BAAS!quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:29 schreef robin007bond het volgende:
PARELTJE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Anneliesje van mij is natuurlijk verzonnen
DM's publiceren is verboden, haal weg voor je tegen een ban aanlooptquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
DBLALA
Dankjequote:Op maandag 24 oktober 2011 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
DM's publiceren is verboden, haal weg voor je tegen een ban aanloopt
Moet jij ook even je quote wijzigen ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
DM's publiceren is verboden, haal weg voor je tegen een ban aanloopt
Was al bezigquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Moet jij ook even je quote wijzigen ofzo
quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:37 schreef Meloewa het volgende:
Bedankt mensen , nu heb ik mensen die hun levensverhalen vertellen aan mij in mn dm.![]()
ik ben te moe voor dit stelletje honden
Waar?!quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:37 schreef Meloewa het volgende:
Bedankt mensen , nu heb ik mensen die hun levensverhalen vertellen aan mij in mn dm.![]()
ik ben te moe voor dit stelletje honden
Ik een leuke surinaamse jongen die mij oppikt van utrecht centraal morgen voor een neukertje in een hotelkamer in den haag. En hij heeft dat nummer dat net al in het topic genoemd werdquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:37 schreef Levolution het volgende:
Heb een potentiële sexual predator te pakken, ik ben een meisje van 14.
Had er 3 gvd, meisje van 11quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:37 schreef Levolution het volgende:
Heb een potentiële sexual predator te pakken, ik ben een meisje van 14.
Dat meen je nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik een leuke surinaamse jongen die mij oppikt van utrecht centraal morgen voor een neukertje in een hotelkamer in den haag. En hij heeft dat nummer dat net al in het topic genoemd werd
quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik een leuke surinaamse jongen die mij oppikt van utrecht centraal morgen voor een neukertje in een hotelkamer in den haag. En hij heeft dat nummer dat net al in het topic genoemd werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |