De externe schijf gebruik je om dingen op te slaan. Het apparaat kan ook de torrents op internet backuppen zodat je PC uit kan. Mediaserver wil zeggen dat-ie in staat is om mediabestanden (muziek of films) beschikbaar te stellen aan zogenaamde mediaplayers: een apparaatje wat die bestanden kan afspelen op de TV (en dat alles via het netwerk). Filesharing wil zeggen dat elke PC in het netwerk de bestanden op de schijf kan benaderen mits alles goed staat ingesteld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is een mediaserver en wat is filesharing? (het delen van bestanden?). En waarvoor gebruik je dan zo'n ding? Om zaken op te slaan?
/blont
Zelfde nummer ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Dribbel; wat vind je van deze? van zelfde album
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zet ze maar samen op een onbewoond eiland
Ja dat kan ik ook nog steeds goed waarderenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Dribbel; wat vind je van deze? van zelfde album
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef golfer het volgende:
Happy hardcore en gabbertjesmuziek dat gedreun van die deejay?:
heequote:
ben nu aan het luisteren. leuk dat je muziek maaktquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow dan willen jullie vast wel even helpen qua muziek.
Met een nieuw nummer bezig (erg rustig dat weer wel)
http://picosong.com/zfL/
Wat vinden jullie daarvan
Ik snap het nog niet helemaal, maar hou het wel gewoon bij downloaden van torrents die ik vervolgens op DVD-RW's brand en via de DVD-recorder op de TV bekijk. Dat begrijp ik in ieder geval wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De externe schijf gebruik je om dingen op te slaan. Het apparaat kan ook de torrents op internet backuppen zodat je PC uit kan. Mediaserver wil zeggen dat-ie in staat is om mediabestanden (muziek of films) beschikbaar te stellen aan zogenaamde mediaplayers: een apparaatje wat die bestanden kan afspelen op de TV (en dat alles via het netwerk). Filesharing wil zeggen dat elke PC in het netwerk de bestanden op de schijf kan benaderen mits alles goed staat ingesteld.
Ben benieuwdquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben nu aan het luisteren. leuk dat je muziek maaktik post zo een nr van mij
Nee ik zing niet ik speel alleen gitaar. Maar produceren doe ik meer drum n bass. Maar weinig mee bezig te laatste tijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
oh wacht je speelt gitaar en je zingtik dacht dat je producer was. wel lekkere stem! gitaarmuziek heb ik weinig verstand van. vind het zelden mooi, behalve als er een 'verhaal' verteld wordt, een melodie.
Sommige stukjes zou je 'kleiner' kunnen zingen, verder zit er een lekker randje aan je stem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow dan willen jullie vast wel even helpen qua muziek.
Met een nieuw nummer bezig (erg rustig dat weer wel)
http://picosong.com/zfL/
Wat vinden jullie daarvan
Nee is van m'n bandje, nouja opzetje voor nummer dan. Ik kan alleen gitaren hequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sommige stukjes zou je 'kleiner' kunnen zingen, verder zit er een lekker randje aan je stem.
Mooi
Ow wacht, jij zingt dit niet?
Ok. Laatste pogingquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal, maar hou het wel gewoon bij downloaden van torrents die ik vervolgens op DVD-RW's brand en via de DVD-recorder op de TV bekijk. Dat begrijp ik in ieder geval wel.
Alleen de laatste tijd kom ik steeds meer Blu-Raymeuk tegen en die kan ik dan weer niet op een gewone DVD RW gebrand krijgen.
samenwerking met Interphace, is vrij onbekend gebleven maar ben er super trots op. was alweer 5 jaar geleden. benieuwd wat jij ervan vindt!quote:
ik doe ook niks meer de laatste tijd. maar ben van plan weer een cursus aan huis te nemen als ik een nieuwe baan heb en me er volop in te storten. dan wil ik dingen helemaal zelf doen, de studio is al ingerichtquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik zing niet ik speel alleen gitaar. Maar produceren doe ik meer drum n bass. Maar weinig mee bezig te laatste tijd.
Fijn om te luisteren jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
samenwerking met Interphace, is vrij onbekend gebleven maar ben er super trots op. was alweer 5 jaar geleden. benieuwd wat jij ervan vindt!
Dat is wel gaaf om te doen jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik doe ook niks meer de laatste tijd. maar ben van plan weer een cursus aan huis te nemen als ik een nieuwe baan heb en me er volop in te storten. dan wil ik dingen helemaal zelf doen, de studio is al ingericht
Ohwkee. Nu snap ik het, geloof ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Laatste poging
Jij download een film of TV-aflevering. Die komt terecht op de harde schijf in dat apparaat. Dat apparaat hangt netjes via een kabeltje (net als je PC) in "het netwerk".
Bij de TV bevind zich een mediaplayer. Dat is te vergelijken met een DVD-speler. Een klein kastje met afstandsbediening die via HDMI of SCART aan je TV gekoppeld is. Deze mediaplayer hangt ook in "het netwerk" via bijv. wifi.
Door bestanden op de harde schijf te delen (filesharing) kan de mediaplayer deze vinden. Als de bestanden gevonden kunnen worden, kunnen ze worden afgespeeld op TV. Het grote voordeel: het maakt niet uit wat voor bestanden het zijn....alles wordt afgespeeld.
tis Future Trance. vond ik als enige Nederlandse (dacht ik) vroeger al helemaal geweldig. Luisterde altijd naar een internetradiozender uit Libanon en daar heb ik heel veel aan te danken. Kreeg een keer een interview en vooral veel airplay met mijn tracks en een Oostenrijkse groep waar ik compleet gek van was vroeg mij op een gegeven moment met hen samen te werken (niet Interphacequote:Op maandag 24 oktober 2011 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Fijn om te luisteren jaNiet zo heel snel echt mijn stijl muziek. MAar luistert wel lekker weg.
[..]
Dat is wel gaaf om te doen ja
Op naar nieuwe hoogtepunten dan maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:03 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was wel een persoonlijk hoogtepunt die ik mn hele leven zal koesteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |