ditquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef utopie het volgende:
kom maar weer terug wanneer je meer informaasie heb
TUURLIJK ANDERS KUNNE WE DE SITUATIE NIET INSCHATTEN BOTERHAM.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:51 schreef Vincent17 het volgende:
Is het belangrijk dan waar het over gaat?
uh ja.. hoe kunnen we je dan ''helpen''? erg algemeen ditquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:51 schreef Vincent17 het volgende:
Is het belangrijk dan waar het over gaat?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
Gewoon in een kast zitten en dan je ouders roepen en dan moett je zeggen ohjee ik ben uit de kast gekomen.
Neequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
Gewoon in een kast zitten en dan je ouders roepen en dan moett je zeggen ohjee ik ben uit de kast gekomen.
een betere manier dan een jaar in usa gaan zitten en daar allemaal zeepjes oprapen.quote:
Ga je VWO halen? Tegen die tijd ben je wel 18 lijkt me?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:01 schreef Vincent17 het volgende:
Jongens even serieus. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Daarom heet het een school, je gaat daar heen om dingen te leren waar je niet goed in bent.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef Vincent17 het volgende:
Nee VWO is geen optie. Daar is duits of frans verplicht, en daar ben ik een ramp in.
Dan ga je een HBO-propedeuse halen? Of een jaartje werken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef Vincent17 het volgende:
Nee VWO is geen optie. Daar is duits of frans verplicht, en daar ben ik een ramp in.
Dat dacht ik ook, maar ik weet niet welke HBO-propedeuse. Het beste is integrale veiligheid. Maar ik denk persoonlijk dat het voor mezelf beter is om me een beetje meer te ontwikkelen om het zo maar te zeggen. Ook wordt bij de politie academie gelet op je levenservaring... dus jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef destrovel het volgende:
[..]
Dan ga je een HBO-propedeuse halen? Of een jaartje werken.
Meeenje, haha, ik wil dus gewoon echt precies hetzelfde! Politie, maar kan idd niet. Dus tijd highschool.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:52 schreef Vincent17 het volgende:
Oké dan:
TS moet dit jaar een studiekeuze maken, maar heeft geen idee wat hij wil. Naja weet het wel, politie academie, maar daar moet je 18 voor zijn, en TS is 16 als hij de HAVO af heeft.
Daarom heeft TS het plan om een jaar high school te gaan doen in de USA. Mijn ouders zien liever dat ik meteen ga studeren. Hoe overtuig ik ze?
Nee hoor, op een vervolgopleiding ontwikkel je je totaaaaaal nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik weet niet welke HBO-propedeuse. Het beste is integrale veiligheid. Maar ik denk persoonlijk dat het voor mezelf beter is om me een beetje meer te ontwikkelen om het zo maar te zeggen. Ook wordt bij de politie academie gelet op je levenservaring... dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |