Daar id_do_her ik ben niet jaloers dus.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef zarGon het volgende:
Damesmeisjes met te grote (neppe) borsten.. En mannen die dat lekker vinden.
.
Dat erkende ik, maar toch erop terugkomen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Daar id_do_her ik ben niet jaloers dus.
Ja je zei dat ik ze wilde hebben, dus met andere woorden je beweerde nog steeds dat ik niet toe gaf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat erkende ik, maar toch erop terugkomen.![]()
Het is wel belangrijk voor je he?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja je zei dat ik ze wilde hebben, dus met andere woorden je beweerde nog steeds dat ik niet toe gaf.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk voor je he?
HAHA ik stop al ga maar verderquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Kutstudent het volgende:
Zo jammer hoe "vrouwen" zoals Meloewa elk goed topic kunnen verstieren.![]()
![]()
Echt blijf godverdomme van die invoeren knop af.
Jij draagt zeker ook een bh met die cupmaat. Triestquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Neen , ik kan me wel andere betere dingen bedenken om jaloers op te zijn.. fake tieten zijn maar fake die kan iedereen zetten..
[..]
Ja 70AA
Dit dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Kutstudent het volgende:
Zo jammer hoe "vrouwen" zoals Meloewa elk goed topic kunnen verstieren.![]()
![]()
Echt blijf godverdomme van die invoeren knop af.
Ik snap ook niet dat gegeil op nep tieten hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom dan gaan roepen dat ze nep zijn als je het niet boeit?
Natuurlijke zijn beter, maar neppe niet altijd verkeerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat gegeil op nep tieten hoor? Hoe kun je der nou op geilen als het nep is? Beter een chick met grote tieten die dan van der zelf zijn, dan mag dat
.
Maar wel een beetje jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Natuurlijke zijn beter, maar neppe niet altijd verkeerd.
Smaballen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef zarGon het volgende:
Damesmeisjes met te grote (neppe) borsten.. En mannen die dat lekker vinden.
.
Ben je professioneel wielrenner?quote:Op woensdag 2 november 2011 09:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik schijt altijd in mijn broek als ik naar school fiets in de wintermaanden, heerlijk warm
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |