Schrijf een review!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef themole het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)oduct_specifications
Heb ik gekocht voor mijn nieuw op te starten massacrematorium.
Inhoud 26 liter!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:46 schreef destrovel het volgende:
[..]
Schrijf een review!
"Wij hebben deze aangeschaft als verbrandingsoven voor ons nieuwe crematorium. Het formaat bevalt erg goed, we kunnen besparen op energiekosten met 3 crematies tegelijk."
17 meter hoog?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:46 schreef BlueMage het volgende:
Everything's bigger in the USA blijkt wederom geen vooroordeel te zijn.
Nooit gehoord van een frituurzwembad?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef themole het volgende:
Ook een flinke frituurpan.
Daar gooi je gewoon een gepaneerde koe in ipv een kroket.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een frituurzwembad?
Het is ook populair aan het worden bij kannibalen in donker afrika hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:49 schreef themole het volgende:
[..]
Daar gooi je gewoon een gepaneerde koe in ipv een kroket.
Dat dacht ik ook, daar zit ik nou met m'n koel/vries combinatie van enorme afmetingen waar heel weinig inpast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
vast een tikfout, kan nooit met zulke formaten
gepantserde koelkast met wanden van een paar meterquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, daar zit ik nou met m'n koel/vries combinatie van enorme afmetingen waar heel weinig inpast.
Voor 17:00 besteld, morgen in huis wil ik dan nog wel eens zienquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:51 schreef destrovel het volgende:
[..]
Het is ook populair aan het worden bij kannibalen in donker afrika hoor
Idd, maar ik heb al 'n boze recensie geschreven hopelijk trappen anderen hier dus niet meer in!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:53 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
gepantserde koelkast met wanden van een paar meter?
misschien zitten er een heleboel negers in op fietsen die zorgen dat je koelkast koud blijftquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Idd, maar ik heb al 'n boze recensie geschreven hopelijk trappen anderen hier dus niet meer in!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
misschien zitten er een heleboel negers in op fietsen die zorgen dat je koelkast koud blijft
Terugbrengen dan, een koelkast die niet koel blijft? wat een slecht apparaatquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]![]()
Erg koud blijft 't toch allemaal niet, staal isoleert niet zo goed.
Moet ik 'm toch eerst van het fundament wat ik speciaal had laten leggen af laten halen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:59 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Terugbrengen dan, een koelkast die niet koel blijft? wat een slecht apparaat
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Moet ik 'm toch eerst van het fundament wat ik speciaal had laten leggen af laten halen.
geen huis hebben van 20 meter hoogquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Moet ik 'm toch eerst van het fundament wat ik speciaal had laten leggen af laten halen.
Verdiepingenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
[..]
geen huis hebben van 20 meter hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |