abonnement Unibet Coolblue
pi_103743083
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:32 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

idd, die polo was echt duur.

Een (bijna) nieuwe auto kopen is opzich wel leuk, alleen het hele onderhoud (om de 15 weken garage enzo) dat is gewoon prijzig. En zelf de winterbanden enzo moeten kopen. Daarnaast gaven ze al bij de garage bedrijven aan dat je na 2 jaar de auto eigenlijk op hebt gereden met die afstanden.

En dan op in de zin dat het voor inruil niks meer waard is, en om 2de hands te verkopen stuk moeilijker wordt.
Dat maakt niet uit, als je twee jaar leased heb je ook geen inruilwaarde. En niets ervoor terugkrijgen dat kan gewoon niet.
Waar is het eigenlijk, die potentiele nieuwe baan?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_103743101
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:38 schreef PierreTT het volgende:
Maar goed, ik zou me ook afvragen of verhuizen geen optie is. 8400e per jaar betalen exclusief diesel voor een auto..
als je dat weer keer 3 doet (3 jaar) kom je op 25200 uit.
De prijs voor de auto nieuw is 21000 dus ik zal dan rond de 4000 euro meer betalen voor het onderhoud (volkswagen heeft geen winterbanden bij de lease dus moet apart aanschaffen)

voor die 4000 euro meer over 3 jaar heb je dus bij de volkswagen:
- volledig onderhoud
- wegenbelasting en dergelijke worden betaald.
- reparaties worden betaald.

bij Seat heb ik nog geen prijsopgave maar als ik uit ga van 450 euro p/m kom ik neer op:
16200 en daar zitten dus ook winterbanden bij. En ook alles wordt door hun gedaan.

Die blue motion is gewoon te duur om te leasen op dit moment, en denk de seat wel goede optie is. En ook een stuk goedkoper. En zoveel kleiner is een ibiza niet.

Maar jah, morgen eerst even navragen wat ik kan verdienen daar, hoef nog niet een specifiek bedrag te horen maar het moet wel meer zijn dan dat ik nu verdien. Dat ben ik eigenlijk door het aanbod enzo vergeten te vragen :@ :@ :@ weet wel dat er elk jaar salaris verhogin + winst deling is.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_103743143
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit, als je twee jaar leased heb je ook geen inruilwaarde. En niets ervoor terugkrijgen dat kan gewoon niet.
Waar is het eigenlijk, die potentiele nieuwe baan?
bij de klant waar ik nu zit, bedrijf waarvan 99% zeker is dat die de komende 5 jaar nog niet over bezuinigingen enzo hoeft na te denken ;)

De klant wil ons dan uitkopen bij ons huidige bedrijf
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_103743472
Als ze je zo graag willen zit er dus nog wel ruimte in de onderhandelingen...
Daar zou ik nu wat meer aandacht aan besteden, dan om te kijken of je een auot moet kopen of leasen....
Denk bv aan het feit dat je een contract voor bepaalde tijd krijgt (waarschijnlijk), hoe lang voordat je een contract voor onbepaalde tijd kunt krijgen, hoe zijn de ziektekosten geregeld, is thuiswerken een optie, hoeveel verlofuren heb je per jaar (en kun je bijkopen / meenemen naar een nieuw jaar / uit laten betalen) etc etc etc...

Auto is wel het laatste waar ik aan zou denken, al is een nieuwe auto uitzoeken altijd leuk...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_103743569
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:23 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik zou een Mercedes diesel kopen, kan je nog wel wat langer rijden :D Of een Volvo 940 :D
Doe mij dan maar een Volvo V50...
:)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_103744871
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2011 13:15 schreef Crazy-M het volgende:

Dus na wat aanpassingen kan dat rond de 450 komen wat ik nu ook ongeveer pm betaal maar dan via de loon.

Als jij nu een bijtelling hebt van netto 450 per maand rij jij geen Seat!
pi_103745731
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 15:26 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Als jij nu een bijtelling hebt van netto 450 per maand rij jij geen Seat!
toch wel. en ook nog eens 100 eigen bijdrage
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_103752539
Dude dat kan niet eens, die 100¤ eigen bijdrage gaat van je bijtelling af omdat je dat al van je netto salaris betaald. Maar goed als je dat dan wel zou betalen dan betaal je dus 350¤ aan bijtelling, ga ik even uit dat je op 42% zit met je salaris... Dan heb je een bijtelling van 833+100=933 per maand, dat is dan 11.196¤ per jaar. Geef ik je het voordeel van de twijfel dat je een 25% wagen rijdt dan zou je een Seat rijden met een catalogus waarde van dik 45.000¤?
pi_103753780
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 18:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dude dat kan niet eens, die 100¤ eigen bijdrage gaat van je bijtelling af omdat je dat al van je netto salaris betaald. Maar goed als je dat dan wel zou betalen dan betaal je dus 350¤ aan bijtelling, ga ik even uit dat je op 42% zit met je salaris... Dan heb je een bijtelling van 833+100=933 per maand, dat is dan 11.196¤ per jaar. Geef ik je het voordeel van de twijfel dat je een 25% wagen rijdt dan zou je een Seat rijden met een catalogus waarde van dik 45.000¤?
nee, de 100 euro zit bovenop onze lease.Is onze baas weer eens mee gekomen met dat idee :r
moet wel weer terug te vragen zijn op 1 of andere manier
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_103756108
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:21 schreef Guard het volgende:
vandaag zak kruidnoten meegenomen bij de Appie. Daar blijf je ook van vreten zodra je die zak hebt opengetrokken.....
Er is een verzadingspunt hoor, zeg maar het punt dat je opeens heel rap naar de wc moet.
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_103756247
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

nee, de 100 euro zit bovenop onze lease.Is onze baas weer eens mee gekomen met dat idee :r
moet wel weer terug te vragen zijn op 1 of andere manier
Kan niet op andere manier, wanneer je een eigen bijdrage betaald dan mag je dat van je bijtelling afhalen! Of betaal jij nu je eigen lease bedrag en dan bijtelling?
pi_103756320
quote:
99s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:14 schreef aardappel het volgende:

[..]

Er is een verzadingspunt hoor, zeg maar het punt dat je opeens heel rap naar de wc moet.
Gelukkig was het een kleine zak, dus dat punt heb ik niet bereikt...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_103756574
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Gelukkig was het een kleine zak, dus dat punt heb ik niet bereikt...
vele kleine zakken maken ook een grote ^O^
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_103756651
En trouwens.. er gaat niks boven een zak melk- of pure- chocolade kruidnoten _O_ ^O^ :9~
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_103757104
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef theKiD het volgende:

[..]

vele kleine zakken maken ook een grote ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef theKiD het volgende:
En trouwens.. er gaat niks boven een zak melk- of pure- chocolade kruidnoten _O_ ^O^ :9~
Ik moet me een beetje inhouden, anders zit ik de hele dag kruidnoten te vreten zowel met als zonder chocolade... dus maar 1 kleine zak, zonder chocolade...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_103760422
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef Guard het volgende:

[..]

[..]

Ik moet me een beetje inhouden, anders zit ik de hele dag kruidnoten te vreten zowel met als zonder chocolade... dus maar 1 kleine zak, zonder chocolade...
Bodemdrift ftw!

En sowieso kruidnoten _O_
pi_103760623
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Bodemdrift ftw!

En sowieso kruidnoten _O_
Ik fikker die hele zak in een blik "anders worden ze zacht", yeah right alsof ze daar de kans voor krijgen :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_103761933
Bodemdrift :D :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_103794775
Veuls te vroeg donker :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_103795249
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef Guard het volgende:
Veuls te vroeg donker :{
Donker verschuift per dag maar 3 of 4 min op hoor... :{w
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:36:45 #96
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_103799180
Nu op DWDD, een stuk over Diederik Stapel. Leuk om te horen, hoe die man dit allemaal heeft kunnen doen. :D
pi_103842444
sow, lekker zwemmen :X

quote:
Luidsprekerbox valt in zwembad Reeshof Tilburg, baby levensgevaarlijk gewond

Laatst gewijzigd: dinsdag 1 november 2011 - 18:50 | Auteur: Ronnie Vermonden
Ambulances voor het zwembad (Foto: Toby de Kort / Meesters Multi Media)
TILBURG - Bij een ongeval in zwembad Reeshof in Tilburg zijn een moeder en haar vijf maanden oude baby gewond geraakt toen een luidsprekerbox uit het plafond in het peuterbadje viel. De politie vreest voor het leven van de baby. De moeder raakte gewond aan haar hoofd, maar kon nog wel lopen.
Er kwamen zes ambulances en een traumahelikopter naar het zwembad na het ongeluk. Volgens een ooggetuige ontstond er direct na het vallen van de luidspreker een panieksituatie en vluchtten alle bezoekers het zwembad uit. Mensen die in het zwembad waren op het moment van het ongeluk, kunnen dinsdagavond naar het zwembad bellen voor meer informatie.

Traumahelikopter
Het kind is inmiddels met een traumahelikopter naar het ziekenhuis vervoerd. De vijf maanden oude peuter werd in de helikopter behandeld en is zeer ernstig gewond. Volgens iemand op Twitter was er veel bloed te zien.

Er gingen geruchten dat het kindje overleden zou zijn. De politie ontkent dit. Volgens andere geruchten zou er een derde gewonde zijn. Uiteindelijk ging het om een vrouw die hulp verleende en door emoties begon te hyperventileren.

Zwembad
Het zwembad ligt in een woonwijk. Tientallen omstanders waren geëmotioneerd en stonden buiten het zwembad in tranen. Het zwembad blijft de rest van de avond dicht voor technisch onderzoek door de politie en opvang van het personeel. Slachtofferhulp is in het sportcentrum om het aangeslagen personeel bij te staan.
http://www.omroepbrabant.(...)arlijk%20gewond.aspx
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_103842797
Ja, ik las het net al. Wtf. :{
pi_103874252
quote:
Baby overleden na ongeluk in zwembad Reeshof Tilburg

Laatst gewijzigd: woensdag 2 november 2011 - 14:07 | Auteur: Tom Kooken

Ongeval bij zwembad Reeshof. (Foto: Toby de Kort / Meesters Multi Media)

TILBURG - De vijf maanden oude baby die dinsdag ernstig gewond raakte bij een ongeluk in zwembad Reeshof in Tilburg, is woensdag overleden. Het meisje raakte levensgevaarlijk gewond toen een luidspreker op haar hoofdje viel.

Het meisje werd in het zwembad gereanimeerd en daarna naar het ziekenhuis in Rotterdam gebracht. De politie zei dinsdagavond al te vrezen voor haar leven. De luidsprekers vielen op het hoofd van de baby die met haar moeder in het peuterbadje zat. De 27-jarige moeder raakte ook gewond aan haar hoofd.

Scheurtjes in roestvrijstalen kabels
Volgens een toezichthouder van de provincie zijn scheurtjes in de roestvrijstalen kabels waaraan de luidsprekers hingen waarschijnlijk de oorzaak van het ongeluk in zwembad Reeshof. Door de vochtige lucht bij het zwembad in Tilburg zijn de haarscheurtjes ontstaan.

Zwembad gesloten
Het personeel heeft volgens de toezichthouder van de provincie na het ongeval adequaat gereageerd. Zwembad Reeshof ging woensdag weer open voor bezoekers, maar is na het bekendmaken van het overlijden van de baby weer gesloten. Burgemeester Noordanus gaat woensdagmiddag een kijkje nemen bij het zwembad.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_103875597
Goh vochtige lucht......... in een zwembad... het moet niet gekker worden..... :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')