Fijn! Als Yaro echt wakker is en over zijn toeren ga ikmeestal mijn man, er ook direct heen. Maar ik slaap heel licht en hoor veel geluiden. Yaro maakt ook veel geluiden 's nachts en vind het soms moeilijk te bepalen in mijn slaap of hij het zelf redt of dat hij even een aai over zijn bolletje nodig heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie wordt nooit wakker in de nacht. Als ze dan wel wakker wordt ga ik er heen.
Tuurlijk, als je maar een internet verbinding hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:00 schreef Cooki het volgende:
i like![]()
alleen mn vraag "kan ik dan met de iphone-achtige ook inloggen als ik aan t shoppen ben?"
blijft nog altijd onbeantwoord
Dat ja, maar dat kunnen we nu ook met de babyfoon met camera.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind t wel fijn dat k kan kijken of hij staat in zn bed of ligt als ie wakker wordt. Voor mn gevoel ging k wel s te vroeg en dan was ie helemaal wakker en viel ie minder makkelijk in slaap. Soms huilt ie 5 a 10 minuten en dan valt ie weer in slaap
Kijk dat soort reacties besparen me dus een hoop geld die ik dan weer aan iets anders kan uitgeven. Het is dat ik vandaag al los ben gegaan en nu echt niets meer nodig heb, anders......quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja precies, maar die heb k nietvond k.toen onzin.
K zie ook geen meerwaarde voor de webcam als.je.al een babyfoon met camera heb. Ja de snapshot functie is erg leuk
dat doe ik wel en heel veel moeders hier met mij, you included!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Spewey het volgende:
Nee Cooki, jij gaat niet shoppen terwijl je kind ligt te tukken
Jawel, hartstikke goed zelfs. Op fb heb k een foto staan, das s avondsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef Solagratia het volgende:
Kun je met die webcam niets in het donker zien KJ en Sonnetje?
Staat er niet nog iets duurders op zijn verlanglijst? Dat werkt hier meestal. Coen wilde een nieuwe auto, toen kon hij toch echt niet zeuren dat ik een nieuwe telefoon wildequote:
whoehahah, dat gooi ik hier vriend ook altijd voor de voeten: hij koopt 1 x per <insert periode> iets gadgets-achtigs waarvan ik veul vaker iets kan kopen, als in "100 keer" oidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef As1981 het volgende:
[..]
Staat er niet nog iets duurders op zijn verlanglijst? Dat werkt hier meestal. Coen wilde een nieuwe auto, toen kon hij toch echt niet zeuren dat ik een nieuwe telefoon wilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |