abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103574940
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vrouwtje wil ook graag alle Koerden uitroeien. Jammer, want haar had ik wel graag achter het aanrecht gezien!
http://www.geenstijl.nl/m(...)il_all.html#comments
Lijkt meer op 'atsizcilar'. Aanhangers van Hüseyin Nihal Atsiz, een extreem rechtse persoon uit de jaren '40. Zij scheiden zichzelf van de 'grijze wolven' van Alparslan Türkes, die veel milder en minder extremer is. Ze haten de grijze wolven(idealisten/ülkücüler) zelfs. Die beschuldigen ze van Islamisme, trwijl atsizcilar fel seculier en veelal tegen de Islam zijn.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:29:07 #252
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103574976
Verder ben ik het helemaal mee eens met Erik :).

[ Bericht 69% gewijzigd door paddy op 26-10-2011 12:16:39 ]
pi_103575281
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik kan het niet lezen, dus moet ik het met de foto doen.

Waarom zou zo'n meisje, dat hier de kansen van haar leven kan krijgen als ze wil, zich met zoiets schimmigs als grijze wolven inlaten? Dat vind ik dan weer raar.
Wie zegt dat zij het is? Misschien is het wel een troll account? Of nog erger, een troll account gemaakt door een anti-Turk? Destijds had fok! ook last van een paar troll profielen gemaakt door anti-Turken. Herinner je mhpc en turkes nog? Die deed zich voor als een rechts-extremistische Turk door constant hatelijke en racistische dingen te roepen over Armeniërs, Grieken, Koerden etc. Terwijl uiteindelijk bleek dat hij helemaal geen Turk was en daarvoor gebanned werd. Andere troll en nep profielen zijn Gulmez en polderturk - alhoewel zij lang niet zo 'obvious' zijn als turkes/mhpc dat was.

Eerlijk, het lijkt me sterk dat een meisje zulke dingen roept onder haar echte naam met ook nog eens een foto erbij. Ik zou de dingen die je op het internet leest niet zo serieus nemen.
pi_103577753
quote:
Turkse en Koerdische organisaties in Nederland roepen woensdag gezamenlijk op een demonstratie op het Museumplein in Amsterdam te laten schieten. De oproep wordt gesteund door de politie en de gemeente. Volgens de betrokkenen is demonstreren een belangrijk grondrecht, maar wordt gevreesd voor nieuw geweld.

Zaterdag werd na een demonstratie in Amsterdam een Koerdisch centrum belaagd door Turken. De Turkse en Koerdische organisatie veroordelen het gebruikte geweld.

Woensdag stond rond 16.00 uur een nieuwe demonstratie gepland op het Museumplein. Er wordt gespeculeerd dat Turken en Koerden de gelegenheid aangrijpen voor confrontaties.
Turken en Koerden roepen op niet te demonstreren
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103577915
quote:
PKK-Koerden instigneren rellen in Amsterdam
Na de eerdere rellen in Amsterdam zijn er nu beelden opgedoken van groepen Koerden die duidelijk banden hebben met de terroristische organisatie PKK als veredelde knokploegen. Deze knokploegen bestonden uit erg lange en brede Koerden, die speciaal opgeleid lijken te zijn om te provoceren en te strijden.

Het is dan ook niet voor niets dat de Amsterdamse politie alleen maar Koerden heeft opgepakt na de rellen van zondag, waarbij ongeveer 100 Turks-Nederlandse tieners en een handvol Koerden betrokken waren. De handvol Koerden hebben volgens ooggetuigen ook geschoten op de tieners en waren zelf "zeer zeker geen tieners maar volwassen mannen met handwapens", volgens verscheidene ooggetuigen. Dat de politie alleen maar Koerden heeft opgepakt, heeft vooral te maken met het feit dat de Turks-Nederlandse tieners nog erg jong waren en vooral naar het Koerdisch Centrum in Amsterdam trokken om daar verhaal te halen en leuzen te scanderen. Iets wat geweldloos en onschuldig lijkt, vandaar dat de politie in eerste instantie ook op afstand bleef.

De vlam sloeg echter in de pan, toen aanwezige Koerden vanuit het centrum begonnen te schieten op de Turks-Nederlandse jongeren. De onschuldige actie op leuzen te scanderen voor het centrum, sloeg helemaal om toen een handvol Koerdische vechtersbazen die met hun 30 tot 35 jaar oud ruim twee maal zo oud waren als de Turks-Nederlandse jongeren massaal begonnen te provoceren en rellen.

De hypocrisie was ten top omdat de Koerden "niet wilden toestaan dat de Turks-Nederlandse jongeren op een veilige afstand leuzen scandeerden", iets wat de Koerden steevast elk jaar doen op het Malieveld in Den Haag, pal tegenover de Turkse ambassade aldaar. Nu de PKK-terroristen zelf een koekje van eigen deeg kregen, bleek hun incasseringsvermogen dusdanig dat ze meteen teruggrepen op hun aloude gewoonte van geweld. Op videobeelden is te zien hoe een Koerdische leider van een knokploeg het bevel geeft aan een groep dertigers om "ten aanval te trekken", terwijl op andere beelden is te zien hoe een andere knokploegleider bevelen geeft aan kalende en grijsharige mannen. Deze mannen zijn natuurlijk geen jongeren maar professionele Koerdische PKK-terreuractivisten. Eén van die Koerden is op beelden te horen als hij een Turk toebijt 'Wat lach je nou?! Wat moet je nou sukkel?!", waarna zijn knokploegleider hem tot de orde roept omdat er een Nederlandse camera bij is. De knokploegleider probeerde het incident te bagatelliseren met "Zag je dat? We worden geprovoceerd, hij lachte ons gewoon uit." Dit terwijl op beelden duidelijk is te zien wie als eerst begon te provoceren en schelden.

Op beelden is te zien hoe een boomlange Koerd met moeite door agenten in bedwang wordt gehouden maar luidkeels roept "Biji Kurdistan, biji serok Apo!". Wat zo veel betekent als "Lang leve Koerdistan, lang leven onze leider Apo! " De naam 'Apo' is de bijnaam van PKK-oprichter Abdullah Öcalan en hiermee wordt dus duidelijk dat de Koerden van het Koerdisch Centrum in Amsterdam niet "onschuldige Koerden" zijn zoals eerder werd gezegd maar PKK-terreuractivisten.

Nu hiermee duidelijk is dat het Koerdisch Centrum eigenlijk een PKK-filiaal in Nederland is, is het ook niet verwonderlijk om in de politieberichten te moeten lezen dat na de rellen nog eens drie Koerden van hun bed gelicht zijn. Deze drie opgepakte Koerden zouden hebben geprovoceerd, geweld uitgelokt, excessief geweld gebruikt tegen minderjarigen en mogelijk ook op dezelfde tieners geschoten hebben met vuurwapens. Zondagavond tegen kwart voor zeven moest de politie weer uitrukken in Amsterdam omdat de Amsterdamse PKK-leden versterking hadden ingeroepen van andere steden. Deze groep PKK-leden koos echter, na het zien van de politie, eieren voor hun geld en droop af.

Meteen daarna werd een Turkse moskee in Arnhem, een bolwerk van PKK-terroristen, beklad met de letters 'PKK' en in brand gestoken. Hiermee blijkt nogmaals de effectiviteit, macht en georganiseerdheid van de terreurgroep PKK in Nederland.

Eerder had de Koerdische terrorist Güven Akkuş uit Den Haag zichzelf opgeblazen in het centrum van Ankara in 2007, daarbij kwamen 9 mensen om het leven en raakten 121 mensen gewond. Akkuş bleek te zijn geronseld door Nederlandse PKK-leden en had zijn training in een PKK-trainingskamp in het Noord-Brabantse Liempde ontvangen. Een AIVD rapport beschreef onlangs hoe Turks-Koerdische ondernemers afgeperst werden door PKK-leden in Nederland; ondernemers die weigeren om in te gaan op de afpersing, worden simpelweg ontvoerd en geliquideerd waarna elk spoor van ze ontbreekt. De PKK in Nederland houdt zich onder andere bezig met: chantage, ontvoering om losgeld, moord, drugshandel, wapensmokkel, prostitutie van jonge Turks-Koerdische meisjes en andere illegale criminele activiteiten.

http://www.allesinperspec(...)en-in-amsterdam.html

woensdag 26 oktober 2011 @ 13:04:48 #256
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_103578278
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 12:56 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ik heb wat moeite met geloven dat er Zondag met handvuurwapens op de demonstrerende turken is geschoten.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_103578294
Dat filmpje van at5 ook he :D.

1 koerdse vechterbaas: Kijk ze zijn daar, laten we ze aanvallen.
zijn koerdse matties: niemand daar!!1 (trekt hem mee, want camera neemt op)

En inderdaad zijn er koerden opgepakt (bron at5 video: http://www.at5.nl/artikel(...)nen-sfeer-sloterkade )
pi_103578492
Hoe meer ik over deze debiele lui en hun "beweegredenen" en "eergevoel" van beide kanten hoor en lees hoe meer ik ze ga haten.

Oprotten uit dit land en in eigen land maar oorlogje gaan spelen.

Hoe zou Turkije reageren als we daar met de Duitsers gaan matten vanwege onze in 40-45 gekwetste eer gevoelens ?

Ik denk dat dat feest niet lang zou duren.
pi_103578539
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik heb wat moeite met geloven dat er Zondag met handvuurwapens op de demonstrerende turken is geschoten.
op 1.27 is duidelijk een schot te horen, en daarna nog een paar.
pi_103578573
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef DrMabuse het volgende:
Hoe meer ik over deze debiele lui en hun "beweegredenen" en "eergevoel" van beide kanten hoor en lees hoe meer ik ze ga haten.

Oprotten uit dit land en in eigen land maar oorlogje gaan spelen.

Hoe zou Turkije reageren als we daar met de Duitsers gaan matten vanwege onze in 40-45 gekwetste eer gevoelens ?

Ik denk dat dat feest niet lang zou duren.
Vermoorden er nu nog steeds Duitse terroristen, Nederlandse militairen?
pi_103579365
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mijn reactie was een vergelijking. Het bewijs dat jouw post appels met peren vergelijkt
Dat vind jij , is je goed recht , net zoals mijn mening mijn goed recht is toch?
pi_103579430
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:29 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Dat vind jij , is je goed recht , net zoals mijn mening mijn goed recht is toch?
Je mag je eigen mening hebben ja, maar je mag mensen wel op de feiten wijzen. In dit geval vergelijk jij de Turkse situatie dat momenteel nog aan de gang is met een situatie dat zich bijna 70 jaar geleden heeft afgespeeld. Als je had gezegd dat men 70 jaar geleden in Turkije tegen de Duitsers had geprotesteerd had je een punt. nu niet
pi_103579756
Feit is dat er groepen fanatieke Koerden en Turken hier hun geschillen denken te moeten gaan uitvechten.

Dat vind ik debiel , ongewenst en uiteindelijk schadelijk voor de beeldvorming van hun welwillende landgenoten.

Mijn eerdere vergelijking spreekt voor zich , die gaat over hoever een gastland gaat en wil gaan met verdraagzaam zijn naar dit soort praktijken.
pi_103579975
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef DrMabuse het volgende:
Feit is dat er groepen fanatieke Koerden en Turken hier hun geschillen denken te moeten gaan uitvechten.

Dat vind ik debiel , ongewenst en uiteindelijk schadelijk voor de beeldvorming van hun welwillende landgenoten.

Mijn eerdere vergelijking spreekt voor zich , die gaat over hoever een gastland gaat en wil gaan met verdraagzaam zijn naar dit soort praktijken.
Het is een recht in Nederland om te mogen protesteren en daar gebruiken de Turken gebruik van. Dat de protesterende jongeren langs een centrum lopen die de PKK steunt is niet slim want dan kan je onrust verwachten. En het lijkt me dat de koerden de gevechten hebben uitgelokt aangezien alleen koerden zijn opgepakt. Het kan ook anders zijn maar ik ken de volledige situatie daar niet.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:03:29 #265
344644 computerprobleem
pi_103585543
De demonstratie bewijst maar weer eens dat Turken heel goed zijn in het praten en niets doen, op sociale netwerken/media bedreigingen plaatsen en alle Koerden dood willen hebben, met zijn duizenden een demonstratie houden tegen de Koerden en waarbij ze onschuldige burgers lastig vallen, voor overlast zorgen en eigendom van de staat/ondernemers vernietigen, maar in werkelijkheid zijn het gewoon gefrustreerde mensen die schelden en wegrennen wanneer de realiteit te dichtbij komt.

Wil je weten wat ik precies bedoel? Bekijk dit filmpje dan maar eens. Honderden Turken roepen van alles en nog wat, zwaaien met Turkse vlaggen en vernederen het Koerdische volk, maar wanneer LETTERLIJK NOG GEEN 20 Koerden het beu zijn en naar buiten komen, rent de gehele Turkse menigte uiteen en zijn ze opeens wél stil.

pi_103585970
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:03 schreef computerprobleem het volgende:
De demonstratie bewijst maar weer eens dat Turken heel goed zijn in het praten en niets doen, op sociale netwerken/media bedreigingen plaatsen en alle Koerden dood willen hebben, met zijn duizenden een demonstratie houden tegen de Koerden en waarbij ze onschuldige burgers lastig vallen, voor overlast zorgen en eigendom van de staat/ondernemers vernietigen, maar in werkelijkheid zijn het gewoon gefrustreerde mensen die schelden en wegrennen wanneer de realiteit te dichtbij komt.

Wil je weten wat ik precies bedoel? Bekijk dit filmpje dan maar eens. Honderden Turken roepen van alles en nog wat, zwaaien met Turkse vlaggen en vernederen het Koerdische volk, maar wanneer LETTERLIJK NOG GEEN 20 Koerden het beu zijn en naar buiten komen, rent de gehele Turkse menigte uiteen en zijn ze opeens wél stil.

Lol ze lijken wel op jou. Je weet wel, die jongen die ongeboren baby's doodwenst
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:49:45 #267
344644 computerprobleem
pi_103587716
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Lol ze lijken wel op jou. Je weet wel, die jongen die ongeboren baby's doodwenst
Tevens zijn jullie heel erg goed in het verzinnen van dingen om anderen zwart te maken.

Ik ga nu eten.

:W
pi_103588133
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Tevens zijn jullie heel erg goed in het verzinnen van dingen om anderen zwart te maken.

Ik ga nu eten.

Ik verzin niks, je screeuwt bij koerdische propagande op youtube dat zelfs baby's dood moeten. Daar is niks aan te verzinnen. Dat je dan hier hypocriet komt janken is gewoon zielig
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:10:23 #269
344644 computerprobleem
pi_103588645
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik verzin niks, je screeuwt bij koerdische propagande op youtube dat zelfs baby's dood moeten. Daar is niks aan te verzinnen. Dat je dan hier hypocriet komt janken is gewoon zielig
Haha, erg grappig hoor. Maak maar weer anti-Koerdische en/of anti-Joodse propaganda. Daar zijn jullie toch zo goed in? Nou ja, dat denken jullie. Maar de rest van de wereld neemt jullie niet echt serieus. Blijf maar lekker leugens verzinnen om mij zwart te maken, dat is het enige wat jij kan.

Had je niets beters te zeggen op dat filmpje, waarin te zien is hoe 200 Turkse demonstranten verjaagd worden door 10 Koerden? Kijk, mijn beste vriend, dat is de realiteit. Of je het nou wilt of niet, er is geen reden om leugens te gaan verzinnen zodat de rest dat filmpje niet kan zien. Desnoods verwijder ik hem uit dat bericht en plaats ik hem hieronder. Mijn bericht ging over dat filmpje en daar hoor jij op een fatsoenlijke manier op in te gaan, dat doe je helaas niet en ik zie daarom ook niet in waarom ik nog met jou zou door discussiëren.

woensdag 26 oktober 2011 @ 17:11:41 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103588711
Wat een trieste bedoening, zo'n domme discussie over zoiets totaal onbelangrijks, nutteloos kutconflictje, hou dat lekker binnenlands, wij vallen jullie toch ook niet lastig met de televizierring :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_103589979
Toch wel triest dat users hier al tekeer tegen elkaar gaan op achtergrond i.p.v het over het onderwerp te hebben .

Gelukkig zijn er nog genoeg wijze koerden en turken
quote:
[.......]

Tien Turkse en Koerdische organisaties, de politie en de gemeente Amsterdam hebben jongeren opgeroepen niet naar het Museumplein te komen. ‘Wij willen geen import van het Turks-Koerdisch conflict naar Nederland,’ staat in een gezamenlijke verklaring.[......meer te lezen in bron
bron
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_103590308
Waarom verdwijnen mijn tweets over computerprobleem, hij loopt hier progpaganda te maken voor een officieel erkende terreurbeweging.

Gelukkig moeten de meeste Koerden niets meer van de PKK hebben. Daarom zijn ze ook zo in paniek.

Koerden en Turken kunnen goed met elkaar opschieten , ik zie het overal.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103590319
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik ga nu eten.

Dat doe je zelf ook.

maar heb al door dat dit topic verder is gedoemd verder over elkaar te gaan i.p.v over het onderwerp. Mijn laatste hint was niet duidelijk genoeg want toch doorgaan met bedreigingen naar elkaar.(verwijderd en genote)

Dicht dus. Is er nieuwe info? Maken jullie maar weer een nieuwe

Neem een vb aan deze organisaties die niet op achtergrond willen rellen
quote:
[.......]

Tien Turkse en Koerdische organisaties, de politie en de gemeente Amsterdam hebben jongeren opgeroepen niet naar het Museumplein te komen. ‘Wij willen geen import van het Turks-Koerdisch conflict naar Nederland,’ staat in een gezamenlijke verklaring.[......meer te lezen in bron
Turkse demonstratie Amsterdam loopt uit de hand

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 26-10-2011 18:06:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')