Klopt beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben een blakend gezond, blozend mollig biggetje mooi schattig IndiaantjeAan mij betalen jullie volgens mij (nagenoeg) geen bal
![]()
Stom!! Met een goede reden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:20 schreef loveli het volgende:
Snotver, vriendin zegt net af voor vanavond.
Waar moet je heen danquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Met een hele goede reden. Maar nu moet ik zielig in m'n eentje
Waar ga je hene?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Met een hele goede reden. Maar nu moet ik zielig in m'n eentje
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Nu zit ik op Groupon te kijken naar de borstvergrotings-actie. Zag ook een actie voor manicure en daar stond bij:
"Net als de Jacksons, New Kids On The Block en de Spice Girls presteren vingers het beste in groepjes van vijf en bij goede verzorging."
We zouden naar de sauna gaan. Ga denk ik toch nog wel, want spieren hebben het nodig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Waar moet je heen dan? Ik zit al dagen zielig in mijn eentje
Moet binnenkort maar eens naar buiten haha
Ik blijf dichter aan het begin van het alfabet hoor..quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef Perruche het volgende:
Zullen we met z'n allen een borstvergroting doenCup Dubbel G
*stilquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Nu zit ik op Groupon te kijken naar de borstvergrotings-actie. Zag ook een actie voor manicure en daar stond bij:
"Net als de Jacksons, New Kids On The Block en de Spice Girls presteren vingers het beste in groepjes van vijf en bij goede verzorging."
Had Vik daar niet ooit gesolliciteerd?quote:
Een dergelijke tekst als bovenstaande valt wel moeilijk te overtreffen natuurlijk! Maar ja, awesome wel!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had Vik daar niet ooit gesolliciteerd?
Lijkt me ook wel wat voor jou Maria, beetje creatieve teksten verzinnen enzo.Belachelijke teksten zijn toegestaan.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een dergelijke tekst als bovenstaande valt wel moeilijk te overtreffen natuurlijk! Maar ja, awesome wel!![]()
Al presteerde Michael Jackson nóg beter toen ie solo ging, dus wat dat dan zegt over je vingers...
Hij is wel als enige dood, dus wat dat dan zegt over solo gaan...quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een dergelijke tekst als bovenstaande valt wel moeilijk te overtreffen natuurlijk! Maar ja, awesome wel!![]()
Al presteerde Michael Jackson nóg beter toen ie solo ging, dus wat dat dan zegt over je vingers...
Ik zat me vooral te verbazen over verzorgd in 1 zin met new kids. En kreeg visioenen van panterprint nagels met een diamantje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De New Kids on the Block bedoelen ze.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zat me vooral te verbazen over verzorgd in 1 zin met new kids. En kreeg visioenen van panterprint nagels met een diamantje.
Haha, New Kids on the Block! Is dit nu wat ze noemen een generatiekloof?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zat me vooral te verbazen over verzorgd in 1 zin met new kids. En kreeg visioenen van panterprint nagels met een diamantje.
Ja ik had de fout al ontdektquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De New Kids on the Block bedoelen ze.
Heb ik nog een best of cd van liggen. Hebben?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, New Kids on the Block! Is dit nu wat ze noemen een generatiekloof?
Denk hetquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja maar zelfs google vindt new kids als je new kids on the block typt!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Bij mij niet hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar zelfs google vindt new kids als je new kids on the block typt!
4e fotoquote:
O 1 foto, ja das logisch! Dacht datje bedoelde dat jij alleen maar new kids te zien kreegquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
4e foto. Kom je bij een trailer van new kids turbo film.
Boh. Maria? Heb jij toevallig met inlog van uni's nog toegang tot "The journal of imperial and Commonwealth history"?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
quote:
Je ne sais pas, even kijken! PM/DM me de titel anders even?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh. Maria? Heb jij toevallig met inlog van uni's nog toegang tot "The journal of imperial and Commonwealth history"?
Ik moet een artikel hebben die op de leeslijst staat, thuis kon ik er al niet bij, ondanks Athens inlogen nu op de uni kan ik er ook niet bij, terwijl het volgens de docent wel zou moeten kunnen
Ik kan wel bij veel databanken ik wil ook wel even kijken? Als het niet lukt met mariaquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh. Maria? Heb jij toevallig met inlog van uni's nog toegang tot "The journal of imperial and Commonwealth history"?
Ik moet een artikel hebben die op de leeslijst staat, thuis kon ik er al niet bij, ondanks Athens inlogen nu op de uni kan ik er ook niet bij, terwijl het volgens de docent wel zou moeten kunnen
Ik zit op het uva netwerk, kan het wel voor je proberen als je een directe link hebt?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zit ik ook opquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zit op het uva netwerk, kan het wel voor je proberen als je een directe link hebt?
Helaas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.tandfonline.com/toc/fich20/23/3
en dan de eerste "Imperial Britain" van Marshall. Als er ' Buy Now ' naast staat heb je geen toegang
Ja, dat is 'mquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:11 schreef Probability het volgende:
Dit is hem toch? Het is een online document maar zie niet zo goed waar ik hem kan openen
http://permalink.opc.uva.nl/item/001921694
Dat ding vertelt dat de uva er toegang toe zou moeten hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:11 schreef Probability het volgende:
Dit is hem toch? Het is een online document maar zie niet zo goed waar ik hem kan openen
http://permalink.opc.uva.nl/item/001921694
Ik kom via hier op dezelfde site?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat ding vertelt dat de uva er toegang toe zou moeten hebben.
Thanks iig!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ook niet! Kan hem via Omega van de UU niet vinden. Snorry Mo!
Moet ie wat nieuwere artikelen opgevenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks iig!
Is beetje stom, want die docent is wat kribbigtenminste, als het gaat om het niet (meteen) kunnen vinden van dingen op zijn leeslijst...
En nou ja, nu is het zoeken voor mij meestal niet zo'n probleem, heb voor deze week ook alles braaf gevonden, maar kan 'm dus niet lezen
Yup.. en nee..quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moet ie wat nieuwere artikelen opgevenDeze is van 1995 zie ik! Nouja. De bieb van Hull heeft hem ook niet? De docent zou wel een versie moeten hebben die jullie kunnen kopiëren lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Propaganda! Net als uiteraard THe White man's burden..
Ja doei.
Is ontwikkelingshulp daar ook een voorbeeld van? Of oorlogen zoals die in Irak/Afghanistan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
Propaganda! Net als uiteraard THe White man's burden..
Kan vast zo gezien wordenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is ontwikkelingshulp daar ook een voorbeeld van? Of oorlogen zoals die in Irak/Afghanistan.
quote:The discourse of human rights supplies the principal way in which this shared human nature can be made accessible to political debate and legal rationality. This is a rather ethnocentric outcome because the foundational investment that the West has made in the idea of rights is not itself a neutral or universal gesture. [...] In the names of cosmopolitanism and humanitarianism, these particular moral sensibilities can promote and justify intervention in other peoples sovereign territory on the grounds that their ailing or incompetent national state has failed to measure up to the levels of good practice that merit recognition as civilized. (Gilroy 66)
Daarom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kan vast zo gezien worden![]()
Volgens bijv. Paul Gilroy kunnen universele mensenrechten ook gezien worden als imperialisme in een nieuw jasje. Er wordt namelijk weer van 'buitenaf' besloten voor een groep mensen hoe ze zich 'moreel' dienen te gedragen.
Vond ik, als Amnesty-enthousiasteling, wel iets interessants om over na te denken
Ik denk het ja. Doet me ook denken aan een discussie over adoptie - dat materiële benodigdheden die in veel landen gezien worden als 'maatstaf' voor een goed leven, lang niet overal vanzelfsprekend zijn, of überhaupt gewenst. Goede bedoelingen staan niet noodzakelijkerwijs gelijk aan een goeie uitwerking in de praktijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarom.
Zal natuurlijk ook deels te maken hebben met het door marxisme doordrengde educatieve stelsel in het westen.
Gek, met whatsapp en facebook heb ik helemaal niet het idee dat hij aan de andere kant van de wereld zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had de kwoot wel gelezen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Doet me ook denken aan een discussie over adoptie - dat materiële benodigdheden die in veel landen gezien worden als 'maatstaf' voor een goed leven, lang niet overal vanzelfsprekend zijn, of überhaupt gewenst. Goede bedoelingen staan niet noodzakelijkerwijs gelijk aan een goeie uitwerking in de praktijk![]()
(ik had er nog een kwoot bijgezet! Ik vind Paul Gilroy tof)
Dacht gister nog?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:02 schreef Probability het volgende:
Waar is co eigenlijk, heb ik hier al heel lang niet gezien naar mijn idee?
Die is ws eerste buffer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hm in de vacaturetekst staat de naam van de receptioniste, maar ik neem aan dat zij niet de sollicitatie gaat behandelenIs het raar om hierover te bellen?
Okee tofquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die is ws eerste buffer.
En bellen aan wie je de soll mag richten is altijd goed.
Zat aan de telefoon, vragen of de betreffende persoon tijd heeft om *insert goed vragen over vacature te beantwoorden vind ik ook altijd prima.quote:
Bij mij stage komen lopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
Wil je Maria meteen ff wat tips geven om een leuke stageopdracht om te laten zetten in betaald werk
Wat Maria zegt ja, dat kun je inderdaad zo interpreteren. En ik interpreteer dat idd zoquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is ontwikkelingshulp daar ook een voorbeeld van? Of oorlogen zoals die in Irak/Afghanistan.
Ik heb ook geen toegang hierquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.tandfonline.com/toc/fich20/23/3
en dan de eerste "Imperial Britain" van Marshall. Als er ' Buy Now ' naast staat heb je geen toegang
Kijk uit met wat voor grapjes je maakt, voor je het weet sta ik voor de deurquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mij stage komen lopen![]()
Nee, verder dan doe je uiterste best en maak je "onmisbaar" is er geen manier om dat voor elkaar te krijgen. Er moet maar net een formatieplaats zijn en geld enz enz enz.
Tuurlijk niet, het is mutsengedrag pur sangquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en aansluitend op de pm die ik eerder heb verstuurd: vandaag belde een gezamenlijke vriendin om te vragen hoe het gaat. En toen zei ze (uit zichzelf, ik heb het gesprek er niet eens op aangestuurd, ben niet van plan om de kwestie te bespreken met gezamenlijke vrienden/kennissen/etc) dat zij en haar vriend het wel respectloos naar Martijn & mij vonden dat X gisteren op facebook/hyves/irl zo klaagde over het feit dat ze 'nog steeds niet zwanger' is.
Vond het ergens wel fijn om te horen. Als het anderen al opvalt, dan beeld ik me het tenminste niet volledig in
Het kan zijn dat om onduidelijke reden de toegang is afgesloten (technische problemen, factuur niet betaald, foutieve administratie). Is er daar geen afdeling die de abo's beheert? Dan zou ik namelijk even contact opnemen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Klopt! Bij een lopend abonnement is bij Taylor & Francis het startjaar altijd 1997. Voor toegang tot oudere jaargangen moet de bieb een archief aankopen. Geloof dat dat een paar jaar geleden is ingevoerd, dus zou kunnen. In principe moet de toegang voor studenten en medewerkers hetzelfde zijn (tenzij hij een persoonlijk abo nog heeft). Wij werken namelijk met campusbrede toegang via IP-ranges. Iedereen die zich binnen deze range bevindt, heeft toegangquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:48 schreef Syrena het volgende:
Het kan ook nog zo zijn dat er altijd toegang is geweest en dit nu buiten het abonnement valt. Dat gebeurt wel eens. En de docent heeft het artikel al lang, dus die gaat niet zelf meer kijken.
En het is uit 1995 en de UVA heeft toegang vanaf 1997, dus misschien heeft de host er een aantal jaargangen uitgekieperd.
Dat is ook echt niet zo hoor, het ís gewoon lomp van haar. Verder heb ik niet echt zinvol advies, je kunt een keer proberen aan te kaarten dat het voor jullie nogal gevoelig ligt, maar als dat niet aankomt (wat wel te verwachten is) zou ik ook niet verder komen dan het/haar negeren. Maar het ligt echt niet aan jou!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en aansluitend op de pm die ik eerder heb verstuurd: vandaag belde een gezamenlijke vriendin om te vragen hoe het gaat. En toen zei ze (uit zichzelf, ik heb het gesprek er niet eens op aangestuurd, ben niet van plan om de kwestie te bespreken met gezamenlijke vrienden/kennissen/etc) dat zij en haar vriend het wel respectloos naar Martijn & mij vonden dat X gisteren op facebook/hyves/irl zo klaagde over het feit dat ze 'nog steeds niet zwanger' is.
Vond het ergens wel fijn om te horen. Als het anderen al opvalt, dan beeld ik me het tenminste niet volledig in
Mag hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk uit met wat voor grapjes je maakt, voor je het weet sta ik voor de deur![]()
![]()
Ja het lijkt me idd lastig. Ze moeten dan idd wel erg enthousiast zijn over mijn mogelijkheden... Maar niet geschoten is altijd mis! Een vriendinnetje van mij heeft laatst een dergelijke stage omgezet in een soort werkervaringsplek met een betere stagevergoeding, dus het kan wel, soms.
Zou het beter zijn om een verpletterende (harhar) sollicitatiebrief te schrijven waarin je verwoord dat je graag liever een 'baan' hebt, of is het beter om te bellen en te informeren of het überhaupt mogelijk is?
Da's dan weer minder handig iddquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mag hoordenk alleen niet dat je hier een vaste aanstelling gaat krijgen
Wil ze misschien wel, maar gaat gewoon zo moeilijk als narcist zijndequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef Perruche het volgende:
Ik ben met mini. Je kan er verder niet zoveel aan doen, zij gaat niet veranderen lijkt me, anders had ze dat al wel gedaan.
Jup omgeving Dordrechtquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's dan weer minder handig iddIk meen me ook te herinneren dat je niet echt in de buurt zit! Zuid-Holland ofzo, toch?
*brievenschrijf-groove*
Brrr, als zijnde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wil ze misschien wel, maar gaat gewoon zo moeilijk als narcist zijnde
Misschien dat je de reden van haar minderwaardigheidscomplex zou kunnen wegnemen, maar ook dat lijkt me sterk.
Ik denk inderdaad dat zij het zelf totaal niet zo ziet. Sterker nog, ik hoor haar regelmatig klagen over anderen (die houden namelijk allemaal geen rekening met haarquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Brrr, als zijnde.
Het nadeel van narcisten is dat ze zelf meestal niet vinden dat er iets mis is met ze.
*nieuwsgierig aagje*quote:
quote:Toen ik vanmiddag de vacature voor coördinator herplaatsing las, werd ik meteen enthousiast. Natuurlijk hoef ik u niet te schrijven dat een aap ontzettend veel overeenkomsten heeft met een mens. In sommige dingen ben ik namelijk net een berberaapje. Ik heb graag veel mensen om me heen en leg snel en makkelijk goede contacten. Ik vind het prettig om in een team te werken en net als de berberaap heb ik een connectie met Spanje.
Dan narcist zijnde?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Brrr, als zijnde.
Het nadeel van narcisten is dat ze zelf meestal niet vinden dat er iets mis is met ze.
Dat zou fijn zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:44 schreef Probability het volgende:
Even iets anders: is de hele dag voor het raam zitten (veel zon) vergelijkbaar met een half uurtje buiten lopen?
Heu ik heb zoiets!quote:
Qua wat ik mooi vind wel jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heu ik heb zoiets!Mooi! Heel XMerig
![]()
Chico, ook leuk! Mooi patroontje! Begin je te verjurken?
Mooi jurkje! Maar, wanneer trek je zoiets aan? (of draagt de jeugd dat tegenwoordig bij het uitgaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik was op zoek naar een netpanty, kom ik dit opeens tegen. Nou heb ik de matchende tattoo's niet, maar wel een vrouwelijker figuur dus nu wil ik hem
.
[ afbeelding ]
Qua gemoedstoestand, voel mij best vrolijk als ik zo naar buiten kijk namelijkquote:
Geef maar aan mij kun jij nieuwe dingen kopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mooi jurkje! Maar, wanneer trek je zoiets aan? (of draagt de jeugd dat tegenwoordig bij het uitgaan?)
Ik wil ook nog nieuwe kleren voor mijn nieuwe baan! Al heb ik al een kast vol met saaie representatieve zooi.
Als wat je bij de meet aanhad 'saaie representatieve zooi' is, vind ik jouw zakelijke representatieve zooi wel heul mooi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mooi jurkje! Maar, wanneer trek je zoiets aan? (of draagt de jeugd dat tegenwoordig bij het uitgaan?)
Ik wil ook nog nieuwe kleren voor mijn nieuwe baan! Al heb ik al een kast vol met saaie representatieve zooi.
^^^quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als wat je bij de meet aanhad 'saaie representatieve zooi' is, vind ik jouw zakelijke representatieve zooi wel heul mooi!
Het is of "als narcist", of "narcist zijnde". Allebei is dubbelop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan narcist zijnde?
< McTaalfout he[/sup]
Nee geldig bezwaar hoor, ik zou het niet wetenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaaaaaaaah zus en ik mogen een paper presenteren bij een workshop van de UvA in maaaaart![]()
Ik poep nu al 7 kleuren xD
We zijn er samen aan bezig, we hebben al een proposal ingediendquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Mini. het volgende:
Wat goed Maria!
Hebben jullie samen een paper geschreven dan, of is het iets anders?
Gewoon een soort samenvatting vertellen van wat je onderzoeksvraag en resultaten waren enzo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Spannend Maria!
Hoe presenteer je eigenlijk een paper![]()
Bij mijn afstuderen was het grotendeels een productpresentatie namelijk.
Paper schrijven --> alle papers worden gecirculeerd --> er wordt een discussie opgestart over de papers bij de workshop. Wat ik ervan begrijp is dat je voornamelijk discussiepunten presenteert, want het paper zelf heeft iedereen als het goed is al gelezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Spannend Maria!
Mini, toen je brrr schreef zag ik 'm al wel, dacht gewoon gooi er de dan/als fout bij inBustin' yo' chops
^^quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef Perruche het volgende:
Ik vond het maar sexy hoor Anna, jouw werkoutfitje! Wel mooi. Ik moet ook hoognodig shoppen
Of je koopt/leent/whatever een universele kader metveel opzetstukjes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:26 schreef Ewelina het volgende:
Nou, dat wordt 5 dagen zonder telefoon.
Soort peer-review maar dan als een gezamenlijke discussie?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Paper schrijven --> alle papers worden gecirculeerd --> er wordt een discussie opgestart over de papers bij de workshop. Wat ik ervan begrijp is dat je voornamelijk discussiepunten presenteert, want het paper zelf heeft iedereen als het goed is al gelezen
Ik mis een simkaart. Die heb ik nu wel besteld maar het kan 5 werkdagen duren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je koopt/leent/whatever een universele kader metveel opzetstukjes.
Sim only voor een tientje halen en tot die tijd gebruiken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik mis een simkaart. Die heb ik nu wel besteld maar het kan 5 werkdagen duren.Reservetoestel heb ik wel, oplader inmiddels ook gevonden.
Zoiets verwacht ik ja! Papers gebruiken als basis voor een discussie over de thema's van de workshop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Soort peer-review maar dan als een gezamenlijke discussie?
In de winkel kun je een simkaart halen en meteen meenemen, wist ik eerst ook niet..quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik mis een simkaart. Die heb ik nu wel besteld maar het kan 5 werkdagen duren.Reservetoestel heb ik wel, oplader inmiddels ook gevonden.
Ah, nice. Lijkt me wel een leuke insteek voor zoiets.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik ja! Papers gebruiken als basis voor een discussie over de thema's van de workshop.
Oui! En ik vind het best wel spannend!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah, nice. Lijkt me wel een leuke insteek voor zoiets.![]()
Ja, helaas zijn niet alle universiteiten even handig met communicatie richting potentiële studentenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
"Hoi, ik heb op jullie website gekeken en de programma's van de masters die jullie aanbieden bekeken. Een aantal daarvan zien er heel interessant uit, maar ik zou graag een keer langskomen om de boel te bekijken, met wat mensen te spreken en wellicht een paar colleges bezoeken als dat mogelijk is. Groetjes, Mo"
antwoord:
- Hoi, dit zijn de websites waar onze masterprogramma's opstaan. Als je alsnog een keer langs wilt komen, dan moet je maar even mailen, kusjes, Universiteit van Newcastle -
*zucht*
* motorbloempje gaat maar op 'reply' klikken
Heel moeilijk voor sommige medewerkers. Ik had ooit een mailtje naar de klantenservice van Sony gestuurd omdat een bepaalde applicatie niet werkte (kon ik niet downloaden en werkte niet op mijn mp3 speler). Inclusief typenummer en welk programma. Krijg ik alleen terug: je moet dit downloaden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, hoe moeilijk is het om mailtjes daadwerkelijk te lezen
Gewoon goed voorbereiden en eventueel je cloak-of-wisdom (uilenjurkje) aan, komt alles goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oui! En ik vind het best wel spannend!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon goed voorbereiden en eventueel je cloak-of-wisdom (uilenjurkje) aan, komt alles goed![]()
*hap*quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Spannend Maria!
Mini, toen je brrr schreef zag ik 'm al wel, dacht gewoon gooi er de dan/als fout bij inBustin' yo' chops
Wat tof, het lijkt me echt superleuk om met je eigen zus samen te kunnen werken!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
We zijn er samen aan bezig, we hebben al een proposal ingediendOnze vakgebieden overlappen nogal, dus dat is leuk
Nu moeten we voor 15-12 het paper indienen
Ja, we grappen wel eens "Together we make a barely passable PhD-studentquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:57 schreef Mini. het volgende:
[..]
*hap*
[..]
Wat tof, het lijkt me echt superleuk om met je eigen zus samen te kunnen werken!Succes!
Leuk toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, we grappen wel eens "Together we make a barely passable PhD-student". We schijnen elkaar namelijk tof aan te vullen
En dankjoe!![]()
Ja bij ons zal het ook wel weer 1e dag @ casa di Mariamamma en 2e dag @ casa di VriendjeOuders zijn! Als de trend zich voortzet, wordt dat weer twee dagen achter mekaar gourmettenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:14 schreef Mini. het volgende:
Alleen met Kerst is niet zo leuk Uniek!
Wij hebben het dit weekend ook alweer afgesproken voor dit jaar, maar da's ook niet zo moeilijk want we doen elk jaar hetzelfde.Wel lekker makkelijk.
De ware kerstspiritquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond het vroeger nooit zo'n drama om alleen te zijn met kerst. Lekker eten in huis halen, relaxen, kerstfilms kijken, de kroeg in en ongenadig dronken worden en/of gezellig spelletjes doen met andere verschoppelingen
Ik heb vanmiddag besloten het hier bij te laten en dan de 23e van december wel weer eens te gaan kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
Gooit 'm er maar in: Vinden jullie het nou niet vreselijk zonde om je maanden van te voren al op te lopen winden om twee dagen eind december? Ik vind het sop de kool niet waard. Naast dat je mogelijk een kutkerst hebt, verpest je op deze manier ook de maanden ervoor.
^^quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
Gooit 'm er maar in: Vinden jullie het nou niet vreselijk zonde om je maanden van te voren al op te lopen winden om twee dagen eind december? Ik vind het sop de kool niet waard. Naast dat je mogelijk een kutkerst hebt, verpest je op deze manier ook de maanden ervoor.
Goed plan. Het wordt vast tof. En zo niet, dan zijn er maar 2 dagen verpest in plaats van 3 maanden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag besloten het hier bij te laten en dan de 23e van december wel weer eens te gaan kijken
Efficiëntquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed plan. Het wordt vast tof. En zo niet, dan zijn er maar 2 dagen verpest in plaats van 3 maanden.
Haha je klinkt echt precies als m'n vriendje. Die vraagt zich ook altijd af waarom ik mij toch langer druk maak om dingen dan dat ze feitelijk durenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed plan. Het wordt vast tof. En zo niet, dan zijn er maar 2 dagen verpest in plaats van 3 maanden.
Dan moet je gewoon voor jezelf kiezen en thuis blijven rondom de kerstdagen en niet naar familie gaan. Vrij simpel. En ja, dat kan. Je moet het alleen doen. En als je jezelf laat verplichten, dan sta je dat zelf toe en maak je het alleen maar nog érger door je verplicht te gaan zitten voelen en al vanaf augustus te gaan lopen bluh-en. Of maak een statement, vooral naar jezelf, en geef 't op. Of onderga het.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik probéér het te negeren, maar als het er hier dan over gaat, dan komt toch weer dat-gevoel bovendrijven.
Mwehe herkenbaar! Mij geeft me druk maken over dingen een vals gevoel van voorbereidheid/controle, wat eigenlijk natuurlijk BS is, dus ik probeer recentelijk maar vaker om het los te latenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha je klinkt echt precies als m'n vriendje. Die vraagt zich ook altijd af waarom ik mij toch langer druk maak om dingen dan dat ze feitelijk duren'zo'n feestje kan al niet meer leuk worden als je je er zo lang van te voren druk om maakt
'
Nee hoor, wil gewoon thuis zijn of werken, gewoon... Maar het zijn andere mensen die in augustus al gaan vragen hoe, wanneer, hoe laat, daarom is het ook zo kut want als ik zeg: kom niet... dan is het 'wat ben je een raar kind'quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
Als ik broers of zussen zou hebben en geen relatie, zou ik dat ook zéker doen. Nu kan dat gewoon niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon voor jezelf kiezen en thuis blijven rondom de kerstdagen en niet naar familie gaan. Vrij simpel. En ja, dat kan. Je moet het alleen doen. En als je jezelf laat verplichten, dan sta je dat zelf toe en maak je het alleen maar nog érger door je verplicht te gaan zitten voelen en al vanaf augustus te gaan lopen bluh-en. Of maak een statement, vooral naar jezelf, en geef 't op. Of onderga het.
Haha dat ja, ik ging vroeger niet naar feestjes als ik niet zeker wist waar het was/wie er waren/met wie ik dan ging praten/enz. Ik wilde van te voren het filmpje afspelen voor ik zou gaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe herkenbaar! Mij geeft me druk maken over dingen een vals gevoel van voorbereidheid/controle, wat eigenlijk natuurlijk BS is, dus ik probeer recentelijk maar vaker om het los te laten
Ik doelde ook niet zozeer op jou uniek.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee hoor, wil gewoon thuis zijn of werken, gewoon... Maar het zijn andere mensen die in augustus al gaan vragen hoe, wanneer, hoe laat, daarom is het ook zo kut want als ik zeg: kom niet... dan is het 'wat ben je een raar kind'
Enig idee hoe dat komt? Niet ontspannen genoeg? Te haastig?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef Probability het volgende:
En ik baal een beetje dat ik steeds van die chaotische en slordige foutjes maak tijdens het boekhouden
Op het waterlooplein kun je ze voor 5 euro halen? Heb je een heerlijke sjaal van 3 meter lang. Evt kan ik er wel 1 halen en opsturen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:33 schreef MarMar het volgende:
Maar dus, ik ben aan het breien, hoe heerlijk nietcool is dat..
Ik ben mijn uberfijne grote sjaal kwijt en een nieuwe is uberduur dus ik maak er zelf gewoon een. Duurt een paar weken voordat het klaar is, maar ik kom voorlopig toch niet buiten. Met breinaalden van 9 mm doorsnee gaat het prima met de nodige tussenpozen
O omdat ik echt super chaotisch van binnen, heb ik altijd al gehad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat komt? Niet ontspannen genoeg? Te haastig?
Ik had laatst een mooie sjaal gezienquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:35 schreef MarMar het volgende:
Lief, maar het is ook bezigheidstherapie en ik hoop mijn fijne motoriek zo een beetje op peil te houden
Jij hebt wel eens knie problemen gehad toch? Dan zou ik heel erg uitkijken met goedkope schoenen. Tenzij je eerder hebt hardgelopen op goedkope schoenen zonder problemen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gewoon een soort samenvatting vertellen van wat je onderzoeksvraag en resultaten waren enzo?
Hoe slecht zou het zijn als ik naar een scapino ga en daar voor een paar tientjes hardloopschoenen haal? Ik heb steunzolen, dus die ondersteuning krijg ik wel.
Heel nice!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had laatst een mooie sjaal gezien300 euro
Zou er bijna zelf van gaan breien!
Deze dus:
[ afbeelding ]
awesome!!!
Ja klopt. Maar toen had ik nog geen steunzolen, en nu wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens knie problemen gehad toch? Dan zou ik heel erg uitkijken met goedkope schoenen. Tenzij je eerder hebt hardgelopen op goedkope schoenen zonder problemen.
Aangezien ik de beroerdste niet ben mag je hem wel voor mij maken hoor, als therapiequote:
En de kitsch waarmee je jezelf mag aankleden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:26 schreef Ewelina het volgende:
Ik verheug me vooral op de kerstkitsch waarmee ik mijn huis mag aankledenEn ik vermoed dat ik wel een dagje naar familie ga en de 2e dag ga relaxen of perruche komt eten.
Oh, en natuurlijk Ernest Saves Christmas kijken.![]()
lol, heb je een jaar of 3 geduld?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Aangezien ik de beroerdste niet ben mag je hem wel voor mij maken hoor, als therapie?
Ja hoorquote:
Ben bang dat ik zo goed nu ook weer niet kan breienquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja hoorBen wel serieus natuurlijk
Dan koop ik de (30?) bolletjes wol!
Tof!! En spannend!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, we grappen wel eens "Together we make a barely passable PhD-student". We schijnen elkaar namelijk tof aan te vullen
En dankjoe!![]()
Ken je de luie wieven steek? Ik niet hoor, maar het schijnt dat je daarmee razendsnel sjaals kunt breien. Wel hele groffe wol en hele grote pennen gebruiken.quote:
Ohh, die wil ik! Ik moet nog een net zwart jurkje en deze is cute.quote:
Ik zie het al, hij is nog niet te koop.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef Lago het volgende:
[..]
Ohh, die wil ik! Ik moet nog een net zwart jurkje en deze is cute.Maar ik kan hem zelf niet vinden op de steps site?
Dat ook. Ik zit al te loeren naar deze.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:43 schreef loveli het volgende:
[..]
En de kitsch waarmee je jezelf mag aankleden.
O jeejquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tof!! En spannend!
Ik heb zin in Sinterklaas, want dat komt eerst, maar ik moet nog een verlanglijstje maken en nu kan ik niets bedenken. Misschien ben ik wel tevreden
Kssst scheer je wegquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef Ewelina het volgende:
Oh en ik wilde patat gaan halen, maar ik herinnerde me dat ik nog spul voor hutspot heb liggen. Dus dat ga ik nu maar maken.
Heb wel ijsjes gekocht, dat dan weer wel.
Iedereen is gevlucht meteenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Kssst scheer je wegBeetje ongezond eten, dat doen we hier niet hoor
!
Stoofvlees met aardappel en spruitjes dan!quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Kssst scheer je wegBeetje ongezond eten, dat doen we hier niet hoor
!
Nu weet ik helemaal niets van wat Scapino allemaal verkoopt (daar kom ik nu echt nooit), maar ik kan me zo voorstellen dat het geen topschoenen zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar toen had ik nog geen steunzolen, en nu wel.
Onderzoek heeft uitgewezen dat je als je heel de dag nakende buiten loopt je nog niet voldoende vit binnenkrijgt. We zitten te ver van de evenaar helaas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:44 schreef Probability het volgende:
Even iets anders: is de hele dag voor het raam zitten (veel zon) vergelijkbaar met een half uurtje buiten lopen?
Het zijn gewoon Nike hardloopschoenenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nu weet ik helemaal niets van wat Scapino allemaal verkoopt (daar kom ik nu echt nooit), maar ik kan me zo voorstellen dat het geen topschoenen zijn.
Ik ben ooit begonnen op mijn oude fitnessschoenen en had vrij snel een blessure te pakken. Weet niet meer wat, maar weet wel dat het door mijn schoenen kwam.
Aan de andere kant: je bent niet de zwaarste en als je rustig begint en bij de eerste echte pijntjes stopt, dan kun je het natuurlijk proberen.
Ik zou het niet doen. De 2 basisbenodigdheden voor het hardlopen bij vrouwen zijn naar naar mijn mening goede schoenen en een goede sportbeha.
Ga je hardlopen met zolen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het zijn gewoon Nike hardloopschoenen. Maar niet van die dingen die corrigeren, maar dat moet ik dus ook juist niet hebben omdat mijn zolen dat al doen.
Met die sportbh zit het wel goed, shockabsorber.
Eh ja? Is dat gek dan?quote:
Ah, ok, dan zijn het waarschijnlijk gewone neutrale schoenen. Dan kun je best een poging wagen. Ik zou wel evt. nog een belletje doen met je podotherapeut (ofzo) over of het handig is om met zooltjes te gaan lopen in je hardloopschoenen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het zijn gewoon Nike hardloopschoenen. Maar niet van die dingen die corrigeren, maar dat moet ik dus ook juist niet hebben omdat mijn zolen dat al doen.
Met die sportbh zit het wel goed, shockabsorber.
Mijn moeder heeft steunzolen vanwege hetzelfde probleem en die moest ook altijd met zolen lopen dus ik dacht dat het altijd wel moest?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, ok, dan zijn het waarschijnlijk gewone neutrale schoenen. Dan kun je best een poging wagen. Ik zou wel evt. nog een belletje doen met je podotherapeut (ofzo) over of het handig is om met zooltjes te gaan lopen in je hardloopschoenen.
Heb je de Shockabsorber Run? Die zit lekker!!![]()
Ow...quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Onderzoek heeft uitgewezen dat je als je heel de dag nakende buiten loopt je nog niet voldoende vit binnenkrijgt. We zitten te ver van de evenaar helaas.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De New Kids on the Block komen naar Nederland.
Samen met de Back Street Boys.
Ik zeg: Slankie meet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je die gewoon kopen bij sportwinkels als de Perry? Want ik moet ook eens een nieuwe. Zal wel duur zijn btw?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, ok. Geen idee hoe dat werkt met zooltjes en hardlopen.
Dit is 'm trouwens, de allerlekkerste sportbeha: http://www.shockabsorber.co.uk/focus/run-sportsbra.html
Kaartjes vanaf 51 euro zie ik net.quote:
Zou het even goed navragen.quote:
Niet goedkoop: 55 euro.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Lago het volgende:
[..]
Kun je die gewoon kopen bij sportwinkels als de Perry? Want ik moet ook eens een nieuwe. Zal wel duur zijn btw?
Intersport heeft ze sowieso. Je kan ze dan in de winkel passen en online op ebay bestellenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Lago het volgende:
[..]
Kun je die gewoon kopen bij sportwinkels als de Perry? Want ik moet ook eens een nieuwe. Zal wel duur zijn btw?
Op ebay zijn ze er al vanaf 20 euro volgens mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.figleaves.com/(...)44&size=&colour=Reds
Hier zijn ze 36 pond.
Of het 'tzefde is weet ik niet, maar het helpt wel. Je maakt geen vit.D aan, maar je hersenen krijgen wel licht waardoor ze bepaalde stofjes gaan aanmaken. De zogenaamde daglichtlampen bevatten ook geen UV straling en een uur onder de zonnebank helpt niet tegen een winterdip..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Qua gemoedstoestand, voel mij best vrolijk als ik zo naar buiten kijk namelijk
Hahahaha, wanneer is het?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kaartjes vanaf 51 euro zie ik net.
Geweldig!
Heb jij al gebeld voor acu?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
51¤ voor een oorkwelling. Ik sla over geloof ik.
Oh, dat is nog wel goed te doen! Ik ga denk ik inderdaad maar voor de in de winkel passen op ebay kopen methode.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op ebay zijn ze er al vanaf 20 euro volgens mij(keek even snel net, en alleen naar mijn eigen maat).
Nee!quote:
Geitenkaas is zo lekker hè.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
Die panini
Moet ook weer eens geitenkaas kopen maar de appie had alleen 50+
Verder waren ze wel erg goed bio bezig deze week met gehakt, filet, spekjes en melk allemaal keurig aanwezig )+
Die is bij ons dicht op maandag maar heb er 1 ontdekt op route naar oma en daar ben ik woensdag. Die is vervolgens weer een maand dichtquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:36 schreef Lago het volgende:
[..]
Geitenkaas is zo lekker hè.En viel mij ook op dat er steeds meer biologisch komt in de AH! Handig! Want ik ben meestal te lui om elke keer langs de biowinkel te gaan.
* naar boven kijkt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
accupunctuur, zou dat nou goed helpen
Die doet ook dingen die niet kinderboek zijn?quote:
Maar met houdbare dingen valt het me juist op dat de lidl helemaal niet goedkoper dan appie (euroshopper) is. Er zit tegenwoordig een lidl hier in de buurt, maar ga nu alsnog naar de appie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is dat toch met die stomme AH, het is een flutwinkel, veel te duur qua groente en fruit.
In de 'aanbieding' 500 gr. spruiten voor 49 cent
Bij de Lidl (dat zijn echt dezelfde spruiten) 1 kg voor 49 cent
Bijna altijd is de Lidl regulier goedkoper met groente en fruit dan andere winkels met reclame.
sorry loveli, jij maakt de AH nog positief
Thnx! Ik vind het zelf nog steeds wat veel klinken, maar als ik honger had zal het wel nodig zijn geweest.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lago, wat een mooi lijstje, heel erg lekker en zeker voor jou niet teveel !
Haal je het dan altijf bij de groentewinkel? Is die kwaliteit echt zo veel beter?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
Haal eigenlijk nooit groenten en fruit bij de super, de houdbaarheid is me niet lang genoeg.
Roald Dahl heeft idd ook volwassenenboeken geschrevenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die doet ook dingen die niet kinderboek zijn?
Iemand raadt me game of thrones oid aan. Fantasy. Is dat wat?
[..]
Maar met houdbare dingen valt het me juist op dat de lidl helemaal niet goedkoper dan appie (euroshopper) is. Er zit tegenwoordig een lidl hier in de buurt, maar ga nu alsnog naar de appie.
Ga naar zowel lidl als appie. Prima combiquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die doet ook dingen die niet kinderboek zijn?
Iemand raadt me game of thrones oid aan. Fantasy. Is dat wat?
[..]
Maar met houdbare dingen valt het me juist op dat de lidl helemaal niet goedkoper dan appie (euroshopper) is. Er zit tegenwoordig een lidl hier in de buurt, maar ga nu alsnog naar de appie.
Weet je, 'men' neemt altijd maar aan dat het beter is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef Lago het volgende:
[..]
Haal je het dan altijf bij de groentewinkel? Is die kwaliteit echt zo veel beter?
Zit er eigenlijk een Lidl in dat durp van jou?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is dat toch met die stomme AH, het is een flutwinkel, veel te duur qua groente en fruit.
In de 'aanbieding' 500 gr. spruiten voor 49 cent
Bij de Lidl (dat zijn echt dezelfde spruiten) 1 kg voor 49 cent
Bijna altijd is de Lidl regulier goedkoper met groente en fruit dan andere winkels met reclame.
sorry loveli, jij maakt de AH nog positief
zekers, richting zwembad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk een Lidl in dat durp van jou?
Vooruit danquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
zekers, richting zwembad.
En 2 jumbo's en een aldi en een AH en c1000...
Nou, heeft iemand nog lijstjes want ik ben er klaar voor!
Topquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kwark
T: cakeje
L: Italiaanse bol van bakker Bart met alles erop
D: nasi, met saus en cassavechips
Ik doe tegenwoordig de wekelijkse kleine boodschappenronde bij de Jumbo aan het Industriepark, bij de Aldi dus. Ik zal eens op het internet kijken waar de Liedl zitquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
zekers, richting zwembad.
En 2 jumbo's en een aldi en een AH en c1000...
Nou, heeft iemand nog lijstjes want ik ben er klaar voor!
Oe lekkah!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, nog wat zuivel en wat fruit
En anders een paprika met een dipsausje van kwark/knof/komkommer (makkelijke tzaziki)
Ja, ik vind het echt superlekker. Als het in een restaurant op de kaart staat, bestel ik het 9 van de 10 keer. Heb uiteindelijk lekkerder (en beter) gegeten dan de patat die ik van plan was te halen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ewelina, hutspot is echt heerlijk! Netjes
Ik ben sowieso een groot fan van stamppot. Boerenkool, hutspot, zuurkool...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga morgen boerenkool eten denk ik![]()
![]()
Ik hou van wintervoer
Wel heel lief personeel moet ik zeggenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig de wekelijkse kleine boodschappenronde bij de Jumbo aan het Industriepark, bij de Aldi dus. Ik zal eens op het internet kijken waar de Liedl zit.
Ach, calorisch gezien gaat 't nog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
TopJe weet het zelluf. Doe eens goed voor jezelf zorgen.
Heb er zelf gewerktquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef Lago het volgende:
[..]
Haal je het dan altijf bij de groentewinkel? Is die kwaliteit echt zo veel beter?
Morgen na kantoor haal ik ze (minus de hammen, die blijven nog een tijdje bij de slager) op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wel heel lief personeel moet ik zeggen
Heb je varken alweer in stukken terug?
Even kijken..quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, calorisch gezien gaat 't nog.
Niks teveel zo te zien... Heb je last van Carbs? Het is niet per defenitie slecht he!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:10 schreef Nallie het volgende:
Lijstje definitief, hoop ik
O: havermout met banaan en lijnzaad
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 kleine broodjes geitenkaas (cake afmeting) en een spinazie en een courgette pannenkoekje
T: 1 klein broodje geitenkaas en 1/3e komkommer
T: stuk of 15 pepernoten...
S: 50 min steppen op stepapparaat
D: zelfgemaakte pizza met speltbodem, courgette, tomaat, zongedr tomaat, rode ui, beetje pecorino.
T: iets lekkers bij de thee...
Morgen easy on the carbs!
www.thuisbezorgd.nl of even naar de appie fietsenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik zit vandaag onder de 1200 kcal. Niet goed. Maar om nou te zeggen dat ik nog wat gezonds in huis heb om het mee op te vullen ...
Wat heb je dan nog?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik zit vandaag onder de 1200 kcal. Niet goed. Maar om nou te zeggen dat ik nog wat gezonds in huis heb om het mee op te vullen ...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat heb je dan nog?
ML, wat een heerijk lijstje, beetje teveel lekkers, nomnom
Nee geen last op zich, maar t viel me op!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niks teveel zo te zien... Heb je last van Carbs? Het is niet per defenitie slecht he!
Ik heb brood, kaas, heel veel ongezond beleg en beschuit. En dan is het wel zo'n beetje. De rest zijn bakproducten of dingen voor avondeten wat ik nu niet klaar ga makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat heb je dan nog?
ML, wat een heerijk lijstje, beetje teveel lekkers, nomnom
Heb je tomaat? Dat is ook lekker op een tostiquote:
Brrr droge speltboterhammenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef Perruche het volgende:
Ok lijstje!
O: 3 droge speltboterhammen
T: koffie met werk, druiven
L: aardappelgratin, koolsalade, ratatouille
T: chocolademelk, reepje peperkoek, peer
B: 2x20 minuten fietsen
T: 2 dadels
D: 2 kleine bth, bacon, 1 gebakken ei, 3 wortels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |