
Je moeder is een hamster
pi_103506282
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

TS.
O zij!

Das een lang verhaal, beter via DM verder praten jullie 2?
pi_103506291
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

TS.
Oh, dat gaat om haar ouders. Zodat ze haar berichten niet meer lezen.
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:19:10 #14
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103506299
Hey, magnetron. Je komt over als een prima kerel. Maar kleine tip, interpreteer sommige posts niet zo zwaar. Zoals in het vorige deel te zien was leek het alsof je gepikeerd was. Nergens voor nodig :)

PIES!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:20:18 #15
118585 Crutch
pi_103506343
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh, dat gaat om haar ouders. Zodat ze haar berichten niet meer lezen.
Ah, duidelijk. Ben ik ook weer op de hoogte. :P
Je moeder is een hamster
pi_103506407
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Crutch het volgende:
Wie is een kloon?

Ik ben in de war....
Je gaat even koken en alles is pfffft

Volgens mij zijn dwangneuroses en tic's erg vergelijkbaar
Tic's in de psychologie hoeven namelijk helemaal geen 'kleine' dingen te zijn of dingen die je vrijwillig doet

Het verschil zit hem geloof ik alleen maar in dat een dwangneurose meer een handeling is (iets checken, anders neer zetten) en een tic is een beweging (dus vingers knippen, met je hoofd schudden) of iets roepen vanuit het niets

tic's zijn dus iets ongecontroleerder (komen als het ware opzetten) en dwangneuroses voel je aankomen (aargh moet die la dicht doen anders voel ik me zo aaargh)

Je kunt allebei op verschillende niveau's hebben zeg maar
Iedereen heeft wel een dingetje (sleutels checken etc) maar het word pas een probleem als het je belemmert in dingen doen (dus boodschappen doen duurt 4 uur omdat je 99 keer terug moet want dat moet nou eenmaal etc)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103506427
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:19 schreef Sinji het volgende:
Hey, magnetron. Je komt over als een prima kerel. Maar kleine tip, interpreteer sommige posts niet zo zwaar. Zoals in het vorige deel te zien was leek het alsof je gepikeerd was. Nergens voor nodig :)

PIES!

SPOILER
Lang verhaal over veilig achter de computer de bink uithangen en zo, ik laat 't maar daarbij ;)
pi_103506495
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wie is een kloon?

Ik ben in de war....
Je gaat even koken en alles is pfffft

Volgens mij zijn dwangneuroses en tic's erg vergelijkbaar
Tic's in de psychologie hoeven namelijk helemaal geen 'kleine' dingen te zijn of dingen die je vrijwillig doet

Het verschil zit hem geloof ik alleen maar in dat een dwangneurose meer een handeling is (iets checken, anders neer zetten) en een tic is een beweging (dus vingers knippen, met je hoofd schudden) of iets roepen vanuit het niets

tic's zijn dus iets ongecontroleerder (komen als het ware opzetten) en dwangneuroses voel je aankomen (aargh moet die la dicht doen anders voel ik me zo aaargh)

Je kunt allebei op verschillende niveau's hebben zeg maar
Iedereen heeft wel een dingetje (sleutels checken etc) maar het word pas een probleem als het je belemmert in dingen doen (dus boodschappen doen duurt 4 uur omdat je 99 keer terug moet want dat moet nou eenmaal etc)
Een kloon is als je een 2e account aanmaakt en doet alsof het een ander is. Zoiets
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:23:43 #19
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103506499
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lang verhaal over veilig achter de computer de bink uithangen en zo, ik laat 't maar daarbij ;)
Heb je het over mij? Want anders kun je mijn fobo checken :P
pi_103506515
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:

[..]

Als je iemand commandeert om je beterschap te wensen dan zou ik niet veel waarde hechten als ze het doen ;)

Maar beterschap jonguh
Het ergste is dat ze het nog niet eens deed ook. ;( Maar jeweets, beterschapswensen waar je om moet vragen zijn beter dan geen beterschapswensen.

Thanks; het gaat weer een beetje, hoewel ik nog verre van 100% ben.
pi_103506517
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef Sinji het volgende:

[..]

Heb je het over mij? Want anders kun je mijn fobo checken :P
Nee hoor, meer over fly en flupke
Dacht dat jij 't ook over hun had aangezien ik 't over fly had en flupke daar direct door gepikeerd raakte
pi_103506586
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een kloon is als je een 2e account aanmaakt en doet alsof het een ander is. Zoiets
Ja weet ik, maar ik wist niet wie de kloon was :P
Dacht dat die gebande dude hier was als kloon of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:26:17 #23
118585 Crutch
pi_103506617
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar ben heulemaal terug gaan lezen enzo. :P
Je moeder is een hamster
pi_103506637
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook. Maar eerst dacht ik dat flupke en fly dezelfde waren vanwege hun sterk gelijkende gedrag :P
pi_103506673
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook. Maar eerst dacht ik dat flupke en fly dezelfde waren vanwege hun sterk gelijkende gedrag :P
Zijn ze niet hoor, tenminste aan PM's te zien die ik gehad heb van beide.
Ze lijken op elkaar maar het is toch anders bij beide :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')