Hallo,
Wegens het toch liever hebben van een iPad (

) wil ik mijn HTC Flyer verkopen. Het is de 16GB versie zonder 3G (wi-fi only dus). Draait de laatste versie van het OS, 2.3.4 dus.
Je krijgt er ALLES bij wat in de doos hoort te zitten, dus een lader, USB-kabel, ongebruikte oortjes, de 'magic pen', een leren opberghoes van HTC en alle boekjes en andere prut. Verder zit de factuur erbij, het apparaat is van juni dit jaar dus er zit nog genoeg garantie op.
De staat is uitstekend, ik heb 'm van alle kanten bekeken en er is geen deukje of krasje te bekennen, als nieuw dus. Werkt ook gewoon prima allemaal.
Voor de duidelijkheid, het is dus dit ding:
![HTC-Flyer-4.jpg]()
Eigen foto's maak ik op aanvraag en bij interesse, dus kom hier niet aanzetten met 'foto's aub' terwijl je nooit van plan was om het te kopen (wat ik hier op fok veel te vaak zie, voyeurs of wat

).
Op te halen in Sevenum in Noord-Limburg of te verzenden met PostNL hoe je het maar wilt.
Richtprijs: 320 euro (die pen kost zelf al 75 euro, belachelijk natuurlijk) maar ik sta open voor biedingen. Ook te ruil tegen een iPad 16GB/32GB wi-fi in uitstekende staat.