Hallo!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoi Auto!![]()
Ik hoorde het van een collega die het weer van een andere collega had gehoord die overdag in BoZ moest zijn. Maar misschien was het toen natte sneeuw ofzo.
Eerst dacht ik nog dat we weer zo'n witte december zouden krijgen, zou het dan toch meevallen?
Dan kan je met mij je lol op denk ik als ik geweest ben, een kunstgebit is nog niet nodig, maar ik verwacht wel een flinke renovatie...quote:Op donderdag 8 december 2011 11:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben vandaag even een kreng hoor, haha. Op dit moment geniet ik van leedvermaak
Wat is "niet zo'n leuk mailtje"?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:46 schreef EDMAN- het volgende:
lach hier maar om: heel de week al chaos hier. 800 man een niet zo'n leuk emailtje moeten sturen. De telefoon gaat bijna constant
(antiklacht: gelukkig pak ik de chaos wel goed aan volgens mijn baas en zijn bazin daarboven)
Ahhhh poppetje toch!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan kan je met mij je lol op denk ik als ik geweest ben, een kunstgebit is nog niet nodig, maar ik verwacht wel een flinke renovatie...
Ja, wat is allang niet meer? Jaartje of 5 ofzo...quote:Op donderdag 8 december 2011 12:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhhh poppetje toch!
Ben je allang niet meer geweest....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |