Dat zegt hij bij mij ook.. Ik heb gelukkig toch voorlopig even geen PCquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kijk nu net even bij mijn bestellingen op Wehkamp, staat daar dat de levertijd 1 week bedraagt
Ik mag hopen dat het een foutje betreft
Ik gebruik geen proxy na de check.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En dan problemen krijgen straks bij EU proxy? Mij niet gezien
Nja wel funny als je ban krijgtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:21 schreef Gutterblade het volgende:
http://mp1st.com/2011/10/(...)early-access-to-bf3/
Als je de formulering hoort, sputteren ze eig een beetje, en geven zelfs toe dat het niet illegaal, is maar toch vragen ze je het niet te doen...Kortom geen paniek :p
Alleen ze komen toch pas donderdag op de deurmat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens kan morgen iedereen met de pc versie spelen. Hij schijnt door EA volledig vrijgegeven te worden vanwege de VPN exploit.
Als je hem niet digitaal besteld hebt wellicht ja. Heb al vernomen dat sommige shops al aan het versturen zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen ze komen toch pas donderdag op de deurmat?
en retail shops?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je hem niet digitaal besteld hebt wellicht ja. Heb al vernomen dat sommige shops al aan het versturen zijn.
Wehkamp zie ik nog niks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb al vernomen dat sommige shops al aan het versturen zijn.
Engelse tekst. Leek net alsof je zei dat nederlandse shops hem al opsturen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://deltagamer.com/189(...)-3-is-live-on-origin
Lees dat maar even
het is gewoon dat ze de digitale copies vrijgeven. voor retail moet je gewoon wachten tot release.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Engelse tekst. Leek net alsof je zei dat nederlandse shops hem al opsturen.
Sure, een weekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:24 schreef epicbeardman het volgende:
Wehkamp levert altijd week later, maatje wilde graag black ops spelen (pre-ordered) en die kwam triest laat binnen in de brievenbus.
Ik dacht het op tweakers gelezen te hebben dat sommige retail shops al versturen, maar kan die post zo gauw niet vinden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Engelse tekst. Leek net alsof je zei dat nederlandse shops hem al opsturen.
Gewoon harde reset op releasedatumquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja wel funny als je ban krijgt
waarom deden ze dat niet gewoon meteen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens kan morgen iedereen met de pc versie spelen. Hij schijnt door EA volledig vrijgegeven te worden vanwege de VPN exploit.
Ik heb zelf de Sapphire 6950 2 GB en die komt niet boven de 55-60 graden stressed, dus dat valt wel meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen mijn Asus HD6950 2GB binnen
Prepare to get hot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |