abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103687665
Werkt prima dat ding!
Wij hebben m ook :)
pi_103687822
Even geen puf om terug te lezen en te reageren, maar vind de ervaringen omtrent de webcam toch wel interessant. Wij hebben echter al een babyfoon met camera en kijken er vooral 's avonds en 's nachts op (is het nodig om er heen te gaan of niet).
Maar een webcam is 's nachts natuurlijk niet haalbaar, hoe doen jullie dat dan?
pi_103687867
Sofie wordt nooit wakker in de nacht. Als ze dan wel wakker wordt ga ik er heen.
*poef* nu is het weg
pi_103687926
Even kijken op je smartphone als ik Octo goed begrepen heb.
pi_103688104
Wij hebben een systeem (in progress, programmeerprojectje van R) waarmee we de lampen aan kunnen sturen enzo. De camera's staan er ook op. Daarmee kunnen we dat op zijn telefoon zien (staat niet op se mijne). Ook schijn je er apps voor te hebben. Sowieso zou k ook via t ip adres kunnen inloggen, zo doe k dat op mn laptop
pi_103688107
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie wordt nooit wakker in de nacht. Als ze dan wel wakker wordt ga ik er heen.
Fijn! Als Yaro echt wakker is en over zijn toeren ga ikmeestal mijn man, er ook direct heen. Maar ik slaap heel licht en hoor veel geluiden. Yaro maakt ook veel geluiden 's nachts en vind het soms moeilijk te bepalen in mijn slaap of hij het zelf redt of dat hij even een aai over zijn bolletje nodig heeft.
Voor het geluid zelf hoeft het niet eens, ik hoor hem eerder dan de camera aangaat en toch "durf" ik hem nog niet weg te doen.

Bedankt voor de reacties, ik denk er nog even over. Weet niet of het nou handig is voor waar wij hem voor gebruiken. Hou het wel bij mijn camera.
pi_103688123
i like ^O^
alleen mn vraag "kan ik dan met de iphone-achtige ook inloggen als ik aan t shoppen ben?"
blijft nog altijd onbeantwoord :P
pi_103688166
volgens mij kan je ook op de iphone kijken. Dus ook als je aan het shoppen bent .
*poef* nu is het weg
pi_103688264
Ik vind t wel fijn dat k kan kijken of hij staat in zn bed of ligt als ie wakker wordt. Voor mn gevoel ging k wel s te vroeg en dan was ie helemaal wakker en viel ie minder makkelijk in slaap. Soms huilt ie 5 a 10 minuten en dan valt ie weer in slaap
pi_103688292
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:00 schreef Cooki het volgende:
i like ^O^
alleen mn vraag "kan ik dan met de iphone-achtige ook inloggen als ik aan t shoppen ben?"
blijft nog altijd onbeantwoord :P
Tuurlijk, als je maar een internet verbinding heb :P
pi_103688348
Nee Cooki, jij gaat niet shoppen terwijl je kind ligt te tukken :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:07:23 #237
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103688449
*O* Babyfoon doet het weer! Na een hoop getimmer erop... !
Naja.. Hij is niet meer helemaal lekker natuurlijk... Wij gaan brainstormen.. ws een webcam en als de babyfoon het wel echt begeeft een simpele nieuwe
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103688495
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind t wel fijn dat k kan kijken of hij staat in zn bed of ligt als ie wakker wordt. Voor mn gevoel ging k wel s te vroeg en dan was ie helemaal wakker en viel ie minder makkelijk in slaap. Soms huilt ie 5 a 10 minuten en dan valt ie weer in slaap
Dat ja, maar dat kunnen we nu ook met de babyfoon met camera.
pi_103688626
Ja precies, maar die heb k niet :) vond k.toen onzin.
K zie ook geen meerwaarde voor de webcam als.je.al een babyfoon met camera heb. Ja de snapshot functie is erg leuk :D
pi_103688642
Kun je met die webcam niets in het donker zien KJ en Sonnetje?
pi_103688748
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja precies, maar die heb k niet :) vond k.toen onzin.
K zie ook geen meerwaarde voor de webcam als.je.al een babyfoon met camera heb. Ja de snapshot functie is erg leuk :D
Kijk dat soort reacties besparen me dus een hoop geld die ik dan weer aan iets anders kan uitgeven. Het is dat ik vandaag al los ben gegaan en nu echt niets meer nodig heb, anders......
pi_103688780
Ik wil hem, maar J hapt nog niet :+
pi_103688855
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Spewey het volgende:
Nee Cooki, jij gaat niet shoppen terwijl je kind ligt te tukken :D
dat doe ik wel en heel veel moeders hier met mij, you included!
maar das online, dat telt niet he, voor de amk-award :P
pi_103688876
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef Solagratia het volgende:
Kun je met die webcam niets in het donker zien KJ en Sonnetje?
Jawel, hartstikke goed zelfs. Op fb heb k een foto staan, das s avonds
pi_103688894
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef Solagratia het volgende:
Ik wil hem, maar J hapt nog niet :+
Staat er niet nog iets duurders op zijn verlanglijst? Dat werkt hier meestal. Coen wilde een nieuwe auto, toen kon hij toch echt niet zeuren dat ik een nieuwe telefoon wilde :P
pi_103688934
Ok, nieuwsgierig, wat is amk-award?
pi_103688985
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef As1981 het volgende:

[..]

Staat er niet nog iets duurders op zijn verlanglijst? Dat werkt hier meestal. Coen wilde een nieuwe auto, toen kon hij toch echt niet zeuren dat ik een nieuwe telefoon wilde :P
whoehahah, dat gooi ik hier vriend ook altijd voor de voeten: hij koopt 1 x per <insert periode> iets gadgets-achtigs waarvan ik veul vaker iets kan kopen, als in "100 keer" oid _O-
pi_103688988
As, nou hij is bezig met een aquarium, maar ik heb net schoenen van hem gekregen (had hij als verrassing voor mij besteld nadat ik ze op 1 avond vijf keer had laten zien :P ) dus dat gaat nog niet echt lukken.
pi_103689018
spewey: ik ben in de race voor de slechte grap award :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103689023
Oh hier was t R die hem.wilde...ik vond het niet nodig. Uiteindelijk is er gekomen doordat ie andere camera's aan t bestellen was en deze ook wilde testen. Deze was toen over dus als test in zn kamer :D

As graag gedaan ;) nee maar tis onzin om te zeggen dat t echt nodig is als je al een camera babyfoon heb. Enige aanvulling is gewoon echt de snapshot functie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')