abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103689077
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef Cooki het volgende:
algemeen meldpunt kindermishandeling :')
:D
pi_103689087
Ik laat deze vanavond ook gewoon 5 keer zien :+
pi_103689101
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef Cooki het volgende:

[..]

whoehahah, dat gooi ik hier vriend ook altijd voor de voeten: hij koopt 1 x per <insert periode> iets gadgets-achtigs waarvan ik veul vaker iets kan kopen, als in "100 keer" oid _O-
Daar hebben wij de eigen rekeningen voor, voor alle gadgets, onzin die niet nodig is enzo
pi_103689125
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef Solagratia het volgende:
Ik laat deze vanavond ook gewoon 5 keer zien :+
^O^
pi_103689146
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Daar hebben wij de eigen rekeningen voor, voor alle gadgets, onzin die niet nodig is enzo
wij hebben een onzin-gadget rekening :+
maja, wie bepaalt of iets onzin of niet nodig is, want als t wel nodig is kan t van de andere rekening?

btw bij ons gaan de babyfoons "altijd" kapot/kwijt oid, sinds thomas zijn we nu aan de 4e of 5e set toe :?
voor lucas hebben we nu een walkietalkie achtig iets... maar we gebruiken m niet, want thomas heeft m bij de spionnen-set liggen om mee buiten te spelen _O-

[ Bericht 31% gewijzigd door -Caroline- op 28-10-2011 22:37:41 ]
pi_103689766
Handig die babyfoons met camera!!
Alhoewel we hier niet lang meer een babyfoon nodig gaan hebben. Ik hoor hm ook wel zonder en hij kwam deze week ook een keer zelf zijn ledikant uit en de trap af...kwam hij dus ineens de woonkamer binnen :D Als we nou die camera op de babyfoon gehad zouden hebben he ;)

Gisteravond 10 minuten gesprekje gehad op het kdv. Alles was eigenlijk prima. Een bijna altijd vrolijk kind, erg snel qua motoriek (kon opvallend goed een bal in de goede richting gooien/ rollen), is erg enthousiast, komt overal bij kijken, weet goed wat hij wel en niet wil, begrijpt veel, kan goed kletsen en begint nu steeds meer met andere kindjes te spelen. We kunnen trots zijn geloof ik :D
Ze vroegen zich alleen af of we al wilden beginnen met potjestraining. Aangezien ik hier ook regelmatig lees dat er best al wat voor hun tweede jaar mee bezig zijn ga ik nu toch twijfelen...maar Dyon toont alleen maar interesse in het potje, er komt echt nog niets uit. Kyllian was 2,5 toen we begonnen en was ook binnen een paar weken zindelijk.We kunnen hem natuurlijk wel vaker op het potje zetten, maar of dat nut heeft?!

Owja...en Dyon kan de koprol :D Hij deed z'n broer na en deed toen zelf achter elkaar de koprol. Ik vind het best knap :P

Zo dit was mijn trotse ego praatje O+
pi_103689864
meimeltje, ik las
"hij kwam deze week ook een keer zelf met zijn ledikant uit en de trap af... 8)7
pi_103689892
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
meimeltje, ik las
"hij kwam deze week ook een keer zelf met zijn ledikant uit en de trap af... 8)7
Ja ik heb echt een knap kind he :D :P
pi_103690043
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Cooki het volgende:

[..]

wij hebben een onzin-gadget rekening :+
maja, wie bepaalt of iets onzin of niet nodig is, want als t wel nodig is kan t van de andere rekening?

btw bij ons gaan de babyfoons "altijd" kapot/kwijt oid, sinds thomas zijn we nu aan de 4e of 5e set toe :?
voor lucas hebben we nu een walkietalkie achtig iets... maar we gebruiken m niet, want thomas heeft m bij de spionnen-set liggen om mee buiten te spelen _O-
Nou ja mijn vriend heeft vaker van die hobbyprojecten die dan best wat geld kosten. K koop wel a wat voor mn nichtje en.neefje. nou ja kan niemand zeuren over wat er gekocht wordt. Tis ook niet heel strikt ofzo, gaat beetje op gevoel
pi_103690046
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef Meimeltje het volgende:
Ja ik heb echt een knap kind he :D :P
ja echt wel, maarruh trouwens: die andere dingen zijn ook knap heur:
koprollen, kletsen, ballen gooien, interesse in t potje :Y
lekker joch is t O+ k vond m zaterdag zo leuk, ook zo lief samen met Kyllian! *;
(maar dat had ik vast al gezegd)

over zindelijkheidstraining: als Kyllian t binnen 2 weken kon, dan doe je t toch lekker weer zo ^O^
ik geloof wel in dat een kind er aan toe moet zijn :@
ik herinner me thomas nog: die interesseerde t nix en opeens wel :?
en toen was t ook in een week klaar *O*
toen was ie wel "al" 2,5 idd....

omg, wat kijk ik daar naar uit, vandaag 12 poepluiers geloof ik }:|

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou ja kan niemand zeuren over wat er gekocht wordt. Tis ook niet heel strikt ofzo, gaat beetje op gevoel
ja dat ja ^O^
(hier wordt niet gezeurd hoor ;) en we hebben wel onze eigen rekeningen, maar ik heb t pasje vd gezamenlijke rekening, dat is vriend kwijt >:) )
pi_103690292
Cooki: ik weet niet of het 2 weken waren, ik denk eerder na 6 weken :P Maar ik vind de zomerperiode eigenlijk ook veel handiger. Gewoon in een onderbroekje laten lopen...
Ach we zien wel, potje staat al een tijdje in de badkamer en hij mag er zovaak op als hij wil ;) Wc verkleiner met trappetje ook maar weer eens tevoorschijn halen.

Ik vond al die broers zo lief samen met hun zusjes/ broertjes O+
Thomas ook! Hoe Thomas het ook zo in de gaten hield :D "Ze maken ruzie" :D (Dyon en Lucas wilden geloof ik dezelfde stift/potlood).

12 poepluiers, woww! Hier hebben we nog een luiervoorraadje, dus hij mag nog niet zindfelijk worden :P We hadden van Kyllian nog luiers maat 5 over en Dyon heeft nog 4+ ;)
pi_103690626
ja nou ja, 12... sommige waren neppers: ..dan was t alleen "luchtvervuiling" zeg maar... maar ja, dan verschoon ik toch maar :|W
heb je de fotos met de muts gezien _O- ik ga de provincie denk ik niet uit met m w/

oja thomas ja, "ze maken ruzie" ! :D schattig toch O+
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:26:37 #263
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103694471
Meimeltje... :D Leuk hè zo'n 10 minutengesprekje! Wij waren de laatste... (moesten daarom ook wel even wachten omdat dat natuurlijk uitloopt) maar t was meer een 25 min gesprekje ;) Wel heel leuk om te horen hoe het gaat..

@ Cam...
M is al om *O* al gaat de cam ws op mijn kerstwensenlijstje..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103698703
*O* gooooodmorning }:|
pi_103699077
Morning? Dat was nog meer goodnight ;)
pi_103699093
dat zei ik ook tegen lucas, maar hij luistert niet en gehoorzamen al heulemaal niet :D
pi_103699104
Wij zijn ook al vanaf half zeven op, maar ik heb wel het idee dat het ietsjes beter begint te gaan met Lars... minder rode oogjes, iets minder snot...
Straks nog maar gewoon een ochtenddutje erbij, en dan komen we de dag wel door hoop ik.
pi_103699106
oh, gelukkig Shandaly, fijn dat t met Lars iets beter gaat! roep ns heel hard ochtenddutje, ms hoort lucas t >:)
pi_103699147
Hmm... je wil niet weten hoe hij nu stervende zwaan speelt... dat ochtenddutje kon wel eens heel vroeg alweer ingezet gaan worden.

Maar: Lucas!! Ga eens lekker een dutje doen jongen!

Ow dear.. en vannacht de tijd verzetten... dan is er hier helemaal niets meer van ritme over
pi_103699536
Zo Cooki jij was er op tijd bij :O ligt hij alweer te slapen?

Babyfoon heeft van ons ook wat kuren en dat na een dik jaar, dat is toch niet normaal. Wij hebben de Alecto Babyfoon DBX89ECO.
pi_103699596
Raar hoor wakker worden zonder mn mini, ze is uit logeren bij opa en oma en das voor het eerst gelukt!

Ga dr zo halen....

Altijd fijn als 10min gesprek goed gaat!
Onzin aankopen ach als er geld over is...
Zindelijkheid heb ik nog niet over nagedacht... maar ook geen 12 luiers!

Cooki is er al tijd voor een dutje ?
Shandaly fijn dat het met lars beter gaat!
pi_103699650
Ik lig nu in bed , lucas speelt vrolijk beneden :X
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:03:42 #273
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103700875
Hier ook een vroege vogel... zaten om 6 uur te eten... alleen is ze nu nog wakker en total loss... slapen lukt niet, alleen aan ons plakken is goed.. (Dit is dus ook een 1hand berichtje :') )
We'll have love aplenty
You and me
pi_103700970
Reilain, met Oona was vast ook alles goed he :D Hier was het wel een 10 minutengesprekje, maar zelf had ik ook niet meer te vertellen :P We waren al om 19.15 uur.

Wat een vroege vogels hier!! Ik weet niet meer hoelaat Dyon wakker werd. Hij is met zn broer gaan spelen boven, ik was nog half aan het slapen ;)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:13:41 #275
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103701081
Ja hoor alles was prima.. ze krijgt eindelijk wat meer geduld met eten, kletst veel, ook losse stapjes daar... ook tijd over vega eten gepraat omdat dat nieuw voor ze is (bij een kindje dan)
We'll have love aplenty
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')