als mijn vrouw eenmaal wakker gemaakt is kan ze niet meer slapen. ze sliep de nacht daarvoor ook al slecht, dus zijn timing was fantastisch. Ze was gisteren al om 21:30 naar bed gegaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik gok dat er weinig meer te schoppen valt als Miss FUFR klaar is
Een filmpje op twitter van je vrouw die bovenop feb zit zou erg nieuws 2.0 zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
als mijn vrouw eenmaal wakker gemaakt is kan ze niet meer slapen. ze sliep de nacht daarvoor ook al slecht, dus zijn timing was fantastisch. Ze was gisteren al om 21:30 naar bed gegaan.
Feb is een hele aardige jongen verdersquote:
ik moet er stiekem wel een beetje om gniffelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
als mijn vrouw eenmaal wakker gemaakt is kan ze niet meer slapen. ze sliep de nacht daarvoor ook al slecht, dus zijn timing was fantastisch. Ze was gisteren al om 21:30 naar bed gegaan.
quote:Een negerinnetjes gaat voor jaarlijkse controle naar de gynaecoloog.
Wanneer ze open en bloot op de onderzoekstafel ligt trekt de dokter een verontrust gezicht en zegt hoofdschuddend : “Dit moet m’n vrouw zien”. Hij vraagt de goedkeuring van z’n patiënte om z’n vrouw – ook gynaecologe – bij dit geval te halen en krijgt toestemming. De doktersvrouw komt kijken, schrikt zichtbaar en zegt : “Laten we onze zoon hier bijhalen.” De dokter stelt aan de patiënte voor hun zoon – uiteraard ook gynaecoloog – bij dit interessante geval te halen en aldus geschied. Zoonlief verschijnt, kijkt en zegt : “ Mijn god, neen, niet doen !”. Het negerinnetje is inmiddels de wanhoop nabij en vraagt angstig wat er aan de hand is. De dokter stelt haar meteen gerust en verklaart : “Helemaal niets ergs, wij wilden een zwarte Mercedes kopen met een rood interieur maar bij nader inzien gaan we dat toch maar niet doen !”
Hoe save je die endurance races dan? Want die optie heb ik nog niet gevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wow, ben je weer ingelogd na 3 maanden?ik ga de dlc nog kopen ja. De 2.0 update is ook uit, je kan endurance races nu saven
Ja, koosnaampjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:36 schreef -moppie- het volgende:
Arie is Arwen??? Dan denk ik dat ze zich ergens gaat verstoppen en wanneer hond te dicht bij haar in de buurt komt dan hoor je wel waar ze verstopt zit.
Ah, wellicht handig om de DLC wel ff te installerenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe save je die endurance races dan? Want die optie heb ik nog niet gevonden.
De DLC heb ik trouwens gekocht maar ben nog niet echt onder de indruk.
Dan hoop ik dat de honden dat ook willen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, koosnaampje
Ze is niet zo verstoppig eigenlijk, denk dat ze meer wil spelen
Je kan saven tijdens een pitstopquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe save je die endurance races dan? Want die optie heb ik nog niet gevonden.
De DLC heb ik trouwens gekocht maar ben nog niet echt onder de indruk.
honden en katten, ze gaan zo vaak niet samenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de honden dat ook willen!
Volgens mij is het klinklare onzin dat het vaak niet samen gaat. Er komen genoeg honden bij ons over de vloer die normaliter achter een kat aan zouden gaan maar bij ons thuis niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
honden en katten, ze gaan zo vaak niet samen
gelukkig kwamen bij jullie de honden eerst, dan gaat het volgens mij beter dan andersom
ja hoe anders, dan ben je toch aan het rijden?quote:
Boef wil ook altijd spelen met de burenkat. Salto ziet dat echter niet zo zitten en laat zien hoe krom hij kan gaan staan, waardoor Boef door de voorpoten zakt en zich aangemoedigd voelt om te gaan spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij is het klinklare onzin dat het vaak niet samen gaat. Er komen genoeg honden bij ons over de vloer die normaliter achter een kat aan zouden gaan maar bij ons thuis niet!De baasjes jutten de honden altijd op maar in werkelijkheid gebeurd er (vaak) niks. Hetzelfde als bij katten, natuurlijk moeten die met het bijbehorende geblaas etc. even de kat uit de boom kijken maar vaak gaat het daarna ook gewoon goed.
hehehehequote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Boef wil ook altijd spelen met de burenkat. Salto ziet dat echter niet zo zitten en laat zien hoe krom hij kan gaan staan, waardoor Boef door de voorpoten zakt en zich aangemoedigd voelt om te gaan spelen
In eerste instantie wel maar hoe lang zal het blijven duren....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja, de honden vinden het ook niet zo erg, maar mijn katten worden er bijvoorbeeld wel heel erg boos van
Jouw katten zijn honden gewend, dat zal zeker schelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |