Ik heb hem bij castle games besteld, kreeg net een mail dat ie op eoensdag verzonden word zodat ik hem op donderdag hebquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wehkamp is standaard 2 dagen te laat
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja hij is goeeed! Bijna net zo goed als MW2
Als dat zo is dan bestel ik dus nooit meer daarquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wehkamp is standaard 2 dagen te laat
trolololoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja hij is goeeed! Bijna net zo goed als MW2
Die krijgen 'm dus op release binnen geloof ik en versturen 'm die dag tegen de avond waardoor er dus 2 dagen overheengaan bij de TNT.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Als dat zo is dan bestel ik dus nooit meer daar
Winkels krijgen hem echt niet binnen op de release hoor, sterker nog, ik gok dat ze al een groot deel binnen hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die krijgen 'm dus op release binnen geloof ik en versturen 'm die dag tegen de avond waardoor er dus 2 dagen overheengaan bij de TNT.
Maar goed dit is 90% van de gevallen zo, het kan natuurlijk anders zijn.
Ik weet het maar wehkamp blijkbaar niet, ik heb inmiddels 4x iets besteld bij Wehkamp in de hoop deze op releasedag binnen te krijgen en iedere keer falen ze hierin.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Winkels krijgen hem echt niet binnen op de release hoor, sterker nog, ik gok dat ze al een groot deel binnen hebben
Leuk shirt heeft die gast links aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:28 schreef delano.888 het volgende:
Multiplayer livestream!!
http://uk.ign.com/videos/(...)attlefield-3?show=HD
xbox360 btw, ziet er wel goed uit!
FF gemist, ze gamen weer nu, wat was het?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:50 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Leuk shirt heeft die gast links aan.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe kan het dat sommige van jullie hem nu al spelen?
Vietnameze proxy gebruiken bij de release-check. Dan spelen. Althans bij mij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe kan het dat sommige van jullie hem nu al spelen?
En dan problemen krijgen straks bij EU proxy? Mij niet gezienquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Vietnameze proxy gebruiken bij de release-check. Dan spelen. Althans bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |