quote:Nee, neueken zullen ze wel niets vinden
Op zaterdag 06 juli 2002 19:05 schreef mabit het volgende:
meisjes vinden echt neueken al nix laat staan droogneuken...
Aldus Nynke
Ahum
[Dit bericht is gewijzigd door nynke_p op 06-07-2002 20:10]
Wat is droogneuken?
quote:Dat vraag ik me nou ook af? Ikke altijd denken dat je het eerst niet vochtig maakt, maar als ik zo een paar reacties lees, is het heel wat anders!
Op zaterdag 06 juli 2002 20:10 schreef static het volgende:Wat is droogneuken?
quote:Droogneuken is met je kleren aan...
Op zondag 07 juli 2002 12:59 schreef CrazyByte het volgende:[..]
Dat vraag ik me nou ook af? Ikke altijd denken dat je het eerst niet vochtig maakt, maar als ik zo een paar reacties lees, is het heel wat anders!
Kan iemand dat ff uitleggen?
quote:Maar je hoeft ook niet meteen klaar te komen om iets lekker te vinden...
Op zondag 07 juli 2002 13:48 schreef Cathelijne het volgende:
'K vind het erg geil, maar ik dacht altijd dat het voor mannen toch wat minder was....De reacties van de mannen in dit topic verbazen me dus een beetje. Wat maakt 't voor mannen zo lekkerVoor mij is het mn een makkelijke manier om klaar te komen...
quote:kan je daar misschien wat dieper op ingaan?
Op zondag 07 juli 2002 13:48 schreef Cathelijne het volgende:
...Voor mij is het mn een makkelijke manier om klaar te komen...
quote:het is wel s waar n beetje opwindend maar vrouwtjes gaan juist hiervan uit hun dak, en kleren meestal bij mannen ja het moet niet te lang duuren anders gaat mijn eikel knallen(als ik te geil wordt en niet kan neuken)
Op zaterdag 06 juli 2002 19:04 schreef prinz het volgende:
Jongens vinden het zwaar opwindend over het algemeen maar wat vinden de vrouwen hier nu eigenlijk van?
quote:Misschien wordt 'de wrijving' over een groter gebied verdeeld
Op zondag 07 juli 2002 14:48 schreef MahRain het volgende:[..]
kan je daar misschien wat dieper op ingaan?
Maarja, meestal is het toch een onderdeel v.h. voorspel en kan je de boel snel wat meer ruimte geven
quote:Klopt.
Op zondag 07 juli 2002 17:10 schreef Bose het volgende:
Ik vind 't we lekker, hoewel het na een tijdje wel een beetje zeer kan gaan doen als de boel zo hard ergens tegenaan wordt gedrukt.Maarja, meestal is het toch een onderdeel v.h. voorspel en kan je de boel snel wat meer ruimte geven
Ik vind het gaaf om te doen, al doe ik het niet te lang, en ga ik verder naar kleren uit, of anders kappen, want als het te lang duurt, gaat het echt niet meer leuk voelen.
Meisjes vinden het denk ik leuker dan ik...
[Dit bericht is gewijzigd door Surf2it op 08-07-2002 18:45]
Veel werk voor iets dat ook directer opgelost kan worden
quote:Huh, wat moet ik me daar bij voorstellen? Lekker met je berevellen langs elkaar heen schurken?
Op maandag 08 juli 2002 18:30 schreef fatima het volgende:
Droogneuken is tegenwoordig heel populair maar het stamt af van de prehistorie,helaas is er sindsdien geen steek veranderd dus blijft het houtje nr.1.
*zelf opwindend vind*
Zorg alleen wel dat de boel een beetje schoonblijft anders word het meteen weer zo'n zooitje...
waarom alleen droogneuken ? >
als je lekker uhm. ...
droogneuken: wat mij betreft voorspel ( 18+ kinderspel
maaruh vergeet niet, safe sex4all > beter droog dan danuhh nooit meer...
Mainframe OutlawZ
wat is dit, de lagere school-babbel-site?
Ik vond hem wel lachen. Verder zit ze nu in een anti-sex bui zegt, dus
wat is er lekker aan? hoe kan het lekkerder zijn dan het echte werk (serieuse vraag ...)?
quote:Maar wat een gebrek aan creativiteit bespeur ik hier! Met mijn vrouw (toen nog vriendin
Op dinsdag 16 juli 2002 13:01 schreef batje het volgende:
Ik vind het dus ook helemaal niets.. Zoals Tinkepink al zei vind ik het nogal genant, iemand die een beetje over je broek aan het rijen is.
Buiten dat is het ook wel een beetje nutteloos omdat je zoveel andere leuke dingen kan doen
quote:Okay, maar dát is iets heel anders..
Op zaterdag 20 juli 2002 11:15 schreef Privateer het volgende:[..]
Maar wat een gebrek aan creativiteit bespeur ik hier! Met mijn vrouw (toen nog vriendin
) heb ik heel wat lekkere momenten gehad gewoon in een discotheek, lekker in een hoekje zitten, zij op mij, en het idee dat het toch een soort "openbaar" was, maakte haar orgasme nog veel heviger... en geloof mij maar, het is ontzettend geil om met een twee keer klaargekomen meisje snel naar huis te gaan om daar eens écht stevig tekeer te gaan
Ik dacht dat we het hadden over die klunzen die als ze je eenmaal in bed hebben een beetje over je slip gaan rijen
quote:Lekkerrrr!! Maar "het echte" neuken is lekkerrrrrder.
Op zaterdag 06 juli 2002 19:04 schreef prinz het volgende:
Jongens vinden het zwaar opwindend over het algemeen maar wat vinden de vrouwen hier nu eigenlijk van?
quote:Een echte kapitein bevaart anders ook de rode zee hoor
Op maandag 08 juli 2002 23:36 schreef jasmine21 het volgende:
Ik vind het als vrouw wel lekker hoor!
Ik kan er heel erg bij opgewonden worden.
Meestal doen we droogneuken als we geen tijd hebben voor het echte werk of als het weer eens zo ver is in de maand.
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 11:37 schreef batje het volgende:[..]
Ik dacht dat we het hadden over die klunzen die als ze je eenmaal in bed hebben een beetje over je slip gaan rijen
quote:op het strand
Op maandag 22 juli 2002 19:24 schreef Braindeath het volgende:
en je kan het gewoon bijna overal doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |