Daar hebben wij de eigen rekeningen voor, voor alle gadgets, onzin die niet nodig is enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
whoehahah, dat gooi ik hier vriend ook altijd voor de voeten: hij koopt 1 x per <insert periode> iets gadgets-achtigs waarvan ik veul vaker iets kan kopen, als in "100 keer" oid![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef Solagratia het volgende:
Ik laat deze vanavond ook gewoon 5 keer zien
wij hebben een onzin-gadget rekeningquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Daar hebben wij de eigen rekeningen voor, voor alle gadgets, onzin die niet nodig is enzo
Ja ik heb echt een knap kind hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
meimeltje, ik las
"hij kwam deze week ook een keer zelf met zijn ledikant uit en de trap af...
Nou ja mijn vriend heeft vaker van die hobbyprojecten die dan best wat geld kosten. K koop wel a wat voor mn nichtje en.neefje. nou ja kan niemand zeuren over wat er gekocht wordt. Tis ook niet heel strikt ofzo, gaat beetje op gevoelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Cooki het volgende:
[..]
wij hebben een onzin-gadget rekening
maja, wie bepaalt of iets onzin of niet nodig is, want als t wel nodig is kan t van de andere rekening?
btw bij ons gaan de babyfoons "altijd" kapot/kwijt oid, sinds thomas zijn we nu aan de 4e of 5e set toe![]()
voor lucas hebben we nu een walkietalkie achtig iets... maar we gebruiken m niet, want thomas heeft m bij de spionnen-set liggen om mee buiten te spelen![]()
ja echt wel, maarruh trouwens: die andere dingen zijn ook knap heur:quote:
ja dat jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou ja kan niemand zeuren over wat er gekocht wordt. Tis ook niet heel strikt ofzo, gaat beetje op gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |