quote:
Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef FrankB14 het volgende:[..]
Het zit me vooral in ''een paar duizend euro'' kwijt zijn. Dit is natuurlijk geen probleem, maar als dit per persoon gaat wordt het mij iets te duur aangezien we met zijn vieren reizen.
Hoeveel waren jullie ongeveer kwijt aan alleen het gedeelte in Namibië?
Hoor graag van jullie!
Lastig, wij zijn dus eerst een week naar Kaapstad gegaan en waren in totaal ruim ¤ 6000 kwijt. Tegen de ¤ 7000 aan zo uit mijn hoofd.
¤ 1000 pp aan vlucht (Amsterdam - Kaapstad vv en Kaapstad - Windhoek vv)
¤ 100 per dag aan jeephuur (zo'n leuke met een tent op het dak)
Ik kan de exacte cijfers nog wel opzoeken maar dat moet een keer thuis....
Ik vond Namibie zoals gezegd geweldig, nog steeds 1 van de mooiste reizen die ik gemaakt heb. Indrukwekkend en met geen ander land te vergelijken. De leegte, de rust, de sterrenhemel, de mensen, de dieren. Ik ben nog nooit zo uitgerust en vol indrukken teruggekomen van een reis.
We zijn 1 keer verkeerd gereden en op lastig begaanbare wegen terecht gekomen maar die dag was achteraf het leukste, ondanks dat mijn vriendin ziek naast me zat. We hebben alles op basis van een wegenkaart gedaan, prima te doen want zoveel wegen zijn er niet.
En Etosha, heerlijk! De meeste toeristen die wij tegenkwamen raceten van waterhole naar waterhole terwijl wij het heerlijk vonden om ergens te stoppen en rustig om ons heen te kijken. Indrukwekkend aantal dieren gezien. Inclusief een leeuw die zijn middagdutje naast onze auto kwam doen.
Tja..zoals je merkt kan ik erover blijven praten.