quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Een van de tekenen van het einde van de wereld.
Troll spotted.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb gisteren een paar gehaald en ze lopen voortreffelijk. Ik twijfel nu om ook Uggs te halen, aangezien stiletto's een beetje fris zijn met dit weer.
Bazen schoenen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was hier mis mee? Ik draag ze nog altijd met veel plezier.
Ik ben al bijna 2 meter, dus nee dankjequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:35 schreef babipangang het volgende:
Nou het zou me wel een stukje groter maken
Ja ho effe, dat waren meestal laarzen met een iets verhoogde hak, in ieder geval altijd breed en dicht bij de grond, dit zijn naaldhakken. Best een verschil, dit kan gewoon echt niet en is trés flikkerig. Cowboylaarzen hebben ook een hak, ook niet vergelijkbaar met dit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
Hoewel er in de 17e eeuw ook mannen waren die hoge hakken droegen, ziet het er nu eigenlijk best raar uit. Sowieso zijn stiletto's super vrouwelijk.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een topic in lifestyle. Ik wil hier nog niet eens woorden aan vuil maken.![]()
Klacht:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een topic in lifestyle. Ik wil hier nog niet eens woorden aan vuil maken.![]()
Klacht:
[ afbeelding ]
Als ik daarnaar kijk vraag ik me echt af hoe vrouwen (en nu ook mannen blijkbaar) daar in hemelsnaam op kunnen lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit dus, het liefst zou ik ze zelfs in bed aanhouden. Dit is mijn mooiste paar.
[ afbeelding ]
Of niet. Waarschijnlijk een of andere hipster die dit bedacht heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dikke hoax idd, kan niet anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |