quote:Nee, neueken zullen ze wel niets vinden
Op zaterdag 06 juli 2002 19:05 schreef mabit het volgende:
meisjes vinden echt neueken al nix laat staan droogneuken...
Aldus Nynke
Ahum
[Dit bericht is gewijzigd door nynke_p op 06-07-2002 20:10]
Wat is droogneuken?
quote:Dat vraag ik me nou ook af? Ikke altijd denken dat je het eerst niet vochtig maakt, maar als ik zo een paar reacties lees, is het heel wat anders!
Op zaterdag 06 juli 2002 20:10 schreef static het volgende:Wat is droogneuken?
quote:Droogneuken is met je kleren aan...
Op zondag 07 juli 2002 12:59 schreef CrazyByte het volgende:[..]
Dat vraag ik me nou ook af? Ikke altijd denken dat je het eerst niet vochtig maakt, maar als ik zo een paar reacties lees, is het heel wat anders!
Kan iemand dat ff uitleggen?
quote:Maar je hoeft ook niet meteen klaar te komen om iets lekker te vinden...
Op zondag 07 juli 2002 13:48 schreef Cathelijne het volgende:
'K vind het erg geil, maar ik dacht altijd dat het voor mannen toch wat minder was....De reacties van de mannen in dit topic verbazen me dus een beetje. Wat maakt 't voor mannen zo lekkerVoor mij is het mn een makkelijke manier om klaar te komen...
quote:kan je daar misschien wat dieper op ingaan?
Op zondag 07 juli 2002 13:48 schreef Cathelijne het volgende:
...Voor mij is het mn een makkelijke manier om klaar te komen...
quote:het is wel s waar n beetje opwindend maar vrouwtjes gaan juist hiervan uit hun dak, en kleren meestal bij mannen ja het moet niet te lang duuren anders gaat mijn eikel knallen(als ik te geil wordt en niet kan neuken)
Op zaterdag 06 juli 2002 19:04 schreef prinz het volgende:
Jongens vinden het zwaar opwindend over het algemeen maar wat vinden de vrouwen hier nu eigenlijk van?
quote:Misschien wordt 'de wrijving' over een groter gebied verdeeld
Op zondag 07 juli 2002 14:48 schreef MahRain het volgende:[..]
kan je daar misschien wat dieper op ingaan?
Maarja, meestal is het toch een onderdeel v.h. voorspel en kan je de boel snel wat meer ruimte geven
quote:Klopt.
Op zondag 07 juli 2002 17:10 schreef Bose het volgende:
Ik vind 't we lekker, hoewel het na een tijdje wel een beetje zeer kan gaan doen als de boel zo hard ergens tegenaan wordt gedrukt.Maarja, meestal is het toch een onderdeel v.h. voorspel en kan je de boel snel wat meer ruimte geven
Ik vind het gaaf om te doen, al doe ik het niet te lang, en ga ik verder naar kleren uit, of anders kappen, want als het te lang duurt, gaat het echt niet meer leuk voelen.
Meisjes vinden het denk ik leuker dan ik...
[Dit bericht is gewijzigd door Surf2it op 08-07-2002 18:45]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |