Is je buurvrouw Indonesisch? Zo ja, vraag haar of ze je kan leren hoe je roti maakt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik hou niet zo van Nederlands eten, eigenlijk helemaal niet. Denk dat ik er in overvoed ben vroeger
Aardappelen bleh, speklapjes bleh, alles bleh.
Mijn buurvrouw maakt dus die sajoer boontjes heel lekker met kip in witte saus met knoflook, rijst en gewoon kaasstengelsga altijd graag bij haar eten
Nee helaas, maar ze werkt als stewardess en verzamelt wel van elke cultuur wat, volgens mij dus ook in de keuken. Ze kan vast ook roti makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is je buurvrouw Indonesisch? Zo ja, vraag haar of ze je kan leren hoe je roti maakt.
Je mag het best naar mij sturen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:20 schreef krioro het volgende:
Ik heb er nog 1 over + een zooi kip etc.
En ik wil/moet douchen maar ben te lui om op te staan.
Ik ben downquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:25 schreef krioro het volgende:
Weet je wat tof zou zijn? Een Fernandesmeet waar iedereen wat kookt en we dan allemaal elkaars gerechten kunnen proeven. Paar kratten Fernandes erbij, muziek, i sabi toch.
Tekening van mijn zusjequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:12 schreef Maisnon het volgende:
Phantomesse wat is dat plaatje rechtsboven in de hoek van de eerste foto
Ik ben ook zwaar down.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:25 schreef krioro het volgende:
Weet je wat tof zou zijn? Een Fernandesmeet waar iedereen wat kookt en we dan allemaal elkaars gerechten kunnen proeven. Paar kratten Fernandes erbij, muziek, i sabi toch.
Ja natuurlijk, hoe meer lekker eten hoe beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben ook zwaar down.
Is er wel ruimte voor een Marokkaanse kok als mij of wa?Ik kook jullie allemaal weg namelijk.
Your callquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef krioro het volgende:
Moet de OP zo blijven of wat anders? Suggesties zijn welkom.
Je maakt voor ons een uitzondering. Velen van ons zijn irl echt niet zo vaag als op FOK! hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Your callJij bent nu de baas van de OP
En ik wil graag voor jullie kokenechter doe ik niet aan echte Fok!meets, alleen undercover operaties.
Oh en dit natuurlijk ja om social suicide te voorkomenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:32 schreef Phantomesse het volgende:
echter doe ik niet aan echte Fok!meets, alleen undercover operaties.
Ja maar.. Fok!meetsquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Je maakt voor ons een uitzondering. Velen van ons zijn irl echt niet zo vaag als op FOK! hoor.
Zie edit (in die post van me) die je net voor was.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Your callJij bent nu de baas van de OP
En ik wil graag voor jullie kokenechter doe ik niet aan echte Fok!meets, alleen undercover operaties.
Je hebt gelijk hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja maar.. Fok!meets![]()
Ik heb tot nu toe alleen maar traumatiserende beelden gezien, als ik op die meets was geweest had je mij in een hoekje met mijn jas over mijn heen getrokken gezien en met de rug naar de camera gezien. Of ik had een zieke huilende lachkick omdat iedereen raar deed.
No way me no Fokmeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |