Dit is de term remix niet eens waard man.quote:
Zo Wauw!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Check deze maar even
Zit veel met vocals tussen in ieder geval
Ieder zijn mening, maar ik vindt het gewoon een remix. Het plaatsen van andere beats eronder maakt het al een remix. En die jij poste is meer een Garage-achtige remix..quote:Op donderdag 3 november 2011 15:16 schreef TripleP het volgende:
Omdat een remix iets mixt. Bij dat nummer zijn alleen wat knopjes verschoven en is er een zaag onder geplaatst.
En hij is (in my very humble opinion) gewoon slecht.
De remix hieronder vind ik weer gaaf.
Ik vind m wel vet.. maar nu vind k Korn ook wel vet... dus..quote:
prima! dans-ze!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik vind m wel vet.. maar nu vind k Korn ook wel vet... dus..
Moet je hier nou op pogoën, clownsteppen, downright raar bewegen, headbangen of all of the above? Puik plaatje.quote:
Goed harde bass vind ik wel lekker in ieder geval.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:13 schreef otterbalzak het volgende:
Zoieso mijn favo track van KOAN Sound![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:00 schreef StijnDa het volgende:
Hallo hallo,
Ik merk dat ik dubstep wel begin te waarderen de laatste tijd, maar ik ken nog geen artiesten/tracks en het is dan toch vrij lastig om leuke nummers te vinden.
Kan iemand hier mij daar misschien bij helpen? Gewoon een paar goede artiesten en de bekendste nummers in het dubstep genre, mag lekker mainstream zijn, ik ken toch nog niets eigenlijk.
Zal het topic in de gaten gaan houden, PM's zijn ook welkom![]()
Bij voorbaad dank.
Deze track vind ik bijv. wel gaaf:
[..]
Goed harde bass vind ik wel lekker in ieder geval.
Thanksquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:55 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Bovenste 3 zijn redelijk bekend, de onderste 3 wat minder
Whisker Twister is de naam van de artiestquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
ThanksLeuke nummertjes.
Vind Fabrication en Strawberry Cough lekker, maar vooral Whisker Twister
Wahaha ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:29 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Whisker Twister is de naam van de artiest
Nog een paar andere:
Thanksquote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef otterbalzak het volgende:
Nou, als je toch de bekendere dubstep artiesten wilt weten die echt heel veel (14 jarige) fans hebben: Doctor P, Flux Pavilion, Cookie Monsta, FuntCase
Je kan sommige wel commercieel noemen enzo, maar heb ooit eens een gesprek gehad met Doctor P en Flux Pavilion samen, waren echt heel relaxte kerels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |