smoesjes verzinnenquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had ik al, immers met monkyyy in hetzelfde topic
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:09 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand gaat nu harde tepels krijgen
Je hebt er in het verleden super veel gepost.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik zoek namelijk iemand die al mijn foto's wil verwijderen op fok
Nu verwijderen heeft volgensmij al geen zin meer, je foto's staan denk ik inmiddels al lang in FOK!.rar en draaien nu het DM circuit rond.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik zoek namelijk iemand die al mijn foto's wil verwijderen op fok
Is wel close inddquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had ik al, immers met monkyyy in hetzelfde topic
Daarom en ik kan ze zelf niet weghalenquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt er in het verleden super veel gepost.
neger seks?quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:11 schreef Nectar het volgende:
ff wat goede NS kijkennee niet die trein -_-
Er zijn nog steeds zat mensen die niet weten hoe ik eruit zie, wat ik best prima vindquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nu verwijderen heeft volgensmij al geen zin meer, je foto's staan denk ik inmiddels al lang in FOK!.rar en draaien nu het DM circuit rond.
Weet niet of we dat doen zonder hele goede reden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom en ik kan ze zelf niet weghalen
Dan moet ik even een hele goede reden gaan bedenken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet niet of we dat doen zonder hele goede reden.
Welterustenquote:
* Drommeldaris gaat zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds zat mensen die niet weten hoe ik eruit zie, wat ik best prima vind
Ik had je berichtje niet gelezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:16 schreef Dalando het volgende:
En alleen Rez zei truste![]()
Even kieken of mijn pic effectiever is.
Dat mensen mijn hoi en doei berichtjes niet lezen gebeurd wel vakerquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had je berichtje niet gelezen
Slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |