quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 bijna aambeien gepoept.. Ineens last van obstipatie
Dus vandaag gepoogd veel te drinken. Ook heel de dag door al voorwerk en net ook rugpijn die doortrok in mn benen tijdens zo'n voorwee. En dat is irritant, want dat geeft hoop en dan is het extra balen als er weer niets gebeurd...
En steeds de twijfel: wel/geen bloedverdunners spuiten... Net toch maar wel gedaan..
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Auw! Niet fijn!![]()
En maak er nu eens echt werk van!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef bitterend het volgende:
[..]
auwa! idd veel drinken en vezels eten!
pff duurt wel lang hoor jou voorwerk! heb je eigenlijk al ontsluiting of niks nog? (had de gyn gekeken?)
Ik bedoel meer dat waar ik eerst een doos had waarmee ik i. De playboy niet zou misstaan (geen uitpuilende schaamlippen enzo), ik nu een doos heb die opgezette schaamlippen heeft, zowel binnen als buitenste.. Ziet er een beetje uit als zo'n hond met rimpels op z'n kopquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:48 schreef bitterend het volgende:
Faithz ging hem toch voor jou fatsoeneren?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:52 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat waar ik eerst een doos had waarmee ik i. De playboy niet zou misstaan (geen uitpuilende schaamlippen enzo), ik nu een doos heb die opgezette schaamlippen heeft, zowel binnen als buitenste.. Ziet er een beetje uit als zo'n hond met rimpels op z'n kop
Wat een droppiequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:01 schreef pasab het volgende:
Onze zoon is er al even bij maar misschien zou hij nog in het lijstje kunnen.
Gerko 09-02-2011 van mij uiteraard, mijn vrouw zit niet op fok.
[ afbeelding ]
ik associeer dit lieve beesie altijd met een onbesneden piemolquote:
Woepsie... beter kijken in het gevolg dus....quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wat een droppiegefeliciteerd! Maar in de OP staan alleen de data van vrouwen die nog moeten bevallen. Voor reeds bevallen koppels is een ander topic in OUD
Das niet handig van jequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:34 schreef SummerBreeze het volgende:
goffer, net helemaal het kaartje voor de kleine afgemaakt, maten kloppend gemaakt, kleuren helemaal gefinetunes, blijk ik al een week aan het werk te zijn in een bestand van 72 dpi en drukkers willen allemaal minimaal 300, liefst zelfs 600 dpi hebben. Nu moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen want ik was ook zo snugger om niet met vectoren, maar met pixels te werken.
Grommmm
Maarja, dan heeft Toos Werkeloos in ieder geval iets te doen de komende tijd.
Kleuren hoef ik idd niets meer aan te doen. Afmetingen in millimeters ook niet, maar omdat de dichtheid verandert moet ik het wel allemaal opnieuw berekenen. Daarom staat er nu een stukje freeware in mijn downloads die dat omrekenen voor me doet. Ik hoef alleen maar de opdracht te geven dat er van een pixelbestand een vectorbestand moet worden gemaakt. En dat dan 400 keer, want het kaartje/de afbeelding bestaat uit 400 objecten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Das niet handig van je
Maar neem aan dat kleurcodes zelfde blijven dus namaken is toch sneller dan wat je nu hebt gedaan? Finetunen van kleuren en afmetingen hoeft niet meer toch?
Leukleuk!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef Kuukske het volgende:
Das indd vervelend SB.
Wij gaan volgende week Es' langs een drukkerij om eens te informeren en kijken.Fijn dat we weten wat het wordt, shopt een stuk makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |