Je vindt Mensje wel kunnen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef r8v2 het volgende:
Ja god weet hoe die derde gaat heten. Alhoewel Mensje nog wel kan. Iets met van Keulen enzo
.
Hij kan beter gereedschap gebruiken, dat werkt een stuk beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Inu het volgende:
Oh, en hij wilde mn andere telefoon met liefde repareren
Wat staat er vandaag op je planning?quote:
Laptops imagen en klaarmaken voor nieuwe gebruikers mostlyquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op je planning?
en wat doe je die andere 6.5 uur?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:27 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Laptops imagen en klaarmaken voor nieuwe gebruikers mostly.
Valt tegen, er moet nogal wat software op dus de image is redelijk fors. Ook worden met MDT nog wat taakjes uitgevoerd dus een dik halfuur per laptop is het wel. Daarna moeten de gebruikers ook nog local admin gemaakt worden, een keer inloggen, vanalles activeren, etc.quote:
Al te downloaden. Wou het eigenlijk gister al doen maar vond dat maar gevaarlijk omdat ik op tijd naar bed wildequote:
Alleen nog maar te spelen met een US proxy (activatie gaat online) omdat ie nog niet uit is in EU....plus, ik ga het toch kopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Al te downloaden. Wou het eigenlijk gister al doen maar vond dat maar gevaarlijk omdat ik op tijd naar bed wilde.
Iets zegt me dat de site waar ik hem download wel een crack erbij levertquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen nog maar te spelen met een US proxy (activatie gaat online) omdat ie nog niet uit is in EU....plus, ik ga het toch kopen
Ik heb een soepje...cup-a-soupquote:
hey lullo, ik had nog lettersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een soepje...cup-a-soup
afrader: Franse Ui...wat een smakeloze meuk
ik deed niks...Wordfeud verklaarde mij ineens voor winnaarquote:
ik had anders een vet koel woord in gedachten dat mij minstens 321 punten had moeten opbrengenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik deed niks...Wordfeud verklaarde mij ineens voor winnaar
dit potje was iets spannender dan de vorige, dat welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik had anders een vet koel woord in gedachten dat mij minstens 321 punten had moeten opbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |