Omdat het me opvalt.. verder niks mee bedoeld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom dan gaan roepen dat ze nep zijn als je het niet boeit?
Sure.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat het me opvalt.. verder niks mee bedoeld.
Dit topic wijst anders uit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jep.. Tieten ben ik niet snel jaloers op.
foto'squote:Op maandag 24 oktober 2011 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb ook grotere, haha hihi hoho.
Mwa ik heb meer andere dingen die ik zou willen hebben echt niet die tieten sorry.quote:
Als jij het zegt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwa ik heb meer andere dingen die ik zou willen hebben echt niet die tieten sorry.![]()
Maar daar kunnen mannen zich niet in verplaatsen.. Jullie denken altijd ''jaloers'' maar ik zeg het gewoon eerlijkanders had ik wel gezegd die tieten wil ik hebben of jaloers
Maar toch zou je die smaballen wel willen hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
JA neem het maar van mij aan het is een feit.
Ik ben 1,60m als ik zo'n tieten zou hebben dan zou ik onderhand dik lijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar toch zou je die smaballen wel willen hebben.
Dik lijken door smaballen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben 1,60m als ik zo'n tieten zou hebben dan zou ik onderhand dik lijken.
Verhoudingen zijn best belangerijk al mag het heus wat meer zijn daar boven maar dit is té sorry.
Wel als het 1/4 van je lichaams lengte bedektquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dik lijken door smaballen?![]()
Dat kunnen alleen vrouwen vinden.
Wie trekt dan ook een wijde trui aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wel als het 1/4 van je lichaams lengte bedektik bedoel als je dan een wijde trui aan heb lijk je eerder ''dik'' dan wat anders.
Ja wie gaat er een strak topje aantrekken in de winter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie trekt dan ook een wijde trui aan.
Vrouwen met kekke smaballen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja wie gaat er een strak topje aantrekken in de winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |