Veel problemen inderdaad maar vooral die activatie server die plat lag op launchdate is als vanoudsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik lees net t PC topic door maar er is nog niet heel veel veranderd ten opzichte van BF2 geloof ikPunk buster gedoe, updates/repairs/reinstalls. Nostalgie
Die frustratie van vroegah
Feyenoord ligt er al uit hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mooie loting voor de beker
De nummer 1t/m4 tegen elkaar
Ik wacht nog steeds op mijn BF3 Wehkamp exemplaar
quote:
Heul niet, Feyenoord kan zich nu in alle rust concentreren op de competitie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Da's waar ook, ach ja aan het einde van het seizoen krijg ik vast gelijk
FOK! heeft geen unfollow knopje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Sickert het volgende:
Ga jij eens een ander volgen
Mooie is dat ik de LE nu wel heb gehaald in de winkel
Fucking Mediaoffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je mag toch gewoon retourneren?? Wet koop op afstand..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef Sickert het volgende:
Ga jij eens een ander volgen
Mooie is dat ik de LE nu wel heb gehaald in de winkel
Fucking Mediaoffer
Precies en die is volgens mij tegenwoordig nog verlengd naar 14 dagen ipv 7. gewoon retoursturen die meuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je mag toch gewoon retourneren?? Wet koop op afstand..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef ursel het volgende:
[..]
FOK! heeft geen unfollow knopje.
Je kijkt niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:
Ja, maar dan moet ik jullie gaan missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:02 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dan moet ik jullie gaan missen.
Wie ben jij eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
Hoi Henkquote:
Binnenquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:41 schreef Keltie het volgende:
gisteren gewoon Chiel Montagne geknifed
/slap Dekker ED!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:50 schreef jpjedi het volgende:
Geniale avond gehad, bf3 met mannetje of 10 op teamspeak. Echt good old days
Men vroeg nog hoe het met Rudy ging en men lurkt veel mee uit het BoF topic kon ik merken aan de opmerkingen. Eentje wist er te vertellen dat Boffers allemaal 40+ zijn
Oude rotten aanwezig:
Dekkertje
Vondutch
JK
Moi
Drbravo
Timminater
Diamond was er niet bij helaas en Dries is ook gesignaleerd. Alleen nog geen Domo
Dat dusquote:
quote:
Je bent 2equote:Maargoed! Ik was bijna 2e
Als ik alles hetzelfde invul heb je een punt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:03 schreef Sickert het volgende:
Had het ook niet moeten posten ik weet het als jij zo wilt winnen so be it
Ik vind het leuk als ik of een ander 3-1 voorspeld en het dan ook 3-1 wordt...
Of 2-1 en je er net naast zit..
DIt is een beetje lafjes hopen dat je de winnende partij goed hebt of hopen op een nulletje bij de verliezende partij en heeft niks met voorspellen te maken.
PC?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:50 schreef jpjedi het volgende:
Geniale avond gehad, bf3 met mannetje of 10 op teamspeak. Echt good old days
Men vroeg nog hoe het met Rudy ging en men lurkt veel mee uit het BoF topic kon ik merken aan de opmerkingen. Eentje wist er te vertellen dat Boffers allemaal 40+ zijn
Oude rotten aanwezig:
Dekkertje
Vondutch
JK
Moi
Drbravo
Timminater
Diamond was er niet bij helaas en Dries is ook gesignaleerd. Alleen nog geen Domo
Jij mag door voor de magnetron!quote:
Jammer. Wie spelen op de 360?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jij mag door voor de magnetron!
Kost me wel veel slaap want de avonden gaan zo snel met zoveel volk op TS en BF3. Even geen tijd voor fietsen, tuin etc
Gisteravond deed zelfs Lies mee en ze is druk bezig haar claymores vrij te spelen.
Geen idee, Volgens mij Kef en Fer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jammer. Wie spelen op de 360?
http://www.usethefuckinggoogle.com/quote:
quote:Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher.
Graphics card memory: 512 MB
Sound card: DirectX compatibl sound card
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950.
Graphics card memory: 1 GB
Sound card: DirectX compatibl sound card
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Van die oude PC Arie. Recommended system requirements zijn nou niet heel erg oude onderdelen volgens mij namelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://www.usethefuckinggoogle.com/
[..]
Oh zou ik eigenlijk niet eens weten. Ik heb er een paar jaar geleden nog wel een andere tweedehands graka in gestoken 285GTX en met de huidige RAM prijzen heb ik er voor 25 euro 6gb in ge prikt. Verder is het een X2 cpu maar ben kwijt welke versie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Van die oude PC Arie. Recommended system requirements zijn nou niet heel erg oude onderdelen volgens mij namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |