Ik lust geen koffie maar ik vind de chocomel verschrikkelijk lekker. En ze hebben er koek/cakejesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:34 schreef ArTiC het volgende:
Starbucks koffie
ik heb het 1x gehad op Utrecht CS...wtf is dat voor bocht?
vanwaar de hype? Het gaat iig niet om de koffie.
febster wannabequote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie maar ik vind de chocomel verschrikkelijk lekker. En ze hebben er koek/cakejes. Daarbij ben ik er in de USA een paar keer geweest en ik "proef" nog steeds de sfeer die er hing
.
ik maar denken dat het alleen bij ons zo gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:46 schreef bleiblei het volgende:
Godver... dat ze mij bellen op een vrije dag is niet erg. Maar bel mij godverdegodver niet voor 10 uur mijn bed uit.3 telefoontjes zo rond negen uur
. De reden is overigens ook fijn. We zijn nu 3 weken bezig om een andere afdeling wat te laten doen (het is voor hun 1 uur werk, het heeft ons 20 uur gekost om dat voor elkaar te krijgen.) Zetten ze de programmatuur niet op de acceptatie test omgeving maar hop gelijk op productie!
Zet dat ding dan uit. Of op stil ofzo. Nee hè, je bent er om slaaf van je werk te zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:46 schreef bleiblei het volgende:
Godver... dat ze mij bellen op een vrije dag is niet erg. Maar bel mij godverdegodver niet voor 10 uur mijn bed uit.3 telefoontjes zo rond negen uur
. De reden is overigens ook fijn. We zijn nu 3 weken bezig om een andere afdeling wat te laten doen (het is voor hun 1 uur werk, het heeft ons 20 uur gekost om dat voor elkaar te krijgen.) Zetten ze de programmatuur niet op de acceptatie test omgeving maar hop gelijk op productie!
Wat heb je gedaan dan? En ach, het was toch maar een iPaqquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:52 schreef Inu het volgende:
Shiiit, volgens mij kan ik mn telefoon wel afschrijvenHeb hem vorig jaar op 15-10 gekocht...
het is mijn wekker.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:52 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Zet dat ding dan uit. Of op stil ofzo. Nee hè, je bent er om slaaf van je werk te zijn.
Nee, een Xperia Mini Proquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:53 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? En ach, het was toch maar een iPaq.
ja klopt, maar mijn werk was de poezels voorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
en bb, anders was je wel wakker gemauwd... Heb ze expres niet gevoerd vanmorgen
(vonden ze niet leuk trouwens, de kopjes werden steeds venijniger...)
goed bezigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:55 schreef r8v2 het volgende:
Gisteren salaris gestort gekregen en nu alweer op.
Ik zie het nu pasquote:
Mijn salaris is ook opquote:
Je bent wel een beetje aan het vertutten ofniej?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas
Hij zou het vandaag opsturen, dus als ik volgende week nog niks heb ga ik wel bellen
Hijs wel heel mooi
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |