Inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
Altijdleuk ook van die overfanatieke rokers, ex-rokers en niet-rokers
Ik ken er zat die er juist heel sympathiek over doen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:08 schreef Dastan het volgende:
Ex-rokers zijn vaak ook het fanatiekst in het anti-roken.
Hehe, ja, dat dekt inderdaad de lading welquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje zelfde discussie als met geloof imo. Beetje elkaars levenstyle afkraken
Dat is wel tof, in mijn omgeving juist niet. Jaloezie ergens denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken er zat die er juist heel sympathiek over doen!
Half, blijft een "informatiecentrum"quote:
Hehehe, eerder frustratie dat ze zelf geen peuk op kunnen stekenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is wel tof, in mijn omgeving juist niet. Jaloezie ergens denk ik.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, eerder frustratie dat ze zelf geen peuk op kunnen steken
Indoctrinatiecentrum had de lading beter gedekt hehequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Half, blijft een "informatiecentrum"
Ssssst!quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Indoctrinatiecentrum had de lading beter gedekt hehe
quote:
Gaan we ook niet doen, doe maar in SES.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, er is absoluut nog niet genoeg voetbal international gepost in deze reeks.
Waarom zou je dat uberhaupt doen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, er is absoluut nog niet genoeg voetbal international gepost in deze reeks.
Die cursus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je eens op cursus klikken. whehe
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gaan we ook niet doen, doe maar in SES.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt doen?
En die waarschuwing bij het kopje 'De ontbranding' ook echt.quote:
Whehehe, aansteektechnieken is ook erg mooiquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
En die waarschuwing bij het kopje 'De ontbranding' ook echt.![]()
Bij mij op school zie je dat ook, van die 14-jarige die aan het roken zijn, echt triest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehehe, aansteektechnieken is ook erg mooi
Over roken gesproken: Ik zag vanmiddag bij de snackbar (ik woon er tegenover, zoveel eet ik het niet) een paar van dat 13/14-jarig gespuis roken, wat is dat een domper zeg.
Het lijkt ook wel of het steeds vroeger begint, het liefst zou ik ze met een krant voor een harses meppen, maarja dan ben ik strafbaar enzoquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij op school zie je dat ook, van die 14-jarige die aan het roken zijn, echt triest.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij op school zie je dat ook, van die 14-jarige die aan het roken zijn, echt triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |