Hier alleen hooguit eens een keer een klein beetje rood, maar dan is het met sudocreme ook na de volgende verschoning wel weer weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Asyniur het volgende:
En kapotte billen zijn echt niet tof
Ik zweer bij Sudocrem maar goed, Harry Dyon heeft zelden kapotte billen.
ik dacht bij jouw afrit nog: zal ik ff langsgaan,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, ik heb chocola nodig! Maar je bent zeker alweer thuis...![]()
Nou hij heeft al 2x gejengeld maar hij slaapt nog.
En kapotte billen zijn echt niet tof
Ik zweer bij Sudocrem maar goed, Harry heeft zelden kapotte billen.
das dan ook fijn hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en gelukkig is dat ongezellige niet alleen bij mijbij mn moeder was ie ook niet gezellig.
Dat vertelde een leidster een keer, maar is wel al even geledenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:16 schreef Reilain het volgende:
Joh hebben ze maizena bij t kdv meimeltje?Dat wist ik nog niet!!
Ja he! Dat was me hier ook al opgevallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:39 schreef octopussy het volgende:
Ik gebruik ook de pampers sensitive doekjes (ook voor mezelf). Maizena werkt goed bij matige luieruitslag. Bij open plekjes zou ik het niet doen.
Ik smeer bij Hannah vaak met sudocreme, en wissel het soms af met zwitsal billencreme of creme van nivea bijvoorbeeld. Bepanthen werkt voor geen meter vind ik.
Overigens is haar luieruitslag een paar keer zo erg geweest dat zelfs een dokterszalfje niet hielp. We kregen toen van de dermatoloog een zalfje met zwaveloxide erin en dat werkt als een tierelier want dat droogt de open plekjes meteen in.
Oja, die Zarqa spray heb ik ook geprobeerd. Die prikt op de schrale huid!
Dreumes is al wakker sinds 5 uur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |