Banken

Wat een mooi staaltje achterlijkheid weer. Ik had laatst al verteld dat ik een borgbedrag van 600 euro pas na een maand terug kreeg op mijn creditcard, dat de creditcard ondertussen al was afgeschreven en dat ik dat bedrag van 600 euro dus een maand heb moeten voorschieten. Naja okee, niks aan de hand, ik ga er van uit dat het positieve saldo op de creditcard van deze maand vanzelf weer wordt teruggestort naar mijn girorekening aan het eind van de maand.
Dus ik kijk net op mijnING.nl, en wat hebben ze gedaan? Ze hebben die 600 euro gewoon als "extra bestedingsruimte" naar november doorgeschoven

!!!! Oftewel: jammer dat je je borg te laat terug kreeg, nu moet je gewoon voor 600 euro met je creditcard brassen?

Bellen naar de ING; nou ja, nee dat storten we niet terug. Er kan wel een speciaal verzoek voor worden ingediend en dan kan het wel! Maar dat moet wel door de hoofdrekeninghouder gedaan worden, dus u mag dat niet aanvragen.

Ben benieuwd, bleiblei moet nu dus gaan bellen, hopelijk duurt het dit keer iets korter dan een maand