Door dit antwoord zou ik geneigd zijn te zeggen Nee ?quote:
Ik vind het sowieso maar een vies gebeuren?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Door dit antwoord zou ik geneigd zijn te zeggen Nee ?
ga je zonder hoesje in haar poesje ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso maar een vies gebeuren?
Ik doe er 2 om?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef Joene het volgende:
[..]
ga je zonder hoesje in haar poesje ?
Anders voel je niks ?quote:
Nee gewoon omdat het kan?quote:
Soort van beveiliging ?quote:
710 en fappen J.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef Jarno het volgende:
Maar liefst lig ik languit op de bank met de zappert in de hand natuurlijk? Sex is voor homo's immers?
Ik hou van diep gaan?quote:
Bij vlagen best okay toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:29 schreef Joene het volgende:
[..]
710 en fappen J.
ik ken het kanaal weer tegenwoordig ?
Desnoods?quote:
Dat heeft toch elke Oranje TV fan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je van die plastic hoezen om de bank?
Als de vlag uit hangt is het prima j.quote:
check.quote:
Ik heb me wel eens beter gevoeldquote:
Mja zo voel ik me ook. En daar is alles mee gezegd.quote:
Tja dan ben je kansloos en heb je niets te doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt hč, dat er mensen zijn die zulke plaatjes doelbewust maken.
Wut is wrong ?quote:
Heb ik ook een hele poos gedaan ! Nu weer beter !quote:
echt ?quote:
ik vind het fijn ?quote:
Leven is tijdelijk ?quote:
ja maar ik wil het anders doen dan jijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb ik ook een hele poos gedaan ! Nu weer beter !
Been there done that wou je zeggen ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:13 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar ik wil het anders doen dan jij
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Been there done that wou je zeggen ?
Beter !quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:50 schreef just me het volgende:
[..]zeker te weten!
Maar.. het gaat vandaag
Ja, fijn voor een dag....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:12 schreef Joene het volgende:
Het lijkt erop Swets ? Beter ga je met je aars naar Milaan zo in november ?
Weinig italiaanse sletjes neucken dus ?quote:
Die hebben sowieso allemaal een snor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Weinig italiaanse sletjes neucken dus ?
Ja ga nu ff beweren dat die italiaanse moppies lelijk zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die hebben sowieso allemaal een snor.
Ik heb er geen lekker wijf gezien J.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ga nu ff beweren dat die italiaanse moppies lelijk zijn
Jij doet nerd dingen daar Swets. Maar italia zit vol met bloedmooie moppies hoor <3quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er geen lekker wijf gezien J.
waarom heb je je vrouw dan een bos rozen gegeven?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er geen lekker wijf gezien J.
Sinds wanneer is die Italiaans?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
waarom heb je je vrouw dan een bos rozen gegeven?
Of bloed mooi ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die Italiaans?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie anders durft te beweren, is homo. En werkzaam in de nerdwereld.
En Tally, niet of.quote:
ik weet het niet ?quote:
Heb jij de wereld zo gemaakt ?quote:
Had je verdomme niet ff kennen zorgen dat het hier allemaal wat mooier was dan jonguh ?quote:
Zonde ?quote:
Ik ook niet dat scheelt ?quote:
Zij dan? Gelooft zij wel in jou? Ziet zij, zeg maar als het ware een stukje toekomst in jullie allebei?quote:
<3 Hazes <3quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zij dan? Gelooft zij wel in jou? Ziet zij, zeg maar als het ware een stukje toekomst in jullie allebei?
Had je iets goed te maken was wellicht duidelijker geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die Italiaans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |