Dat zal toch een ramp wezen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ik straks met m'n prutswapen weer tegen pro's met 80x zoom moet spelen
Mja, dat krijg je er van als je bepaalde gebieden eerder toegang geeft dan andere...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Jah, leuk, no lives die bij release al op rank veertig zitten. Dankjewel EA, dank je wel...
Daarom een harde reset op laatste releasedag imo... Magoed... BC2 ook met fikse achterstand begonnen, en dat trok wel bij...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, dat krijg je er van als je bepaalde gebieden eerder toegang geeft dan andere...
Mooie fuck-up EA.
Stats resetten zullen ze niet doen, de game komt daar nu eenmaal eerder uit, hun voordeel. Dat er hier gasten misbruik van maken, tja, beetje kinderachtig eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daarom een harde reset op laatste releasedag imo... Magoed... BC2 ook met fikse achterstand begonnen, en dat trok wel bij...
Gedownload via Origin en met een Koreaans IP adres aanmeldenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waar hebben jullie hem vandaan?!?!?!
Easy peasy.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:45 schreef Daanus het volgende:
2x sapphire 6950 2gb edition hier. Moet het wel trekken als het goed is
Ga er maar niet van uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:45 schreef Daanus het volgende:
2x sapphire 6950 2gb edition hier. Moet het wel trekken als het goed is
Klopt, fout ligt bij EA. Denken ze er van te voren niet over na of watquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:35 schreef -Datdus- het volgende:
Oja, en eh ban me maar wie zegt dat ik niet in korea was? Ligt aan hun falende software.
We hebben immers ook al betaald.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:00 schreef jpjedi het volgende:
Natuurlijk wordt er niemand gebanned, zal ze aan de reet roesten bij EA.het is per saldo een bedrijf dat zo veel mogelijk winst moet maken en is niet echt bezig met het achter gesteld gevoel dat men in de EU mogelijk heeft bij gefaseerde release. Als ze er gevoel voor hadden gehad dan hadden ze een EU game gelanceerd in de EU.
Echter commerciele belangen zullen hen hebben bewogen tot gefaseerde lancering.
Serieus? Had ik echt niet verwachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:02 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb de HD6870 en werk perfect op ultra en 1920x1080.
quote:Dear Customers,
BF3 EU Standard Edition
keys are in stock and are being sent
All other BF3 versions keys will be sent on release day!
Please be patient! Thank You!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |