kunnen we whatsappenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ga ik ook halen
Dan kan ik applefangirl worden:@:@
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ga ik ook halen
Dan kan ik applefangirl worden:@:@
lekkerquote:
2 p's !quote:
Nee,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Voor degene die het willen: hier een goede (lange) rage!FaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
het is geen grapquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nee,
Kom op met de grap, ik heb zin om te lachen.
godver man.quote:
Trusten lieffiequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
Laat maar, te veel werk voor mobiel
Truste
Gers Pardoel kut geen Gert!quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:38 schreef Zweetteef het volgende:
Die nummer van gert-ik neem je mee is lekker
100? Wtf?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:38 schreef SpermaDonor het volgende:
Een iPhone 4s is echt super duur gek.
24 maanden 99,95 per maand en dan nog eens 229,95 bij moeten betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die telefoon kost je in 2 jaar gewoon fucking 2630 euro ongeveerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |