vast van leeellquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Huh, ik heb er weer een note bij.
Ook met, eigenlijk is het gewoon niet nodig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
ROO is gedoemd zonder capabele modereerders dastan en kutstudent.
Badboyquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Huh, ik heb er weer een note bij.
capabel en kutstudent in 1 zin, hoongelach alomquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
ROO is gedoemd zonder capabele modereerders dastan en kutstudent.
Jawel, nu al favoriete forum. Even veranderen in fobo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ook met, eigenlijk is het gewoon niet nodig.
Moderator en iemand hoonlachen, hoongelach alom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:22 schreef leeell het volgende:
[..]
capabel en kutstudent in 1 zin, hoongelach alom
Buitenlands fruit was gewoon een geniaal forum vroeger. Ja, serieus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, nu al favoriete forum. Even veranderen in fobo.
slotjes betekenen nietssss meerquote:
hoiquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waar het over gaat, want wij snappen niet waar jullie het over hebben.
en waarom mag dat niet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:28 schreef Dastan het volgende:
O, er werd een link gepost naar een of andere rel buiten FOK! om.
waarom liep jij zo snel weg toen jij de kans had om de enige echte GM te zien?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
Er moet meer VI gepost worden in de ROO SC.
Kwalijk inderdaad, gemiste kans.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
waarom liep jij zo snel weg toen jij de kans had om de enige echte GM te zien?
omdat je niet via FOK! andere sites mag vernaggelenquote:
Ik ben bang voor wildvreemde mannetjes van het webquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
waarom liep jij zo snel weg toen jij de kans had om de enige echte GM te zien?
Nou, je hebt je lang niet laten zien in de sc.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zo lang toch ook weer niet
[..]
[..]
onder de gordelquote:
elke post van mij quotenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
jou zag ik 4 uurtjes geleden nog, dus dastan weet niet waar die over praat nee
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
elke post van mij quotenrot toch op man
quote:
dat stond er eerst niet werd later gepost dus wist ik veelquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
omdat je niet via FOK! andere sites mag vernaggelen
ik, laat afbeeldingen intactquote:
ach en weequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, je hebt je lang niet laten zien in de sc.
zal de reden wel zijn dat je geen ban hebt danquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat stond er eerst niet werd later gepost dus wist ik veel
happenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
ThaTim die probeert mee te doen en zowat onverstaanbaar is met zijn kutdialect.
Kijken mag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:35 schreef leeell het volgende:
ik redde jullie allemaal van de banhamer, stomme link-posters
[kwoot] / [q] = hele afbeelding in quotequote:
oh, is dat veranderd in de loop der jaren?quote:
Ik spreek geen dialectquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
ThaTim die probeert mee te doen en zowat onverstaanbaar is met zijn kutdialect.
en fruitigquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jaja deze week stageweek dus moet fris en helder zijn
neuh,quote:
gadverdammequote:
Sssht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:02 schreef Kutstudent het volgende:
leeell, kom jij uit Almere? Er kwam hier iemand uit Almere toch?
Ohja.quote:
Je neemt het wel wat serieus. Weet ook wel dat jij geen hipster bent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een hipster heeft geen geld.
Iemand zonder geld is niet per se hipster.
Wanneer gaan we nou pilsje vatten? Ik heb vanaf het volgende week tijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:12 schreef Dastan het volgende:
Oké, dan is het goed. Ben er gevoelig voor he, dit dat.
Deze week tentamens?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
Ik ook, eerst even de tentamens doorlopen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:15 schreef Dastan het volgende:
Ik moet nog zo veel leren.Morgenochtend beginnen.
Ja, hier ook. Ik knijp 'm echt voor cultuurkunde. Alle hoorcolleges op vrijdag 9.00 uur gemist.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:17 schreef Splutje het volgende:
[..]Broeder. Krijg zoveel stress van mijn mede studiegenoten die ALTIJD aanwezig zijn en nog 10x zoveel leren als ik
Niks van aantrekken. Ben jij er ook bij als dastan en ik gaan daten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:17 schreef Splutje het volgende:
[..]Broeder. Krijg zoveel stress van mijn mede studiegenoten die ALTIJD aanwezig zijn en nog 10x zoveel leren als ik
Prima, als ik tijd heb. Wordt komende weken veel gechilld met chickdisputenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Ben jij er ook bij als dastan en ik gaan daten?
Dat voor dastan en mij laten gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Prima, als ik tijd heb. Wordt komende weken veel gechilld met chickdisputen
Dit is niet dichtgetikt doen hoor. Ik zei zelfs dat ik van zijn vereniging was.quote:
Ik sta sowieso hoog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:22 schreef Dastan het volgende:
Pff, ik wacht op de dagcijfers, waar blijven ze.
Altijd meepraten, ik ben al zo vaak tweeling met iemand geweestquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat voor dastan en mij laten gaan.
Van de week dacht een Leidse bever trouwens dat ik bij het ASC zat. Vond ze helemaal mooi, dus ik zei maar dat dat zo was.
Nou, Kutstudent, dat valt tegen.quote:01. 628 Chocolate-chick
02. 537 utopie
03. 475 Moeraskat
04. 424 Dj_Day-V
05. 391 Plastic_zak
06. 385 Ajacied422
07. 302 Rezania
08. 284 JijHebtGeenRokje
09. 278 heloef
09. 278 donald_dick
11. 277 Karina
12. 262 JJH
13. 246 sinterklaaskapoentje
14. 240 MarokkaanseKip
15. 230 coban
16. 223 Nectar
17. 220 leeell
18. 214 LompeHork
19. 213 RvLaak
20. 212 gers
21. 207 Dalando
22. 196 Insomnium
23. 192 Knetterkrankjorum
24. 191 tralalala
25. 186 Prof_Hoax
26. 185 Doler12
27. 183 Dastan
28. 179 Kutstudent
Ja ik zei dus dat ik bij de toko zit. Onze sociëteit wordt ook de toko genoemd, die van jullie blijkbaar ook, maar omdat het zo'n Minerva sletje was dacht ze dus jullie toko.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Altijd meepraten, ik ben al zo vaak tweeling met iemand geweest
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:12 schreef Dastan het volgende:
Oké, dan is het goed. Ben er gevoelig voor he, dit dat.
quote:
hoe kan slapen nu kut zijn?quote:
oh das rot jaquote:
de receptie is in het grandcafè van HS leidenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:06 schreef Flitskikker het volgende:
Goeiemörgen.
leeell moderator? Oke.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:07 schreef leeell het volgende:
[..]
de receptie is in het grandcafè van HS leiden
2 uurtjes java en dan procesbegeleiding morgen alleen 2 uur java (weer)quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Alleen twee uurtjes Java vandaag. Waarom ben ik gekomen
Blijf je morgen thuis dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:11 schreef leeell het volgende:
[..]
2 uurtjes java en dan procesbegeleiding morgen alleen 2 uur java (weer)
moet 3 nog afmaken, en beginnen aan 4
neuh, woon op 10 minutenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Blijf je morgen thuis dan?
Tegen mij zeiden ze dat ik in de vakantie H4 moest inleveren![]()
Donderdag moest 't maar ik heb 't gisteren gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:17 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, woon op 10 minuten
heb je dat gedaan?
Hoi Etsu. Hoe is het?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:27 schreef Etsu het volgende:
Stop maar met moderator zijn, zo te zien lijdt je school eronder.
Voor niks gekomen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een deceptie. Tentamen dat niet doorgaat. Blijkbaar zijn mijn enige tentamens komende vrijdag en dinsdag over 2 weken.
Best wel kut want je hebt bijv. 4 opdrachten die de vorige uitbreiden. "Maar wel apart jarren en inleveren!"quote:
Ja och ik woon 200 meter van school af dus dat is het probleem niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Voor niks gekomen?
[..]
Best wel kut want je hebt bijv. 4 opdrachten die de vorige uitbreiden. "Maar wel apart jarren en inleveren!"
nee joh goed voor je gezondheid 14.gifquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Beetje ver fietsen als je 20 minuten met de bus moet.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Beetje ver fietsen als je 20 minuten met de bus moet.
Je zou het interessant moeten vinden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Dastan het volgende:
Vanochtend een syllabus geprint. Het was zo tergend saai bij het printen al.
Hij wreef in zn handjes toch maar mobiel doen gifjes het niet helaas ;$quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hoef Derksen zn applaus niet.
Ja, maar dit zijn allerlei begrippenlijsten die je uit je hoofd moet leren. Met namen die op elkaar lijken. Muhammed ibn Ali, Ali ibn Ahmad, Ahmad ibn 'Umar. Bladiebla.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zou het interessant moeten vinden.
Oh het leek op klappen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij wreef in zn handjes toch maar mobiel doen gifjes het niet helaas ;$
Had je al gedaan.quote:
niet vaak genoegquote:
?quote:
nee, hij is helemaal krom na een zaterdagavond rit vanuit da club.quote:
Ik vind Muhammed ibn Ali en Ali ibn Ahmad niet echt op elkaar lijken eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar dit zijn allerlei begrippenlijsten die je uit je hoofd moet leren. Met namen die op elkaar lijken. Muhammed ibn Ali, Ali ibn Ahmad, Ahmad ibn 'Umar. Bladiebla.
maar jij ben raarquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind Muhammed ibn Ali en Ali ibn Ahmad niet echt op elkaar lijken eigenlijk.
Bedoelde gewoon dat de ene weer de zoon is van die en de ander weer de zoon van die.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind Muhammed ibn Ali en Ali ibn Ahmad niet echt op elkaar lijken eigenlijk.
note +1quote:
haterquote:
meer dan 10 pakjes shag, of bijna 20 camel pakjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof die 90 euro een verschil gaat maken.
En als je niet rookt?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef leeell het volgende:
[..]
meer dan 10 pakjes shag, of bijna 20 camel pakjes
Grappigquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben 26 en saai. Enige waarvoor ik leen is om ervoor te zorgen dat ik kan wonen en eten.
Oh, en natuurlijk om mijn WoW-account te kunnen betalen.
Kan gebeurenquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben 26 en saai. Enige waarvoor ik leen is om ervoor te zorgen dat ik kan wonen en eten.
Oh, en natuurlijk om mijn WoW-account te kunnen betalen.
Wtf man bodemloze putquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef Kaasrol het volgende:
ahh godver heb veel te veel gegeten vandaag
Afgelopen 6 uur 2x kapsalon en een large pizza van domino's
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf man bodemloze put
Dat deed ik ook en ik ben nu 12 kilo zwaarder dan een jaar geleden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef Kaasrol het volgende:
wtfffquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef Kaasrol het volgende:
dikzakquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat deed ik ook en ik ben nu 12 kilo zwaarder dan een jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef ThaTim het volgende:
HA DIE KBhoindoeig!__SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
serious?quote:
Niet waar, ik probeerde gisteren Etsu nog te spotten.quote:
ik dacht dat het een grapje was eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet waar, ik probeerde gisteren Etsu nog te spotten.
zou wel lullig geweest zijn, maar nee, ik stond er echtquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat het een grapje was eigenlijk
wat deed jij zo ver van je hometown?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zou wel lullig geweest zijn, maar nee, ik stond er echt
Ja, dit dus. Ik kom er helemaal niet van aan ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf man bodemloze put
welk spoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zou wel lullig geweest zijn, maar nee, ik stond er echt
Als ik 2 kapsalon en een pizza naar binnen werk zit ik zo vol dat ik uit elkaar ga barsten en kom ik gelijk 35 kilo aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Ik kom er helemaal niet van aan ook
Maar het nadeel is dat ik altijd honger heb. Al is vandaag wel heel erg
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik 2 kapsalon en een pizza naar binnen werk zit ik zo vol dat ik uit elkaar ga barsten en kom ik gelijk 35 kilo aan.
Nee, 2 kapsalon en een pizza eten kost weer zoveel geld. Ik ben goedkoper uit.quote:
ook een waterhoofd of niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:20 schreef Kaasrol het volgende:
Beter niet, soms voel ik me zo'n hongerkindje, alsof ik een waterbuik heb.
quote:
weet ik niet meer, wel dat ik op die mooie loopbrug stond en dat die helemaal wiebelt als er mensen langslopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
welk spoor.
ik stapte uit bij spoor 8 en ging daarna richting de metro
dat is veelquote:
nou, we waren toch redelijk dichtbij elkaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
weet ik niet meer, wel dat ik op die mooie loopbrug stond en dat die helemaal wiebelt als er mensen langslopen
Lagere middenklasse gr grquote:
Wat?quote:
Bijgeleend?quote:
Zijn er hier genoeg. Wat is je probleem dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:14 schreef Etsu het volgende:
Iemand heel veel verstand van computers oid?
Jij emogift me, dat is nog kwalijker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:22 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat pff je naar mij?Zemmel.
[..]
Uhuhhhh.
naja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zijn er hier genoeg. Wat is je probleem dan?
Sorry, heb je al wat geleerd?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij emogift me, dat is nog kwalijker.
Tevens 29.000e bericht. 14.gif
Heb m'n aantekeningen doorgelezen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef Beatles het volgende:
[..]
Sorry, heb je al wat geleerd?
Ik voel me vereerd.
Had jij geen Macintosh?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja.
ik wilde dus die programma's downloaden om teksten op mijn GR te plaatsen.
Ti Connect 1,6 is gelukt.
andere, Ti NoteFolio Creator, lukt niet omdat ik Microsoft .NET Framework Version 1.1 niet heb gedownload, dus moet ik dat eerst doen.
heb ik dat gedaan, krijg ik deze melding: 'An error occurred while Windows Installer was initializing. Setup will now close'
wat moet ik nu doen
je pc opnieuw installerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja.
andere, Ti NoteFolio Creator, lukt niet omdat ik Microsoft .NET Framework Version 1.1 niet heb gedownload, dus moet ik dat eerst doen.
heb ik dat gedaan, krijg ik deze melding: 'An error occurred while Windows Installer was initializing. Setup will now close'
wat moet ik nu doen
"Click Start , click Run , type msiexec /regserver , and then click OK . Restart the computer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja.
wat moet ik nu doen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:28 schreef Beatles het volgende:
fucking grote plaatjes van mosselen op mn facebook sterf mensen die dat op facebook zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |