Nee joh, dat hoopte mijn mevrouw ook. Weet al niet meer hoe vaak ik heb gezegd dat er vrouwen wekenlang mee rondlopen, zelfs tot 42 weken en dat dan blijkt dat het totaal niets gedaan heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:15 schreef bitterend het volgende:
Nirak ik dacht serieus dat jij met al je voorwerk snel zal bevallen maar idd het zegt helemaal niks!!
Moet je nog naar de gyn vandaag?
Wat is het snel gegaan voor Susie trouwens, snachts weeën en rond 10 uur zit je op 8cm! lekker
en zo hoort het ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:58 schreef Fee-nix het volgende:
Susie!Gewoon posten met 8 cm! Zet 'm op!
Lolquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef Nirak het volgende:
en zo hoort het ookEn dadelijk tussen de persweeen door worden we ook graag op de hoogte gehouden
Nu schep je wel verwachtingen voor jouw bevalling hequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
en zo hoort het ookEn dadelijk tussen de persweeen door worden we ook graag op de hoogte gehouden
"We zien het hoofdje, nog 3 keer persen en hij is er!"quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik denk het ook. En op wat voor prachtige dag zeg.. de hemel strakblauw met een lekker zonnetje.quote:
wie weet is mijn mevrouw wel zo gekquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:02 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nu schep je wel verwachtingen voor jouw bevalling he.
Nou van mij hoeven jullie het niet te verwachten! Ik ga lekker mezelf hypnotiseren.
Haha! Ja jullie zitten natuurlijk allebei op Fok. Dat maakt een live-verslag wel goed mogelijkquote:
Nah, ik weet niet of mijn kop er dan naar staatquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha! Ja jullie zitten natuurlijk allebei op Fok. Dat maakt een live-verslag wel goed mogelijk.
Nee snap ik hoor! Ik maakte eigenlijk ook maar grapjes. Je moet gewoon op zo'n moment precies doen waar je zelf zin in hebt!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet of mijn kop er dan naar staatWho knows!
Zo vatte ik het ook niet opquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:49 schreef Faithz het volgende:
Oh maar ik bedoelde het niet lullig Fee-nixNo worries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |