Oh ja, en dan vervolgens ff snel een sms sturen met je vraagquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of ik bel iemand en vergeet alleen te vragen waar ik voor belde
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, en dan vervolgens ff snel een sms sturen met je vraag![]()
You are my muzequote:Goeie TT trouwens
Ik knal mijn vraag er meteen in het begin in. Hebben we dat maar gehad en kunnen we daarna kleppen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, en dan vervolgens ff snel een sms sturen met je vraag![]()
Goeie TT trouwens
Dat...en koud en volgens mij heeft manlief me een beetje aangestoken. Snuf snuf hier nu ookquote:
Dat doet Biet ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik denk wat hoor ik nou toch? Zat Diaz met zn neus in de waterbak, bubbels te maken
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doet Biet ook
Sterker nog, dat deed ze gister zelfs in een modderpoel in het bos.
Houden de beestjes je 's nachts vaak wakker?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een rust zo zonder poezels. Ik heb voor mijn doen zelfs goed geslapen
Ze vechten nog wel eens de oorlog uit. Rennen de trap een paar keer op en af. En klokslag 05:00 vindt Rossi dat hij bij ons op de slaapkamer mag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Houden de beestjes je 's nachts vaak wakker?
foonperikelen is een woordvervolgt...quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:14 schreef Oognip het volgende:
Het begrip 'oognip' krijgt steeds meer betekenissenoognip is gewoon alles omvattend geworden
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze vechten nog wel eens de oorlog uit. Rennen de trap een paar keer op en af. En klokslag 05:00 vindt Rossi dat hij bij ons op de slaapkamer mag.
Ik slaap sowieso erg licht en word van bijna alles wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |