Klopt beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben een blakend gezond, blozend mollig biggetje mooi schattig IndiaantjeAan mij betalen jullie volgens mij (nagenoeg) geen bal
![]()
Stom!! Met een goede reden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:20 schreef loveli het volgende:
Snotver, vriendin zegt net af voor vanavond.
Waar moet je heen danquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Met een hele goede reden. Maar nu moet ik zielig in m'n eentje
Waar ga je hene?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Met een hele goede reden. Maar nu moet ik zielig in m'n eentje
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Nu zit ik op Groupon te kijken naar de borstvergrotings-actie. Zag ook een actie voor manicure en daar stond bij:
"Net als de Jacksons, New Kids On The Block en de Spice Girls presteren vingers het beste in groepjes van vijf en bij goede verzorging."
We zouden naar de sauna gaan. Ga denk ik toch nog wel, want spieren hebben het nodig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Waar moet je heen dan? Ik zit al dagen zielig in mijn eentje
Moet binnenkort maar eens naar buiten haha
Ik blijf dichter aan het begin van het alfabet hoor..quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef Perruche het volgende:
Zullen we met z'n allen een borstvergroting doenCup Dubbel G
*stilquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Nu zit ik op Groupon te kijken naar de borstvergrotings-actie. Zag ook een actie voor manicure en daar stond bij:
"Net als de Jacksons, New Kids On The Block en de Spice Girls presteren vingers het beste in groepjes van vijf en bij goede verzorging."
Had Vik daar niet ooit gesolliciteerd?quote:
Een dergelijke tekst als bovenstaande valt wel moeilijk te overtreffen natuurlijk! Maar ja, awesome wel!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had Vik daar niet ooit gesolliciteerd?
Lijkt me ook wel wat voor jou Maria, beetje creatieve teksten verzinnen enzo.Belachelijke teksten zijn toegestaan.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een dergelijke tekst als bovenstaande valt wel moeilijk te overtreffen natuurlijk! Maar ja, awesome wel!![]()
Al presteerde Michael Jackson nóg beter toen ie solo ging, dus wat dat dan zegt over je vingers...
Hij is wel als enige dood, dus wat dat dan zegt over solo gaan...quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een dergelijke tekst als bovenstaande valt wel moeilijk te overtreffen natuurlijk! Maar ja, awesome wel!![]()
Al presteerde Michael Jackson nóg beter toen ie solo ging, dus wat dat dan zegt over je vingers...
Ik zat me vooral te verbazen over verzorgd in 1 zin met new kids. En kreeg visioenen van panterprint nagels met een diamantje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De New Kids on the Block bedoelen ze.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zat me vooral te verbazen over verzorgd in 1 zin met new kids. En kreeg visioenen van panterprint nagels met een diamantje.
Haha, New Kids on the Block! Is dit nu wat ze noemen een generatiekloof?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zat me vooral te verbazen over verzorgd in 1 zin met new kids. En kreeg visioenen van panterprint nagels met een diamantje.
Ja ik had de fout al ontdektquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De New Kids on the Block bedoelen ze.
Heb ik nog een best of cd van liggen. Hebben?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, New Kids on the Block! Is dit nu wat ze noemen een generatiekloof?
Denk hetquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja maar zelfs google vindt new kids als je new kids on the block typt!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Bij mij niet hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar zelfs google vindt new kids als je new kids on the block typt!
4e fotoquote:
O 1 foto, ja das logisch! Dacht datje bedoelde dat jij alleen maar new kids te zien kreegquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
4e foto. Kom je bij een trailer van new kids turbo film.
Boh. Maria? Heb jij toevallig met inlog van uni's nog toegang tot "The journal of imperial and Commonwealth history"?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
quote:
Je ne sais pas, even kijken! PM/DM me de titel anders even?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh. Maria? Heb jij toevallig met inlog van uni's nog toegang tot "The journal of imperial and Commonwealth history"?
Ik moet een artikel hebben die op de leeslijst staat, thuis kon ik er al niet bij, ondanks Athens inlogen nu op de uni kan ik er ook niet bij, terwijl het volgens de docent wel zou moeten kunnen
Ik kan wel bij veel databanken ik wil ook wel even kijken? Als het niet lukt met mariaquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh. Maria? Heb jij toevallig met inlog van uni's nog toegang tot "The journal of imperial and Commonwealth history"?
Ik moet een artikel hebben die op de leeslijst staat, thuis kon ik er al niet bij, ondanks Athens inlogen nu op de uni kan ik er ook niet bij, terwijl het volgens de docent wel zou moeten kunnen
Ik zit op het uva netwerk, kan het wel voor je proberen als je een directe link hebt?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zit ik ook opquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zit op het uva netwerk, kan het wel voor je proberen als je een directe link hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |