Ik weet dat Martijn tijdens mijn bevalling van Willem heel veel op z'n iPad heeft gezeten omdat ik helemaal in mezelf gekeerd was en hem eigenlijk alleen tijdens de heftigste weeen nodig had... Volgens mij is het voor de partner heel erg moeilijk om je meisje daar te zien liggen en eigenlijk maar heel weinig te kunnen doen..quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet of mijn kop er dan naar staatWho knows!
daar heeft mijn mevrouw helaas al ervaring mee gehad toen ik 8 maanden geleden doodziek in het zkh lag.. acherum, na 2 dagen zag ze er nog slechter uit dan ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor de partner heel erg moeilijk om je meisje daar te zien liggen en eigenlijk maar heel weinig te kunnen doen..
Willem woog ruim 8 pond en was 54cm toen ie geboren werd. Hij heeft echt nog wel een tijdje in 56 gezeten hoor...quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Pff, mijn moeder gisteren naar aanleiding van de pretecho waar een voetje op werd gemeten en 3 cm bleek te zijn.
"Goh, dat is al flink!"
"Is dat zo? Geen idee"
"Ja, ik zou geen maatjes 50/56 kopen als ik jou was hoor! Meteen naar 62!"
En toen had ik zoiets van joh, doe normaal. Maar die stem blijft nu in m'n achterhoofd hangen.. Heel fijn. Uche. En ik wilde van de week nog wel bij Zeeman een dosis rompertjes bijhalen.
en wat zei de echoscopist ervan? klinkt wel groot voor jou termijn (maar ik heb er ook geen verstand van..), maar een grote voet wil niet zeggen dat die ook zo snel doorgroeit natuurlijk en wil ook niet zeggen dat er een reus van een kind uit komt...quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Pff, mijn moeder gisteren naar aanleiding van de pretecho waar een voetje op werd gemeten en 3 cm bleek te zijn.
"Goh, dat is al flink!"
"Is dat zo? Geen idee"
En toen had ik zoiets van joh, doe normaal. Maar die stem blijft nu in m'n achterhoofd hangen.. Heel fijn. Uche. En ik wilde van de week nog wel bij Zeeman een dosis rompertjes bijhalen.
Mja het was een pretecho dus daar zei ze niet zoveel van. Ik vraag het anders volgende week wel bij de 20-weken echo. En het lijkt mij ook nogal onwaarschijnlijk dat uit mijn ukkige lijfje een reusje komt zettenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:02 schreef Nirak het volgende:
[..]
en wat zei de echoscopist ervan? klinkt wel groot voor jou termijn (maar ik heb er ook geen verstand van..), maar een grote voet wil niet zeggen dat die ook zo snel doorgroeit natuurlijk en wil ook niet zeggen dat er een reus van een kind uit komt...
Ja zie je! Daarom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:02 schreef flugeltje het volgende:
Willem woog ruim 8 pond en was 54cm toen ie geboren werd. Hij heeft echt nog wel een tijdje in 56 gezeten hoor...
Ik had best grote voeten toen ik geboren werd. Was het 1e wat mijn moeder zei ze heeft wel grote voeten. Maar ik was "maar" 48cm. Grote voeten hoeft dus niet te zeggen dat het kindje ook groot is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Kuukske het volgende:
"Goh, dat is al flink!"
"Is dat zo? Geen idee"
We gaan er deze keer geen 10 dagen over doen hoop ik tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
daar heeft mijn mevrouw helaas al ervaring mee gehad toen ik 8 maanden geleden doodziek in het zkh lag.. acherum, na 2 dagen zag ze er nog slechter uit dan ik
En dan af en toe, zonder op te kijken van je scherm: 'je doet het goed schat, blijven puffen..'quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
We gaan er deze keer geen 10 dagen over doen hoop ik toch![]()
En ik neem de iPad mee, oordoppies in, volume op 10 met Harry Potter filmpje.. komt helemaal goed
Maar wel pas achteraf want op dat moment heeft ze het te druk met andere dingenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:36 schreef Faithz het volgende:
Dan krijg ik die iPad achter in mn nek denk ik
cravings?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar wel pas achteraf want op dat moment heeft ze het te druk met andere dingen![]()
Oke, ik heb zojuist een kilo boontjes afgehaald en gekookt (aanbieding) en nu zit ik bonen te eten
Eigenlijk niet. Ik was bang dat ze slecht zouden worden dus ik dacht: koken die handel en in de vriezer. Dus ik proef er eentje om te kijken oftie gaar is en vervolgens zit ik een bakje bonen weg te werkenquote:
Check!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:59 schreef Cooki het volgende:
o, dit ook liever niet doen:
als partner na de bevalling zelf in slaap vallen in het zh bed van je vrouw omdat je zoooo moe bent![]()
ik heb n pic voor wie wil
ja joh, ieder zn eigen waarheid hequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:00 schreef Asyniur het volgende:
Echt, die partners van ons hebben het er maar zwaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |