De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie niet?quote:
Laat het accountancy gedeelte maar weg want daar ben ik niet echt actief geweest recentelijk, duidelijk fb ditquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat ik zei, connecties, accountancy etc.
Iedereen die geen ABO heeft heeft levenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:55 schreef Dalando het volgende:
Iedereen die toegang heeft tot ABO is baasch.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:57 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan dat Rolluikfan in je naam?
Hetgeen wat je als eerst leerst als eerst doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar wat eerst, eerst de overvaller pakken of je mobiel?
Nou, wanneer kom je langs?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laat het accountancy gedeelte maar weg want daar ben ik niet echt actief geweest recentelijk, duidelijk fb dit
leerst?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hetgeen wat je als eerst leerst als eerst doen.
Iets zegt me dat het helemaal niet zo verstandig is je mobiel te pakken. Ik vind het een merkwaardige reclame.quote:
Ik pak de overvaller bij de schouder, in één ruk tover ik mijn mobiel uit mijn broekzak en zeg ik "smile" terwijl ik ons vereeuwig op de gevoelige plaat. Daarna post ik 'm op FB.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar wat eerst, eerst de overvaller pakken of je mobiel?
Wil je erover praten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:59 schreef FreezePop het volgende:
godsamme nog nooit zo gespannen gevoeld om zoiets kleins en nieuws. nu slapen.
Spannendd!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:59 schreef FreezePop het volgende:
godsamme nog nooit zo gespannen gevoeld om zoiets kleins en nieuws. nu slapen.
Tongquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:00 schreef Rezania het volgende:
Mensen die nog steeds euro's naar guldens om rekenen.
Alles staat op internet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je adres staat niet op FB gekkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |