Representquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:35 schreef AlexanderC het volgende:
ja, ik heb goth trad niet gezien.
ik vraag me af of mr.flame het overleefd heeft.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Mja aan de andere kant. 28e voor een ticket is best wat.
Kaputt is alleen de eerste keer niet uitverkocht geweestquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:59 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Ja klopt.![]()
Houd daarom Champion Sound / Kaputt maar lekker goedkoopwant de laatste keer leek het bijna uitverkocht te zijn, niet?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:00 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Kaputt is alleen de eerste keer niet uitverkocht geweest
Yeah, het heet niet voor niets drum 'n bass hequote:Op zondag 30 oktober 2011 00:07 schreef mr.flame het volgende:
[..]![]()
Ik vond bij ChampionSound vs Kaputt opvallen dat er bij drum&bass bijna net zoveel 'bass' zit als in dubstep, of vergis ik me daarin? Al ligt de nadruk wel iets meer op de 'chestbass' dan de zwaar lage frequenties... tenminste dat idee heb ik als ik 't bij een event hoor... Kan er natuurlijk ook aan liggen welke soort drum&bass / dubstep er wordt gedraaid
Net aangekomen bij die overgang naar 't nummer van Eskmo... heerlijk, kreeg echt zo'n episch gevoelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:41 schreef TC_Artemis het volgende:
http://soundcloud.com/trickk/trick-mixje
mixje opgenomen
Ja, dat laatste wat je zegt heb ik ook inderdaad...quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:09 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Yeah, het heet niet voor niets drum 'n bass he. Beide zijn gewoon heel erg bassheavy, alleen door het tragere tempo van dubstep heb ik zelf vaak het gevoel dat de bas veel intenser en meeslepender is.
Haha.. thanks.. i guess.. maar ieder zo zn smaak gelukkig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:15 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Net aangekomen bij die overgang naar 't nummer van Eskmo... heerlijk, kreeg echt zo'n episch gevoel![]()
Technisch is die mix echt top (al heb ik er natuurlijk weinig verstand van)... maar hoor geen rare overgangen of combinaties!![]()
D'r zitten wel echt een paar gare tracks tussen, niet helemaal mijn smaak maar wel lekker opzich![]()
Oh ja, eindigen met Nero - This way is natuurlijk ook altijd lekker
Goth Trad draaide Anti-War Dub als afsluiter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat een takkeherrie gast, niet te hardonquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:41 schreef TC_Artemis het volgende:
http://soundcloud.com/trickk/trick-mixje
mixje opgenomen
19 aan de deur, in principe nog minder want 2 drankjes gratis, dat is nog geen 15 euro.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Lidmaatschap, servicekosten, betaalsysteemkosten en idealkosten kwamen er nog bovenop. Vond ik erg fokopquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
19 aan de deur, in principe nog minder want 2 drankjes gratis, dat is nog geen 15 euro.
Oké ik ga dit lidmaatschap nog vaker gebruiken dus doe reken ik niet meequote:Op zondag 30 oktober 2011 10:55 schreef TripleP het volgende:
+4 euro voor het lidmaatschap, en die 2 drankjes waren alleen maar een geluk bij een ongeluk, omdat er gaten in de line-up gevallen waren. En volgens mij verwachtte iedereen dat het zou uitverkopen, dus kocht je je kaartje in de voorverkoop en dat zorgt voor de plusminus 3 euro extra.
Just sayin'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |